den nakne sannheten om min kropp

Jeg får stadig spørsmål om hva jeg spiser, om jeg trener og hva jeg gjør for å opprettholde den kroppen jeg har.

Jeg må dessverre skuffe dere med den kjedelige sannheten at jeg ikke har noe godt svar på en vidunder-kur til dere. Jeg spiser akkurat hva jeg vil, selv om jeg prøver så godt jeg kan å prøve å være litt bevisst. Jeg spiser ute nesten hver eneste dag, foruten om da jeg spiser middag hos mamma. Vi vet jo alle at restaurantmat ikke er det sunneste valget, men jeg er elendig på kjøkkenet i tillegg til at jeg er lat. Det er mine unnskyldninger, dere. Haha!

Dere som følger meg vet at jeg ikke er noe spesielt aktiv på treningsfronten, heller. Jeg skulle ønske jeg var litt flinkere på det feltet, og i grunn er det ganske underlig at jeg har lagt det helt og holdent på hylla. Jeg har alltid vært over gjennomsnittlig glad i sport og aktivitet – jeg har spilt fotball i fra jeg var 10 år, gått på turn, håndball og dans. På videregående gikk jeg idrettslinja og jeg var på Elixia daglig. Med andre ord har jeg alltid likt å trene og holde meg i form. Det forsvant dog med en gang jeg deltok på PH, trist nok. Jeg håper på å finne tilbake til treningsgleden 🙂 Det er jo egentlig veldig gøy, og noe jeg i utgangspunktet trives godt med!

Kroppen min er relativt tynn og slank av natur. Jeg har veldig høy forbrenning, og det er det jeg tror redder meg fra min noe dårlige livsstil. Jeg forstår ikke helt selv hvordan jeg har klart å beholde formen, men det har jeg tydeligvis. He he! Det er noe jeg er veldig glad for, naturligvis. 

Mitt beste tips er å ha en sunn livsstil og holde seg i form. Ikke tell kalorier, unn deg det du skulle ønske og pass på å være i aktivitet innimellom. Jeg mener at det handler om en god balanse mellom det sunne og det usunne. Det tror jeg man kommer langt med i tillegg til at man ikke får et fanatisk forhold til kropp. 

51 kommentarer
    1. Kordan har kveln din vært, har du det bra !? 🙂
      Kan du skrive et innlægg om kordan blogga du læs og kæm som e dine faste læsere og kæm du like bæst ? 😀 Det hadde vært interessangt og læst av alle!

    2. Slanke personer har faktisk lav forbrenning 😉 Når en er større har en høyere forbrenning å “må” derfor spise mer for å holde maskineriet i gang for en forbrenner mer . Tenkte d va kjekt å
      Vite… 😏

    3. Ja, du er heldig som er så slank av natur, men ut i fra hva du skriver så tror jeg ikke kroppen din er så bra innvendig. Kropp handler først og fremst om helse, ikke hvordan den ser ut. En “stor” person kan være MYE sunnere enn en slank f.eks. Men du sier jo selv at du har dårlig livsstil, så du veit nok at dine indre organer ikke har det så bra i lengden 🙂 Men smashing ser du da hvertfall ut!

    4. Altså, du er jo virkelig ikke rette personen til å uttale deg om rett spising og aktivitet, kjære deg. Hvis du i det hele tatt skal skrive et innlegg om “den nakne sannheten om din kropp”, så kan du jo først og fremst legge frem sannheten en gang for alle om hva du faktisk har gjort med kroppen din. Du kan jo fortelle om HVORFOR du har fettsugd lårene dine, hva du puttet i rumpen (implantat/fett), for å nevne noe.. Ikke gi tips om hvordan leserne dine kan opprettholde en sunn livsstil med å bla. ikke telle kalorier og passe på å være i aktivitet innimellom, når det er noe du klart ikke står inne for selv:)

    5. Hva skjer med så mange negative kommentarer disse dagene? Veldig mange har høy forbrenning og har en sånn kropp uten å gjøre noe.. Vi er bare heldige hva skal vi gjøre.

    6. Du anonym over hær.. no syns æ faen mæ du ska ta dæ sammen, fettsuging kor i hælvette har du det fra ?? – E du fette sprængt eller!????

    7. Er det ingenting annet som opptar deg? Er det bare kropp,penger og shopping som står i fokus?
      Ja jeg vet at jeg ikke trenger å lese bloggen din men jeg har hatt en lite håp om at du kanskje skulle blogge om litt andre ting å. Kanskje du burde “fornye” deg litt. Synes det samme går igjen hele tiden.”slik ser jeg ut idag,slik fikk jeg kroppen,jeg handlet for 20.000 kr på en dag”
      Og synes du snakker mot deg selv i dette innlegget. Vær fornøyd med deg selv,ikke tell kalorier. Ja viktig det,men rart når det kommer fra en som strever så fælt med å operere seg til det perfekte.

    8. Woooh, du er jo SMASHING! Hahaha, for noen drittkomentarer av kroppsekspertene her oppe! Tenk å sitte her inne og pønske ut noe så tragisk som bla. “dine indre organer har det ikke bra” og “slanke personer har lav forberenning”. Herregud, her inne var det overaskende mange leger! Jeg ler… Kjør over dem Isabel, du er super! Hilsen Bella-fan<3

    9. K.: Hun måtte fettsuge enkelte steder på kroppen, som lårene, da hun opererte rumpa. Det har hun selv bekreftet. Prøv å ta deg sammen selv, det språket du bruker vitner om at du tydeligvis ikke er mer enn 14 år.

    10. Tynn er vel ikke akkurat sant, men at du kan spise uten å legge på deg ekstremt kan nok stemme. Dette innlegget skriker etter oppmerksomhet og er bare ekstremt overfladisk. Sorry, men kom med noe kvalitet neste gang 🙂

    11. K. : Til din kommentar her over, så er jeg ikke “fette sprængt”. Det er fakta og noe Isabel selv har bekreftet – så før du begynner å angripe, så kan du selv følge litt med i timen:) Takk.
      Glemte å ta navn på min forrige kommentar, men har ingen problem med å stå for det jeg sa:)

    12. “K” kommenterer alt Isabel legger ut, hun er tydeligvis hennes største fan og er helt blind på alt Isabel finner på å gjøre, bare se selv,- hun kommenterer alle innleggene hennes positivt, uansett hva det måtte være! Så ja, er enig- hun kan neppe være eldre enn ca 14 år.
      Hun er hvertfall blind, uansett alder..! Hun skjønner ikke selv hva det er hun støtter, og hun heier på plastiske figurer og “ser opp” til de..

    13. Javæll og om ho måtte det så e det no faen ikje vårres problem.. slapp av litt.. 14 år kan du vær sjøll, e godt over 18, så pass på ka du si 🙂

    14. Å uansett e du fette sjalu, æ høre jo det 🙂 Flott og vær sjalu på Isabel, alle burde være det 🙂 Ho e så fiiiin og god og snill mot alle 🙂 Bedre jente må du leit længe ætter 😀 Så lurt og vær snill mot ho 🙂

    15. Du SER kanskje slank ut, men du er nok ikke så sunn på innsiden. Og det å være sunn på innsiden, det er det som teller. Fordi det er det som skal holde sykdommer osv vekk fra kroppen. Og det som er til felles med de fleste som gjør som du gjør, spiser bare dritt og ikke er i aktivitet, det kommer igjen. Når du begynner å nærme deg 30 år, eller like etter fylte 30, har kroppen mest hormoner hos oss kvinner. Og om du da fortsetter og spise like mye dritt og null aktivitet, vil kiloene rase på ut fra intet. Dessverre.

    16. Tull. Både større og mindre personer kan ha både høy og lav forbrenning. Kommer an på hva kroppen består av. Hilen meg på 55 kg som spiser like mye som samboeren på 90 kg 🙂
      Tror folk har fått med seg opperasjonene, så ser ikke helt vitsen med å nevne det.

    17. Selv om det du putter i deg er dritt matt, så betyr ikke det at du nødvendigvis skulle vært overvektig. Det hele har med mengden mat du spiser i løpet av en dag, så selv om noen bare tar for seg så kalt “sunn mat” så kan de bli overvektige av det. For store mengder av fisk og salat er heller ikke bra. Ingenting er sunt i for store mengder. Så selv om de måltidene du har består kun av dritt mat, så kan det ha seg sånn Isabel, at du spiser mindre mengder enn f.eks. en som spiser rent, og hvis det er tilfellet, så har ikke du fått i deg flere kallorier når dagen er omme. Det er innsiden din som blir rammet av ditt kosthold.
      Også har du fikset både rumpen, ben og pupper, så det å fortelle dine unge lesere at denne kroppen har du fordi du bare er heldig med god forbrenning? blir ALT for dumt Isabel. Den kroppen har du fordi du er sykelig opptatt av den.

    18. Fin kropp,,,men litt trening så blir armer og rygg mere defineert,,,Hvordan gikk det med Navlepiercingen?
      Blir det ikke noe av?

    19. Så i arkivet ditt, tilbake til starten du begynte å blogge. Å hjelp – du var så utrolig mye penere før. Skal si du har forfalt! Mye mye penere, mer naturlig, og ser også veldig mye snillere ut! At det går an å ødelegge seg selv så mye som du har gjort!?

    20. Artig å se at du skriver at man ikke skal ha ett fanatisk forhold til kroppen, når du fikser på både det ene og det andre selv!

    21. Å telle kalorier er faktisk en veldig god indikator på hvor sunn/usunn en dag kan være. Uttrykket har fått et dårlig rykte og er blitt en slags klisjè på hysterisk slanking, men det kan altså være et veldig greit verktøy dersom en ønsker å bli/være mer bevisst sitt eget kosthold og hvor mye en faktisk får i seg i løpet av en dag.

    22. Hennes indre organer har det KANSKJE ikke bra, hvis man går ut ifra hva hun skriver av hva hun spiser og ikke trener frøken S.H 😉 selvom hun ser bra ut utenfra, kan det være helt motsatt inni kroppen. Hvor sunne dine organer er kan dessverre ikke vises utenfra. Du har jo virkelig ikke lest/studert fakta om kroppen du heller gitt.

    23. Skjønner ikke koffor du skriver dette innelegget….. Du er nydelig å alt der, men det er jo ikke noe naturlig igjen av deg. Det er jo det som er den nakne sannheten? Før var du tynn, fordi du hadde en sykdom å nå er du tynn pågrunn av at du har brukt penger på silikon, fettsuging, osv?

    24. Synes det er merkelig at du skal gi tips om dette, da du selv har et fanatisk forhold til kroppen og utseende ditt. Og når du ikke er nyoperert så ser du etter hva annet du kan gjøre, tatovering? Piercing? Alt for å være i stadig endring. Alle bør bevege seg minst 30 min hver dag og spise variert. Punktum.

    25. Hahaha anonym folk… jaja dåkker kjæm ikje langt me og vær stygg, men sia dåkker bare vil at Isabel ska ha det ont, så træng dåkker hjælp 🙂
      Har dåkker nån ganga tænkt kor jævlig det e og få stygge kommentara når man ikje e vant tel det !?
      Æ elske ho Isabel og ser opp tel ho og like ho akkurat før den ho e det e hænnes liv og ho må få gjør det ho sjøll vil me hænnes liv, det e INGEN som kan bestæm over ho på nån måta !!! 🙂 ♡
      Dåkker får tru at æ e 14 eller mindre, men æ e no ikje det.. dåkker har nok aldri snakka me en ækte nordlænning før, så dåkker veit ikje kæm æ e eller kordan vi snakke hær oppe, men vi e jævlig frækk når vi må og banne som faen 🙂

    26. “K”: Så hvis man ikke er enig med deg i alle de der lesbiske støtte-erklæringene dine til Isabel, eller bokstavelig talt heier på henne hver gang hun opererer ett eller annet – så er man sjalu?! Wow. Hør nå her, jeg har jobbet som modell siden jeg var 17 år og i dag er jeg 28 år, gift og eier 2 hus. Mannen min er lege, og vi har det i grunn ganske greit. Så sjalusi er ikke det ordet du leter etter, tror jeg. Og dessuten, når det kommer til stykket.. Hvis du virkelig vil Isabel så bra, hvorfor støtter du henne i å endre på utseendet sitt hele tiden da? Hadde du brydd deg så mye om henne, så ville du jo sagt at hun var fin som hun er og ikke trengte å operere seg! Men her kommer du, og bokstavelig talt angriper alle som synes det er feil av henne å operere seg hele tiden. Det virker jo ikke da som du opriktig bryr deg om henne da. Du kan jo ikke være frisk i hodet, du er jo stokke dum..

    27. 2 ting til du burde slenge på “operasjon lista di” 1. Operere panna di den er fullt av hår og liten. 2. Operere beina de er ikke rette

    28. Same shit hvordan man ser ut på innsiden da, var ikke det folk spurte om i utgangspunktet. Greit nok at hun har fikset på puppene osv men hun har fortsatt drit fin mage og fine armer. Hun så basicually lik ut da hun var på PH også.
      Ro ned bitchingen

    29. Hvorfor bruker du alltid de samme øredobbene på ALLE bildene? :O Begynner å bli litt lei av at alt du blogger om handler kun om DEG,DEG og atter DEG!!

    30. Vil bare si en ting. Ja, høy forbrenning redder deg fra din livsstil, men det redder ikke innsiden av kroppen din dessverre. Den blir fort gamle av mye drittmat. Organene dine som får gjennomgå, og du er mer utsatt for sykdommer og raskere aldring når du har en dårlig livsstil. Må tenke fremover også 🙂 Innsiden er i fremtiden viktigere enn utsiden. Ha en fin dag! 🙂

    31. åå gikk du idrettslinja!? kan du fortelle litt hvordan det var? Jeg er så usikker om jeg skal velge studiespes eller idrett da jeg har søkt begge deler.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg