WINE AND DINE

annonselenk

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

For en fin aften jeg har hatt sammen med min fine mann! Vi satte oss på Bølgen & Moi på Tjuvholmen hvor vi nøt en deilig middag og drakk vin. Slike kvelder er gull verdt ♥ Skikkelig kvalitetstid hvor vi pleier kjærligheten litt ekstra mye. Det må til i blandt, spesielt i tider som dette hvor vi ikke ser hverandre så mye i løpet av dagen da han renoverer studioet (mer om det senere!) og jeg flyr rundt fra møte til møte. Det er uvant å ikke være med hverandre døgnet rundt, og for å være helt ærlig liker jeg å være sammen med han hele tiden myyyye bedre. Crazy girlfriend! 😉 Jeg får nøye meg med å få sovne i hans armer hver natt i det minste. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjærlighet!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Skjørt her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg er helt død etter en travel dag. Nå har vi akkurat kommet inn dørene her hjemme, og skal straks sove. Jeg gleder meg til å dele en stor nyhet med dere i morgen! Klarer nesteeeen ikke vente! Iiih. God natt, fine. Sov godt! 

17 kommentarer
    1. Skjønner ikke hvorfor du er så avhengig av kjæresten din,er jo det mannfolk ikke like med jenter ,de fleste vil ha litt space med mindre han også har så lite liv at han ikke har noe bedre å gjøre enn å være med deg 24/7

    2. Hei! Hvordan styler du håret ditt? Jeg synes det alltid er så utrolig flott. Jeg tenker på de fine “krøllene” du har nederst i håret på bildene i dette innlegget. Det er skikkelig flott!

    3. Alltid Pierre. Vi leser ikke bloggen din for å høre om kjærlighetslivet ditt, men alt det andre spennende i livet ditt. Hvorfor er du så avhengig av han?

    4. Synes det er ironisk at når Isabel skriver om Pierre så er det negativt og hun får høre at hun “kun skriver om Pierre”, men når hun ikke skriver om Pierre får hun titalls spørsmål om de har slått opp. Folk blir visst aldri fornøyd! Du er så utrolig vakker når du smiler med tennene Isabel, du og Pierre er så søte sammen! Håper du har en fin dag, xx

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg