I DAG FLYTTER VI!

I dag overtok vi nøklene til vår nye leilighet!

Akkurat nå oppdaterer jeg dere faktisk direkte fra den nye cribben. Mitt første blogginnlegg her, jo. Hehe! Vi er overlykkelige over å endelig fått overta – det er sååå deilig å være på plass. Vi er på plass, men resten av våres greier derimot… Det gjenstår å få alt flyttet hit. Vi skal snart begi oss mot vår gamle leilighet for å hente de viktigste greiene, før hele flyttelasset blir kjørt hit i morgen. Flytting i seg selv er et forbanna ork, men ikke når det er til en så fin leilighet. Da er smilet på plass, dere! 😉 Vi ønsker å komme på plass fortest mulig, så da gjelder det bare å være produktiv. Noe vi for så vidt har vært også, synes jeg. Alt er nedpakt i esker hjemme, og klar for henting. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Fremover blir det litt interiør-snakk her på bloggen, og ikke minst mye mas om hvor fin og flott denne leiligheten er. Hehe! Gjør dere klar 😉 Om noen av dere sitter på gode tips til nettsider hvor de selger fint interiør setter jeg stor pris på om dere vil dele det med meg ♥ 

Nå står taxien utenfor – jeg må løpe! Stor klem fra meg. 

 

37 kommentarer

Siste innlegg