Ukens spørsmål!



· UKENS MEST STILTE SPØRSMÅL ·

Hvorfor svarer du ikke i kommentarfeltet når leserne dine stiller deg spørsmål?

– Det er ikke slik egentlig – jeg synes jeg er ganske så aktiv i kommentarfeltet. Men jeg skal være ærlig å innrømme at jeg har vært dårlig på det den siste uken mens jeg har vært på ferie. Da har jeg naturligvis ikke tilbrakt mange timene foran pc-skjermen. Da prioriteres først og fremst nye innlegg her, og så prøver jeg å svare så godt jeg kan når jeg har tid til overs. Men hey! Hvor fantastisk er det ikke med disse innleggene da, hvor jeg svarer på spørsmålene som har tikket inn? 🙂 He he!

Hvorfor er du og Pierre med hverandre hele tiden?

– Vel.. Vi er forelsket! He he. Vi elsker å være sammen, og vi trives ekstremt bra i hverandres selskap, da blir det naturlig for oss 🙂 Jeg kan ikke helt skjønne hvordan det kan være negativt? 🙂 Vi har alle forskjellige forhold, og jeg synes at vi kan respektere at andre kanskje er forskjellige fra kanskje deg og din kjæreste.

Vi mennesker utvikles hele tiden, men store dele av atferden vår kommer fra vår oppvekst. Så da lurer jeg på hvordan du som en c-kjendis på ett år har rukket å bli så diva?

– Synes du jeg er diva? Heh! Litt, kanskje. Jeg skjønner ikke helt spørsmålet ditt, men jeg har alltid vært slik som jeg er nå. Jeg har alltid unnet meg luksuriøse ting, elsket å reise og leve den livsstilen jeg gjør. Selvsagt er det litt mer «over the top» nå som jeg har bedre økonomi og mer muligheter.

All den flyinga fram og tilbake.. yeezus! Hva ER det du løper fra? Blir stressa av å lese om jaget ditt så da må det du føler inni deg være ti tusen ganger verre!

– Jeg løper ikke fra noe som helst – jeg lever livet og jeg elsker å reise! Jeg lever for å nettopp gjøre det man verdsetter og som gjør en lykkelig, og der spiller reise en stor rolle i mitt liv.

Skulle ikke du lage en innkjøps video fra London-turen?

– Åååh, jooo! Jeg har helt ærlig glemt den av… Kremt! Jeg bleklager SÅ mye, jeg lover å filme den så fort jeg er hjemme! Beklager, beklager, beklager! ♥

Hei. Jeg har selv fikset på puppene mine, men strever med å finne fine bikinier. Lurer derfor på hvilken bh-str du bruker nå? Du er alltid så fin 🙂

– Tusen takk, søte! Størrelse synes jeg er en privatsak, men jeg kan derimot tipse deg om bra steder du kan finne fine bikinier dersom du har silikon/større bryster. Jeg foretrekker å kjøpe på Victorias Secret da de går ganske høyt opp i cup. Ellers har Nell mange fine også! 🙂

Hvordan får du håret ditt til å se så bra ut?! Kan du lage et innlegg om det?:)

– Det kan jeg absolutt gjøre! Jeg mener at produkter har ALT å si på håret. Invester i gode produkter av kvalitet. Jeg skal dele mine triks med dere i løpet av uken, jeg lover 🙂

19 kommentarer
    1. Med tanke på at du lever av bloggen din, burde du jo klare å poste innlegg regelmessig, uavhengig av hvor du er. Hvis ikke du orker å sitte inne på hotellrommet i flere timer å skrive, noe som er veldig forståelig, kan du jo skrive innlegg i forkant av ferien og publisere de underveis.

    2. Hei Isabel!
      Ville bare si at du er helt smashing! Du er så heldig som har mulighet til å reise så mye.
      Jeg drar selv ned til Rhodos om en uke, og lurte på om hvordan shoppingen i Rhodos er?
      Ser at de har Sephora der, er utvalget der bra?:)

    3. Hei Isabell!
      Jeg ser mange lurer på bakgrunnen din og jeg er intet unntak. Jeg regner med du/dere kom som flyktninger? Eller er du født i Norge? Tenker du noen gang på hvordan livet ditt ville vært om dere ikke kom til Norge og hva slags tanker har du om flyktningstrømmen Europa har opplevd det siste året? Tenker du at det kunne vært deg om dere kom noen år senere? Du har en så utrolig interessant historie, og det hadde vært mye mer givende å lese om det fremfor billigklær og selfies. Noen tips/ønsker bare! 🙂
      God tur hjem til Pierre!

    4. Du svarer aldri på det spørsmålet du får mest av, og det er hvor du opprinnelig er fra.
      Jeg syns det er bedre at du prioriterer kvalitet på innleggene dine, ovenfor å ha som mål med 3-4 innlegg om dagen.

    5. Var ei som lurte på hvorfor du løper sånn fram og tilbake, flyr hit og dit. Også svarer du bare at “det er en del av livet ditt”,men for noen dager siden innrømte du at du får/har dårlige dager og at det er derfor du reiser ofte. Så jeg tror hun mente hvorfor du er så dårlig eller,hva sliter du med,med deg selv?.. Hvorfor har/er du deppa ? Og hvorfor reiser du fordi du blir dårlig/lei deg? Når man ikke kan reise ifra “problemene”?

    6. Hei. Jeg lure på en ting , hvorfor er du ikke like populær som Elin? Hun har samme manneger som deg Marie , fra face studio . Hun får mer presse og hjelp fra face enn dey du gjør .. Og har du lagt merke til at du ikke er like populær lenger i pressen og du er jo ikke med på så mange media ting lenger eller noen fra Nettavisen skriver om deg jeg lurer på hvorfor

    7. Hvordan kan du si at du Ikke løper fra noe når du får spørsmål om hvorfor du reiser så mye? Du har jo nylig skrevet på bloggen at du booker reiser etc. når du har det vanskelig og vil rømme fra problemene dine. Du trenger ikke gå i detalj, men du kunne jo ha referert til innlegget du skrev det i eller noe. Dette var bare selvmotsigende…

    8. Det er ikke bare nå i det siste, det er alltid. Dette har jeg til og med skrevet før, men du svarer sjeldent på spm i kommentarfeltet. Skjønner hvis det er lange spm som krever lange svar, evt. et eget innlegg. Men når folk spør om veldig enkle ting som ja-nei spm eller noe sånt, synes jeg det blir litt sløvt av deg.
      Personlig synes jeg ikke det er sunt å være SÅ mye sammen med noen, kjæreste eller ei. Men som du skrev er alle forhold ulike. To each their own:)

    9. Hei flotte du! Har vurdert i et par år nå å ta silikon, men føler jeg aldri får nok informasjon angående dette. Derfor lurer jeg på om du kam lage et innlegg som sier mye om operasjon, smerte og hvordan det er i etter operasjonen, altså ettertid 😊

    10. Haha, du deler så og si alt som har med plastiske og kosmetiske ting, men nå er det plutselig en privatsak og gi ut en bh størrelse, herregud ass, dævver, the logic 😀 😀 😀

    11. Det morsomste med deg er at du ikke har funnet deg selv enda. Bruker masse penger på unødvendige ting og reiser, mange av oss som har bedre råd enn deg men vi bruker pengene våres fornuftig.
      Og at du ikke kan oppi hvilken bh strs du bruker fordi det er en privat sak? Du deler jo med hele norge og viser bilder av den nyoppererte rumpen din, om ikke DET er en privatsak så ikke vet jeg.
      Kos deg på charter tur med harry vennene dine 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg