JEG ER AVHENGIG

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· MY ADDICTIONS ·

SPISE UTE

Behøver jeg utdype dette punktet? Haha. Jeg spise ute hver eneste dag, og det er ikke bra. Unnskyldningen min er at jeg er elendig på kjøkkenet samt at jeg «ikke har tid». Vel, vel.. Jeg sponser i hvert fall Fridays, for å si det sånn!

DIOR LIPLINER I NUMMER 593

Liplineren fra Dior i fargen Braun Fig er min all time fave. Jeg har brukt denne non stop i over et år! Gud vet hvor mange slike jeg har kjøpt. En ting er sikkert og visst – det er ufattelig mange. Den er typ brun-nudeish og passer til absolutt alt! Jeg bruker den først og fremst for å markere leppene, men også for å få en litt mørkere farge på leppene.

KIM KARDASHIAN

The queen. Den dama, da! Hun er definisjonen på perfekt i mine øyner. Hun har alt! Utseendet, kroppen, personligheten… Alt! Jeg finner så mye inspirasjon i henne når det kommer til sminke, klær og utseendet generelt. Dessuten er hun den mektigste kvinnen i verden, typ. Hun er smart og hun er en fantastisk business kvinne. I like her! 

BODYLOTION FRA BIOTHERM

Jeg har en tendens til å bli tørr i huden veldig lett, og derfor behøver jeg en fuktighetsgivende lotion som jeg kan smøre meg inn med fra tid til annen. Det jeg liker så godt med denne er at den trekker kjapt inn i huden, lukter deilig og gir meg rikelig med fuktighet. 

SHOPPING

Shocker? Haha. Jeg shopper konstant, og jeg får konstant kjeft av min regnskapsfører. Jeg klarer bare ikke dy meg, dere. Nå som vi skal dekorere leiligheten gruer jeg meg til å sjekke kontoen etter at vi er ferdig. Kremt!

FIKSE PÅ DET YTRE

Jeg har fikset veldig mye på utseendet mitt på bare et år. Vi snakker hårfarge, øyenfarge, kropp.. Listen er lang. Jeg kan vel tørre å påstå at jeg har blitt bitt av basillen. At jeg er litt avhengig, kanskje.

24 kommentarer
    1. Hvorfor er det bad thing å spise mye ute ,så lenge du har råd til det så er det ikke så big deal
      Kanskje det er pga K kardashian du er så opptatt av operasjoner
      Men Hva har du gjort med øyenfargen da? Operert eller tatt fargelinser?

    2. Så koselig et innlegg av nydelige deg:). Jeg ønsker deg ei hyggelig helg og du, bare spis ute du, så lenge maten er litt sunn også:). Klem

    3. Syns det er skummelt når folk ser opp til Kim K. Ja, hun er en flink business dame, men hu har ikke ÉN mimikk i ansiktet omtrent. Jeg personlig syns hun kunne stoppet etter 1-2 operasjoner. Hun eier ikke personlig ansikt lenger. Alle i hele verden ser ut som hun snart, og det er trist 🙁 mennesker er finest når man er unik og ulik andre. Alle har jo lik nese, lepper, bryn, rompe og pupper nå. Det å ta restylane/silikon whatever er ikke å skille seg ut lenger, det er å ligne på hver 3 person du møter.

    4. Du kommer aldrig til å bli som Kim K. Få noen år til i kroppen så forstår du at det ytre ikke er alt. Du var så söt i PH, og nå. Ikke så söt.
      Er ikke sjalu eller noe sånt,men sier bare hva jeg syns.

    5. Jeg ville bare anbefale skoene “nike air huarache”, fordi de er helt sykt kule og ikke minst GODE å gå i. Fikk mine for en uke siden, og har ikke gått i annet siden! Skulle kjøpt meg slike for lenge siden… Vel, ville bare tipse deg litt heheh 🙂
      Ha en fin dag videre! Klem.

    6. Kim K er snill, hyggelig og kul, og jeg liker henne også, yaass! Greit hun framstår som en veldig dannet og smart kvinne, MEN har man noe mellom ørene så burde man skjønne at Kim ikke er noen å se opp til. Joda hun har kul stil, fin sminke og mange blir inspirert, det er greit nok det. Men når man begynner å se opp til noen som er så falske utseendesmessig som det går ann begynner det å bli skummelt. Er det slik det skal bli? jeg digger henne for det. Og btw så tvilte jeg aldri et sekund på ar Kim var forbildet ditt 🙂

    7. Beyonce is the real queen mektigste kvinnen i verden,smart,vakker og har verden beste stemme! så den ” QUEEN” tittel´n til hører Beyonce og ikke kim:p

    8. Men hvorfor gidder du å spise på fridays liksom!? Det er jo ELENDIG mat jo 🙁 Helt greit å spise ute hver dag, men spis noe bra da!!! Herregud, Oslo er jo blitt en matby! Du må benytte deg av det! Aftenposten har endel gode tips om Oslo restauranter!

    9. Kim K som den mektigste kvinnen i verden? I den overfladiske verden kanskje. Den virkelige verden har så mange fler mektige kvinner å by på !

    10. det irriterer meg så utrolig mye at du fikk alt peset for den rumpegreia, imens sophie elise, som har tatt minst like mange operasjoner som deg, inkludert rumpeoperasjon (i følge meg hvertfall) slipper så sinnsykt billig unna og avslutter det hele med å disse deg for å være åpen om det..arghh
      stå på isabel!

    11. kim er en av de mest patetiske menneskene i verden, er skummelt at unge jenter ser opp til henne. like tragisk som trump

    12. du burde lære deg hvordan holde neglene dine velstelt
      mellom hvert negle besøk.
      Det er så stygt med slike ustelte negler.
      Det ødelegger helt helhetsinntrykket. Det står
      ikkd stil med resten. Ser slurvete ut.
      Det er ikke så vanskelig å lære heller.
      Du som liker å pusle med makeup har nok større
      skills til å lære deg det raskt fremfor noen
      som ikke er så opphengt i detaljer ang makeup.
      Ellers, alt i slt, veldig bra :))

    13. Skummelt at hun liker Kim K?
      Hun følger bare en massepsykose fordi det lille hodet hennes ikke har evne til å skape noe eget og unikt. Bedre å være en sau som følger andre enn å stå oppreist i seg selv? Hva? 😉 Det er jo ikke annet enn spill for galleriet folkens… Det er et liv gjennom en SKJERM, so what? It’s not that exciting.. allikevel skal absolutt alle kicke og klikke på det 😉

    14. Helt ok Kim er ditt forbilde, men plis. Hun er ikke den mektigste dama i verden (Angela Merkel) OG hun er ikke business woman. Hun har noen som gjør alt for seg og fremstår som deeen gründern, når alt bare er betalte markedsførere som interesserer seg for å bygge opp Kim sitt navn siden hun er “in” for øyeblikket. Om vi skal trekke frem en QUEEN så er det Beyonce 100%, det er en ekte business woman med større formue og mer makt en Kim noensinne vil oppnå.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg