VI SKREV UNDER PÅ KONTRAKT!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

YEEEEY!

Herreguuud for en fantastisk dag, dere!!! Åh, jeg og P dro på visning på en nydelig leilighet i dag tidlig, og gjett hva vi endte opp med? Jo, vi skrev under på kontrakten der og da! Aaaah, jeg er sååå lykkelig! Vi flytter inn innen de neste to ukene, muligens før. Jeg krysser fingrene for at alt skal bli klart fortest mulig. Jippiii! Dette blir så fint, folkens. Leiligheten er nydelig – lys, fin, stilren, moderne og helt ny. De neste ukene kommer til å gå til å gjøre leiligheten vår hjemmekoselig, fremkalle bilder som vi kan ha i stor størrelse på veggene, innrede… Ja, alt som hører med! Jeg gleder meg til å komme på plass og ikke minst til å vise dere den nye cribben vår. En housetour video er på sin plass da, ikke sant? 😉 Det lover jeg å fikse så fort alt er på stell. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter at vi underskrev kontrakten dro vi til Nighthawk Diner hvor vi nøt en deilig lunsj og feiret vår nye leilighet. Jippi! Endelig fant vi en leilighet som falt oss i smak og som har alt vi ser etter. I tillegg ligger den super sentralt – noe som er veldig viktig for oss. 

Et nytt kapittel starter nå, guys. Jeg ser sånn frem til å dele denne nydelige leiligheten med mannen i mitt liv. Jeg har jammen blitt voksen… 

21 kommentarer
    1. Så gøy! Grattis 🙂 Housetour video må du få til, ja :)) Det er koselig å innrede hjemmet sitt <3 Sette sitt personlige preg på det!

    2. Virker jo som de skal fortsette å leie siden hun ikke nevner kjøpe. Men det er jo alltids gøy å flytte i noe nytt og finere! 🙂 det er jo som regel budrunder og styr rundt kjøp, sjeldent man får drømmeleiligheten på visning uten konkurranse. Det blir kjekt å se leiligheten, da!!

    3. Hvorfor viser du aldri bilder av den leiligheten du bor i nå? Er det fordi du bor et crappy sted som ikke passer overens med at du liker å late som om du er rik og classy?

    4. Gratulerer så mye Isabel! Nå starter et nytt kapittel for dere sammen og håper dere får det koselig i deres nye hjem! Er veldig glad i bloggen din og håper du vil fortsette i lang tid! Uansett hva folk påstår, er du en person som inspirerer mye og deler mye bra på godt og vondt! Stå på! STOR KLEM <3

    5. Hvordan kan dere flytte sammen, når dere slår opp så fort det kommer uenigheter?? Jeg er glad på deres vegne, men det er litt risky ettersom dere ikke har tidenes beste forhold sett fra bloggen din sin side

    6. Heii❤ Kan du legge ut bilder av leiligheten? Elsker at du er så utrolig sterk! En sterk ung kvinne. Du er et forbilde❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg