i dag gråt jeg

Snufs! Det er en stolt storesøster som akkurat har kommet hjem fra skoleavslutning. Min lillebror (som ikke er så liten lenger…) har fullført grunnskolen, og er klar for ungdomsskolen til høsten. Hvor sjukt er ikke det? Min lille bebis som jeg alltid duller sånn med.. Tiden går tragisk fort, dere. Jeg blir helt stressa. 

Og ja, jeg er den flaue storesøsteren som sitter å sipper på avslutning. Jeg blir jo så stolt da, vet dere! Min fine Rami som plutselig har blitt en cool ungdom. Så lenge han ikke blir for kul for meg er jeg fornøyd! 😉 Jeg er ufattelig stolt over å kalle deg for min lillebror, Rami. Du er en fantastisk gutt med det største hjertet jeg vet om. Ingen er så god som du! Jeg gleder meg allerede til den dagen du kommer hjem med kjærester, og jeg skal sitte kritisk og vurdere om de er gode nok for deg. He he! Elsker deg. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Fra det ene til det andre – nå skal jeg til BAR Tjuvholmen å drikke vin. Vi skal feire dagens store happening! Vi er sååå lykkelige, dere. Jeg forteller mer senere i kveld. Vi snakkes plutselig. Klem!

19 kommentarer

Siste innlegg