NÅR HAN BLIR PAPPA TIL MINE BARN

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I går fikk jeg æren av å bli den flaue, overdrevet stolte søsteren igjen. Prinsessa mi hadde sin skoleavslutning, og spent satt vi alle sammen å fulgte med. Det var ikke mange månedene sine jeg presterte å påstå at hun gikk i fjerde klasse, når faktumet er at hun går i femte… Da var hun ikke blid, ass. Haha! Er det bare jeg som nekter å innse at de små vokser opp? Jeg skulle ønske de kunne forbli 10 år resten av livet, slik at jeg kan dulle med de så mye jeg vil uten å bli irriterende. Hehe! Vi får håpe jeg ikke blir for teit for dem uansett hvor gamle de blir. Jeg får bare sørge for å holde meg kul nok, helt enkelt 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det var sexy å se Pierre sittende i klasserommet blandt titals av små barn. Det fikk meg til å dagdrømme om den dagen vi får barn, og vi deltar på deres skoleavslutninger. Åh! Han passer i papparollen, ikke sant? Den deiligste pappaen i verden 😉 Vi får vente noen (mange) år før den tid kommer, men frem til da er det lov å fantasere.

18 kommentarer

Siste innlegg