Jeg kan ikke lenger snakke for meg selv


Da er jeg party-ready, og alt er på stell! Foruten om min stemme, da. Jeg har prestert å miste hele forbaska stemmen. Jeg mener, jeg har ingen stemme overhodet… Jeg har hvisket i hele dag i håp om at stemmen skal komme tilbake etterhvert, men det ser dårlig ut, du. Det ble en tur innom apoteket hvor jeg fikk litt halstabletter og diverse. Dette blir spennende, dere. Det å være på Paradiso UTEN å kunne synge med kommer til å bli noe frustrerende. Hah! Kanskje like så greit, jeg har jo ikke akkurat en Whitney Houston sangstemme, for å si det sånn.

Funny story: da vi var på PH og vi hadde fest brukte crewet (de som sitter å hører og ser på oss 24/7) å ta av seg headsettet med en gang de så jeg var i ferd med å bli god i gassen. Det betyr nemlig at jeg helt ærlig tror jeg er Beyonce, og synger (skriker) for full fuckings hals. Jeeeepp! Stakkars mennesker, haha!

Nå må jeg stikke! Vorspiel står for tur 🙂 Ønsk meg lykke til! Jeg krysser fingrene for at jeg kan ta til takke med kun dansing i kveld. Legg meg til på snapchat; isabelSraad, og følg med på kvelden min. Lover å oppdatere flittig! Klem.

16 kommentarer
    1. Hei 🙂 Skal til Rhodos i sommer og er veldig interessert i å dra på paradiso. Lurte på om dette er noe man må kjøpe billetter til på forhånd (evt hvor), eller er det bare å møte opp? haha skjønte ikke helt opplegget og fant ikke noe svar på nettet.

    2. Er det gøy å smøre inn det med lønna di på over 200.000,- i fleisen på leserne! 🙁 Og et flirete bilde etterpå om at blogging ikke er jobb.. Du drikker, fester og driver med ikke’no, bruker penger som dasspapir fordi vi klikker inn og driter i flyreiser. Hadde jeg misset en flytur hadde jeg ikke kunnet kommet meg hjem… Tenker du forbilde, miljø, livet etc?….

    3. Ikke lurt å hviske om man er syk/mister stemmen. Å hviske er verre før stemmebåndene enn å prate. Så det er faktisk bedre å prate med det lille som kommer ut 🙂

    4. Du er helt ugjenkjennelig, så jeg lurer på om du har måttet bytte passbilde og bankkort etter alle operasjonene?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg