NÅ STARTER LIVET MITT PÅ ORDENTLIG

Det er sjeldent jeg er så her spent! Jeg er ordentlig giret og forventningsfull innfor tiden fremover. Jeg kom nettopp hjem fra et supert spennende møte som gikk helt fantastisk! Jeg føler at det er livet mitt starter på ordentlig. Har jeg vært giret på livet mitt tidligere? Oh yes, men dette her er på et nytt nivå! JIPPI!! Jeg har sommerfugler i magen, dere. Hyl! Det er dager som dette jeg får en wake up call og innser hvor vanvittig heldig jeg faktisk er. 

Nå skal jeg skifte antrekk (det er jo rene syden ute) og så skal jeg kaste meg i en taxi. Jeg har et par små ærender jeg må få unnagjort. Det går helt fint når været er så nydelig. Etterpå skal jeg ta et glass vin på Tjuvholmen for å feire. Denne dagen er jo helt fab!! 

Pssst! Jeg tenkte forresten å tipse dere om linsene mine senere i dag, da så mange av dere lurer på hvor jeg kjøper de! 🙂 Titt innom senere! Ønsk meg lykke til, så snakkes vi plutselig 

13 kommentarer
    1. Noen småting jeg ikke helt skjønner:
      1. Hvorfor bruke et bilde av leppene dine for å illustrere hvor glad du er?
      2. Hvorfor i all verden bruke taxi overalt? Ikke bare er det miljøskadelig, men også utrolig harry og gammeldags. Føler det bare er farmor som tar taxi overalt.
      3. Du har jo ikke bodd i Oslo særlig lenge og det kan virke som du bare henger på de verste stedene, altså Oslo city og fridays city. Hva med å faktisk bli litt kjent med den flotte byen du bor i? Du visste jo tydeligvis ikke forskjell på Aleksander Kjellands plass og Olaf ryes plass. Det må da være gøy å oppleve noe annet enn starbucks og fridays?

    2. du tenker kun på deg selv og ditt eget! du kunne ikke tatt bryet til å vise medfølese/kondolere for det som skjedde i orlando engang. Ikke rart du har det så dårlig med deg selv for tiden, når det eneste du tenker på er deg selv og penger 24/7!

    3. Jeg synes synd på deg, Isabelle. Du er så utrolig materialistisk. Du søker lykke i ting og shopping. Og i tilegg virker det som om sånne små oppturer som nå er det som gjør deg glad og fornøyd. Kanskje du heller burde begynne å sette pris på livet og dagene i seg selv, i steden for å få kortvarig lykkefølelse av små oppturer, reiser og dill og dall. Stakkars deg, ikke rart du sliter med psyken.

    4. Håper du har en kjempefin dag og at du får kost deg med nyhetene dine 🙂 Gleder meg til å høre hva det er 🙂

    5. Syns du skryter om noe sånt her hele tida men fortsatt ikke noe spennende som har skjedd utenom at du har reist eller operert deg haha!

    6. “Ønsk meg lykke til” – lykke til med hva? Lykke til med å drikke vin? Lykke til med å bytte antrekk? Lykke til med å løpe ærender?
      Huff..

    7. Er det ikke bare 2-3 innlegg siden du skrev hvor fælt du har det og hvor vanskelig du har det? Så dette?
      Jeg blir forvirret

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg