Er det fuckings mulig?!

Jeg gir opp.

Vel, i dag skulle jeg jo reise hjem til Oslo. Jeg og P skulle ta forskjellige fly da han skal til Sverige og jeg til Norge. Da vi kom til flyplassen merket vi at vi hadde glemt å få passene våres i resepsjonen på hotellet… Altså, hva gir du meg? Dette er seriøst andre gang vi presterer å gjøre denne dustete feilen. Hvordan vi i det hele tatt får til å være så surrete kan jeg ikke fatte og begripe. Pierre kastet seg inn i en taxi, i full fart tilbake til hotellet for å hente passene i håp om at vi kunne rekke flyene likevel. Tror du jeg gjorde det eller? 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pierre rakk sitt, og jeg mistet mitt. Typisk min flaks! Så da var det bare til å kysse kjæresten min ha det, og ta taxi tilbake til Rhodos by. Jeg har sjekket inn på Alexia – et supert sentralt og fint hotell 🙂 Her trives jeg så godt, dere! Jeg vet ikke om jeg hadde taklet å hatt et lite rom om vi hadde vært to stk – da foretrekker jeg suite. Men nå er det bare lille meg, så det får duge! 

Så, ja… Da er jeg fortsatt i Rhodos, folkens. Ha ha, altså for en dag! Den har vært super stressende fra tidlig i morges, og så endte den opp i en stor fiasko. Nå skal jeg i det minste sørge for at resten av dagen blir top notch!! 🙂 Jeg skal straks legge meg ved bassenget, bade og sole meg. Det blir deilig! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi skrives senere, fininger! Klem fra surre-Bella…

23 kommentarer
    1. Men det kan jo ikke gå an?:p Sorry altså, men det man sjekker først at man har med i veska er lommebok og pass. Jeg dobbeltsjekker flere ganger helt til jeg er hjemme igjen..

    2. Hehe, søteste du! Man glemmer fort både det ene og det andre når man er stressa. Det positive med det er at du fortsatt kan kose deg i sola 🙂

    3. Vi mennesker utvikles hele tiden, men store dele av atferden vår kommer fra vår oppvekst. Så da lurer jeg på hvordan du som en c-kjendis på ett år har rukket å bli så diva?

    4. LITE ROM ER DU SERIØS DET ER MENNESKER SOM SULTER OG DU KLAGER OVER Å IKKE FÅ BO PÅ EN SUITE KOM DEG OVER DEG SELV OG SLUTT Å GÅ RUNDT SOM EN JÆVLA KLISJE

    5. Haha! Jeg måtte nesten le litt nå, du er så skjønn Isabel! Håper du får et supert opphold videre i Rhodos, og så ønsker jeg deg en super dag videre 🙂 klem!

    6. Åherrejesus! “Vet ikke om jeg haddr klart et lite rom om vi var to”. Nei uff, stakkars deg gitt. “Et lite rom” er det alle andre vanlige folk har råd til å bo på.

    7. trodde du skulle dra jeg fra rhodos fordi pierre ville hjem og du ikke ville være alene i rhodos, så hva er poenget med å dra til norge når han skal til svergie og du til norge, og dere ikke blir sammen, uansett?

    8. Vitsen med uhyggelige kommentarer folkens? Har dere en dårlig dag? Dårlig personlighet? Isåfall ikke ta det utover Isabel på grunn av det.
      Håper ihvertfall du, Isabel, koser deg videre i Rhodos!☀️❤️

    9. Ingen av di siste blogg innleggene dine er som du sier virker som det er ting du ikke vil blogge om eller så har du ikke noe å blogge om bare får å få oppmerksom het

    10. Ikke for å være frekk men syns det er litt overfladisk å skrive at det rommet er for lite, og at du heller foretrekker suite??? Herregud, det blir bare for dumt Isabel.. det finnes så mye større problemer her i verden. Slutt å klag and take what you get.

    11. Skjønner ikke hvordan du kan være så jævla cocky på pengebruket ditt. Ble faktisk litt klein over å lese dette innlegget.

    12. Du leide også suite før du ble reality stjerne eller? Skjønner ikke greia med bloggere som skal leve luksusliv og legge det frem slik at alt annet enn det dyreste er feil. Jeg pleier aldri fortelle vennene mine eller bekjente hvilken romtype jeg har på hotellet. Hvor kommer dette behovet fra? Hva trenger du et så stort rom til når du er på sydenferie? Fot å kunne se det pengene dine betaler? Jeg syntes dette er veldig trist. Alle de unge jentene som tror at det er tabu å leve i noe annet en en suite. Alt det presset på å se bra ut, ha de riktige klærene, de dyreste veskene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg