jeg kommer aldri til å slutte!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole her

♥♥♥

Jeg elsker å dele med meg om alt som hender i livet mitt. Jeg elsker å by på meg selv. Jeg elsker å skrive. Jeg elsker å drive en blogg.

Jeg har blogget i mange år, faktisk. Helt siden 2012, mener jeg? Jeg har alltid stortrives med det. Tidligere var det bare en hobby som jeg trivdes godt med, og nå har det blitt mitt levebrød og min jobb. Og nettopp det er jeg så evig takknemlig for, og jeg føler meg utrolig heldig. 

Ofte får jeg spørsmålet om jeg ser for meg å skrive blogg når jeg blir «voksen». Hva nå enn det er. Svaret mitt er ja. Definitivt! Jeg trives veldig godt med det jeg driver med per dags dato, og jeg kan ikke se for meg at jeg noensinne kommer til å slutte å dele mitt liv med dere her på bloggen. Dette er hva jeg elsker å drive med, og det sier sitt. Mitt motto er at jobben man driver med ikke skal ses på som et ork, men noe man liker å gjøre. Noe man gleder seg til hver eneste dag. Noe man ser frem imot! Så lenge man føler det slik, mener jeg at man har funnet drømmejobben. Uansett hva det måtte være, så lenge man selv trives og elsker det man gjør! Man skal jo tross alt jobbe hver eneste dag, og da er det jo en fordel å ikke se på det som noe kjipt?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg ser frem i mot å dele enda mer av meg selv med dere. Både oppturer og nedturer i livet mitt. Og nettopp det er jeg sikker på at det kommer til å bli mange av i tiden fremover. Jeg lover å fortsette akkurat som nå – å dele så mye som mulig. Være ærlig og åpen. Fremstille livet mitt akkurat slik det er, på både godt og vondt.

Se for dere meg da, Bella på 40 år, fremfor macen som fortsatt angriper tastene mens jeg oppdaterer dere om hva slags sprell mine barn har funnet på. Hah! Jeg gleder meg.

16 kommentarer
    1. Kjære Isabel. Jeg føler for å gi en kommentar som går ut på hvor flink du er. Det og skulle prestere flere ganger om dagen for flere tusen mennesker kan ikke være lett. Du beviser gang på gang at du har bein i nesa, og at du gjør som du vil. I ett samfunn hvor janteloven dominerer og omtrent styrer dagens samfunn trenger vi jenter som bryter baner og skiller seg ut (uansett om det er på “godt” eller “vondt”). Du er en provoserende blogger, og det er mye jeg ikke er enig i av det du skriver, men fy søren så forbanna bra. Selv om både jeg og du har forskjellige interesser og lever i to ulike verdener, er likevel du en av de bloggene som jeg leser mest. Jeg synes det er kult å tørre, prøve og å dele noe som kanskje ikke alle andre deler, men vi trenger deg i bloggbransjen. Jeg håper du fortsetter på samme spor du alltid har gjort. Det kan ikke være lett å overse mye av de slemme kommentarene du får, men det sier bare mer om andre enn deg. Stå på videre, og du har utallige mennesker i ryggen 🙂

    2. Kan du ikke lage en sminkevideo? Med de produktene du faktisk bruker, ikke det du blir sponset med. Du har så fin sminke og ganske sikker på at det hadde blitt populært. Du og Pierre har jo den kanalen på YouTube så kan legge ut der?

    3. Hva mener du med “liker å by på meg selv” ? Du gjør jo ikke det. Alle innleggene dine handler om “se hvor pen jeg er, se hvor vi spiste, se hva jeg kjøpte, se hvor mye penger jeg bruker” ingen hjertesaker, ingen svar på ekte spørsmål som din opprinnelse, ingen tanker., bare tomme innlegg med clickbait overskrifter uten personlighet.

    4. det er veldig fint at du liker det du gjør. det er det viktigste i hele verden. likevel skulle jeg ønske du kunne bruke denne muligheten til å promotere noen hjertesaker, og ikke bare hva du selv spiser og har på deg, og disse klikk-overskriftene.
      jeg ønsker egentlig ikke å legge meg opp i hva andre gjør, men klarer likevel ikke la være… jeg syns helt ærlig at det er litt ekkelt at noen mennesker sulter, mens du bruker så mye penger på overfladiske ting. greit, om du hadde promotert noen gode saker og bidratt litt, men nå som det bare er overfladisk er det litt ekkelt syns jeg…

    5. Jeg leser bloggen din hver dag. Å du skriver du setter sånn pris på leserene dine, men jeg føler at du aldri lytter til hva leserene dine vil du skal skrive om? Tips å evt video eller lignende, meningen din om en sak, hva produkt du bruker. Trur alle som leser bloggen din hadde satt pris på om du tok deg tid til å gjøre noe av det vi lesere spør om iblandt. Du har lovet innkjøpt video feks, men du skriver heller om andre ting, å du får kontruktiv kritikk men det bryr du deg ikke om, virker ikke som du bryr deg om hva dine faste lesere sier i det hele tatt.. Du svarer som oftest bare på negative kommentarer osv, å lager egne innlegg om det, det for du med deg, men ikke positive der vi skriver hva vi ønsker:) Hva me en spørsmålsrunde? Det har jeg lyst til 🙂 med svar på video? Ikke bare hva du gjør hver dag å hva du har fikset på deg selv, blir litt overfladisk til slutt å ensidig. Ikke det at jeg tror du hverken leser eller bryr deg om denne kommentaren, men jeg har vertfall prøvd 🙂

    6. Begynner å bli ganske lei av at du lover så mye du skal skrive. Du har lovt innkjøpsvideo fra London, innlegg med pengene fra klessalget, tips på Rhodos!

    7. Helt enig! Er veldig viktig å faktisk glede seg til jobb! Har jobbet på en del sykehjem å jeg blir veldig lett lei når det blir mye av det samme, så endte jeg plutselig opp som vikar på bofellesskap innen psykiatri å rus, å etter jeg begynte der, var jeg igjen sikker på at jeg kom til å synes det ble kjedelig etterhvert, men gleder meg faktisk like mye nå i min 4 måned der, kanskje til og med gleder jeg litt mer når jeg nå kjenner beboerene veldig godt! Gjør så mye med deg selv når du har en jobb som du faktisk kan kalle drømmejobben!

    8. Synes fortsatt det er litt sykt at jeg har lest bloggen leenge før du ble med på paradise. Morsomt hvordan du har utviklet deg:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg