sivilstatus?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mitt kjærlighetsliv, da…

Jeg antar at jeg formulerte meg nokså dårlig i dette innlegget angående da Pierre og jeg gjorde det slutt. Flertallet tror at vi fortsatt er single, at vi har gått fra hverandre. Så, hvordan ligger det egentlig an? Hva er min sivilstatus? Er jeg i forhold eller er jeg faktisk singel?

Som jeg skrev i det forrige innlegget gjorde vi det faktisk slutt. Vi gikk gjennom en veldig vanskelig periode i forholdet vårt som vi ikke taklet bra overhodet. Noe som resulterte i at vi gikk fra hverandre. Heldigvis endte det bra – vi ordnet opp og ble sammen igjen kort tid etter. Vi forstod med en gang at dette ikke var det rette. Vi krangler om dustete ting, vi steiker og banner og vi blir oppgitte av hverandre. Men når alt kommer til alt vil vi jo være sammen med hverandre selv om vi kanskje må fighte for det innimellom. Alle forhold settes på prøve fra tid til annen, og en slik prøve hadde vi nå nylig. Vi bestod den ikke i første omgang, om jeg kan si det sånn, men heldigvis ordnet det seg til slutt.

Så, ja. Med andre ord er jeg verdens lykkeligste jente som har æren av å være Pierres kjæreste ♥ Jeg elsker deg, shlobi! Du er min drømmemann og til sammen utgjør vi et fantastisk rått dreamteam. For alltid oss to, elskling.

20 kommentarer
    1. Gläder mig att ni lyckats komma tiibaka till varandra. Var rädda om varandra för jag tror att ni har en ljus framtid tillsammans.

    2. Du må slutte å være så fjortis og skrive ting skikkelig heller istedenfor å komme med innlegg som virke ut som dere slår opp men likevel ikke gjøre det
      Du oppføre deg like fucka som sophie og mamma til michelle ,fucka i hode hele gjengen ,dere må si ting rett ut istedenfor å komme med masse fjas som ikke henge på greip forhold til hva overksriftene deres sier,kanskje dei folkene som sier dere er klikkhorer har rett

    3. Men hva skal de egentlig skrive om disse damene??
      De har jo utrolig lite å bruke hodet sitt på.
      De skal leve av dette og da må de få oss lesere til å klikke oss inn.
      Det er vi som holder liv i dem og forsåvidt er like “jernedøde”
      Hun kan med andre ord leve godt lenge på å ha det litt trøblete med kjæresten.
      Sånn er denne verden og vi holder liv i den😆

    4. Kom dere fra hverandre litt og finn på ting hver for seg ei stund og savn hverandre så går det seg til.

    5. Hva med å skrive om litt mer ordentlige saker? som feks skyte hendelsen i Orlando?
      alt jeg ser er meg, meg og meg og åhh jeg har hatt det så forferdelig denne uka fordi jeg og Pierre kranglet. Men hør nå her, folk blir skutt og drept nesten hver dag mens du sitter og syter over at du og Pierre slo og i en dag og ble sammen igjen? voks opp, du oppfører deg som en fjortis

    6. Er det ikke kleint at Pierre er i Oslo, men at dere ikke kan henge med han fordi han hjelper broren sin og du ikke går overens med Ariel ? 😅😅

    7. Anonym: Vet du. Den saken er ufattelig trist, og den blir omtalt over alt i media allerede. Jeg føler at det er en type trend å skrive innlegg om det, og det er unødvendig synes jeg. Det er en tragisk hendelse som jeg har stor medfølelse for da jeg er ekstremt i mot homofober.

    8. Der beskrev du det oven for meg og min ex.. Gjekk ikke så bra mellom oss etter dustete krangel som skjer gong på gong når det skjer.. Men forhåpentligvis så komme ting til å fikse seg igjen.. Han sjøl som gjorde det slutt og eg sitte igjen å elske han lika mye, sjøl seie han at han gjør det med meg og, men han slite med seg sjøl… Håpe ting ende godt til slutt for oss, for eg savne han så utrolig mye og motsatt! Godt ting endte bra for deg og P. Livet er ikke dans på roser i et forhold, og dei som har det.. Wow seie bare eg, det går ikke ant en gong! Å krangla vise bare kor mye du egentlig elske den personen! Når en har det tøft så er det viktigste å stå sammen og støtte hverandre.

    9. Good for you! 🙂
      Men er det egentlig innafor å skrive at dere er et “fantastisk rått dreamteam” rett etter at dere allerede har slått opp 1 gang på grunn av at det ble litt vanskelig? Hvor lenge har dere vert sammen nå, 8 mnd?
      Misforstå meg rett, det er ingen skam i det. Jeg er glad det gikk rette veien igjen for dere. Ville bare ikke ha gått så langt som å kalle dere et dreamteam helt enda.

    10. Haters: dere sier at innleggene hennes er dårlige og patetiske, prøv å les deres egne kommentarer 😉

    11. Hei ☺️
      Blir du ikke frustrert når alle bloggerne gikk imot deg da du opererte rumpa, også sitter sophie som er toppblogger selv og opererte seg rundt samme tid, men får ikke noe pes for det?

    12. Anonym har rett. Du fikk så mye per for den rumpa di. Jeg er blant de som mener du ikke burde operert deg, MEN jeg roser at du er så ærlig. For du har faktisk vært ærlig om det hele veien i motsetning til Sophie som stenger alle felt, skriver hva hun vil, opererer ræva større og stenger alt ute…
      Jeg liker at du prøver å være i kontakt med leserne dine, at du faktisk skjønner at det er mange som leser bloggen din så nivået burde være deretter. Det er vi som lønner deg ved at vi klikker oss inn så LITT respekt burde vi få – og det gir du oss når du velger å være åpen. Fint om du slutter med de rare overskriftene og heller finner ut av hvordan du kan skrive mest mulig interessant uten å flashe og heller vise at du er menneske du også, but you’ll get there 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg