JEG FORNYER GARDEROBEN!

annonselenker

Jeg klikket akkurat hjem disse fine godbitene under her. Jeg liker å fornye garderoben i ny og ne, selv om målet mitt er å begrense shoppingen. Jeg unnskyldte meg med det faktumet at alt fra Shein er såpass billig, og da svir det ikke like mye i lommeboka. Her har jeg bestilt fra i flere år, og jeg elsker nettsiden! Noen mener kanskje det er teit med billigklær, men for min del er det ekstra nice når prislappen ikke er for høy. Da kan man jo shoppe mer, og ikke minst – oftere, uten den dårlige samvittigheten.

T-shirt her 112,- / Denim skirt her 112,- / Topp her 64,- / Shorts her 128,- / Sneakers her 272,-

Poncho her 192,- / Kjole her 168,- / Solbriller her 72,- / Boots her 344,-

Genser her 136,- / Turtleneck her 64,- / Body her 96,- / Skjørt her 96,- / Kjole her 240,-


Håper dette innlegget falt i smak! 🙂 Si gjerne i fra om dere ønsker flere slike innlegg. Jeg kan jo kanskje legge ut mine favoritter fra tid til annen også? Jeg elsker slike innlegg selv – kanskje dere også gjør det? Tell meee 

13 kommentarer
    1. Ja lag flere slike innlegg elsker å se hva du går med av klær og hvor du handler de, elsker stilen din!

    2. Hei, jeg vet at klærne på shein er ofte litt små i strl. og at jeg ofte må opp en strl.. Hvordan er det med sko? Kan jeg kjøpe den strl. jeg bruker til vanlig eller er skoene også små i strl?

    3. Jeg har tittet på mye klær gjennom shein men siden du shopper mye derfra vêr du hvor lang tid fra man bestiller til man får det hit?

    4. hei! jeg elsket shortsen! jeg lurte på om du kunne legge ut bilde av de på, så jeg kan se hvordan de sitter? eller om du evt har lagt ut instagrambilde av deg i de, så kan jeg se der? og hvor kjøper du shorts nå for tiden? har en nokså smal midje og litt større hofter/rumpe, og shortsen er alltid for stor i midjen, noen tips?

    5. Det er billig der ja, men skadene flybensinen påfører naturen er helt forferdelige. Du bidrar til økt temperatur når du shopper fra shein hver jævla dag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg