er det mulig å ta så feil?

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

AT LEAST I HAD FUN

Nå er det en noooe redusert Isabel som oppdaterer dere. Altså, – gårdagen var så fantastisk gøy! Utenom at Paradiso tydeligvis ikke skulle åpne i går, likevel… Haha, er det mulig å ta så feil? Jeg mener, alle var ekstremt giret og hadde kledd seg fint og hele den pakka, men da jeg kom til GG fikk vi vite at det var ikke åpning før om 2-3 uker. Just my luck. Men men, vi storkoste oss likevel, så jeg skal ikke klage! 🙂

Jeg har ikke gjort stort annet enn å sløve i sengen så langt. Formen min er virkelig ikke til å hoppe i taket av, men den kunne jo vært verre 😉 Prøver å motivere meg selv til å ta fatt på dagen, skjønner du. Heh! 

Vi skrives når huet mitt er litt mer samarbeidsvillig. Klem!

18 kommentarer
    1. Hei:)
      Sånn som jeg tenker har du mye du kan skrive om.
      Sminke-video? Morgen-kveldsrutiner på det. Steg for steg med hvilke produkter du bruker. Samme med hår rutiner/produkter. Hvis da dette er en skjønnhetsblogg vel og merke. Sliter litt med å “kategorisere” bloggen din. Det er mer som en dagbok om hva du spiser og skal. Selvfølgelig ikke nå som du er på ferie:)
      Bare føler det er litt sånn rent over dagbok-preg på bloggen.
      Savner litt mer innhold som vi lesere kan få tips fra..
      Du forblir nok på topp uansett, for regner med dine unge fans er fornøyd å bare få se og høre fra deg;)
      Som en litt eldre leser savner jeg litt dybde i innleggene.
      I

    2. Det er rart du ikke svarer de som har spurt deg om du misset flyet med vilje. Det er jo opplagt! Enhver annen person ville jo prøvd å komme seg på første og beste fly, så dette er bare klikk-mat, og planlagt at du skulle fortsette å være der. Men når penga flyter er det vel ansvarlig å gjøre det sånn. Nå gidder ikke jeg lese her mer. Sorry

    3. Syntes bloggen din begynner å bli kjedelig rett å slett. Har vært fast leser i flere mnd . Har du ikke personlige meninger om ting som skjer i samfunnet ? Er det ingenting annet en klær og sminke som opptar deg ? Altså misssforstå meg rett , u er i begynnelsen av 20 årene , har du ingen formaninger om annet en å feste og leve livet ? Se på Sofie Elise feks , og de andre som ligger på topp ? De klarer og finne en fin balanse mellom det overfladiske og deres innerste følelser og meninger om ulike temaer som opptar dem . Med all respekt for meg virker det som du ikke er mer en et fint ansikt og klær

    4. Anonym: om det hjelper på dine tvil så kan jeg veldig gjerne legge ut bilde av min flybillett til det flyet jeg mistet, på snapchat mystory. Det finnes ingenting bedre enn å motbevise kritikere som deg 🙂

    5. Visst du ikke rakk flyet ditt, hvorfor er du fremdeles der nå? Burde du ikke prøve å komme deg hjem, og ferie bursdagen til moren til Pierre. Syns det er litt kvalm hvordan du bare tenker på deg selv hele tiden. Stakkars Pierre..:( han fortjener å bli tatt godt vare på, han virker som en skikkelig god gutt. Du tenker helt opplagt bare på deg selv

    6. Anonym: fordi det ikke gikk direktefly før på søndag. Det eneste som fantes var flyturer med 2-3 mellomlandinger som resulterte i 12-18 timers tur. Istedenfor valgte jeg å bli her noen ekstra dager med Sara, og ta flyet hjem på 4 timer på søndag. 🙂

    7. Hvorfor svarer du bare på de som snakker “drit” å ikke de som skrives konstruktiv kritikk? Feks ang inleggene dine, som viser tydelig at du sliter med å finne på noe å intressant og skrive om. Ta tips fra leserene dine som du sier du setter sånn pris på:) helt ærlig så er innleggene dine ganske kjedelig å lite intressante..

    8. Å miste flye.. opplagt.. haha no måtte æ flire.. e det særriøst mulig, ka faen feile det folk !? – Håpløse drittungA kalles det !!

    9. “Er det mulig å ta så feil?” Åsså er det snakk om ett jævla utested. Blir du ikke flau over deg selv? Eller synes du rett og slett det er morro?

    10. Ang. å se flybilletten din på mystory, det må du gjerne, jeg driter i det. Bryr meg ikke. Synes bare hele fjortisgreia er så fjern, men for all del kjør på!! Og blir det 71 grader nord, så blir det mer fritid på noen av oss! God natt og god fest…

    11. hei fine deg! jeg lurte på hvor man kan finne oversikt over hvilke artister som skal vere på Paradiso i sommer ! jeg og vennene mine skal ned 3-10 august. hadde vert kjempe fint om du hadde skrevet et Rhodos-Guide innlegg, med shopping, barer, spisesteder osv!
      Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg