BLOGGKJERRING

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· I FREAKIN’ HAD TO GET THIS ONE ·

Sjekk meg ut, da! Ha ha, cooleste genseren ever. Da vi var på shopping skimtet jeg denne ironiske genseren i sidesynet. Jeg måtte selvsagt ha den! I’m not a blogger, du vet. Heh! Jeg fant den på Bershka.

Nå skal denne ikke-bloggeren dra ut på roadtrip. Vi har fikset oss en bil, og skal legge ut på utflukt rundt øyen. Jeg har faktisk ikke sett så veldig mye av det som er rundt sentrum, så dette skal bli gøy! Solkrem, bikini, bok og rusbrus er pakket med i strandvesken. 

Nå skal jeg bare spise opp pizzaen min, og vente på at resten skal komme. I mellom tiden koser jeg meg med Mathias og Alesso 🙂 Vi skrives senere, dere. Jeg lover å knipse masse bilder fra dagen slik at dere får sett den idylliske øya. Klem!

 

15 kommentarer

Siste innlegg