Uken som gikk…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS CRAVING

Oppskjærte Pink Lady epler med vanilje saus over. ALTSÅ, nam! Det må dere bare smake, tro meg. Jeg brukte å spise det som snacks da jeg gikk på VGS, men av en eller annen merkelig grunn har jeg glemt av den uslåelige kombinasjonen. Jeg var å handlet her om dagen, og da kom jeg plutselig på det da hun foran meg i kassa kjøpte vaniljesaus. Da var det bare en ting å gjøre; løpe å hente epler + saus. Haha! Nammm…

UKENS TANKE

Denne uken har flytting vært et stort tema, hvor alt skulle pakkes ned. Jeg har gledet meg til å komme på plass i den nye leiligheten, innrede det fint og gjøre det ordentlig hjemmekoselig. Så, ja. Leilighet + flytting har vært dominerende i huet mitt denne uken.

UKENS OPPTUR

At vi fikk overta leiligheten nesten to uker før planlagt! Jippiiii! Det var en ordentlig gladnyhet. Jeg hadde innstilt meg på å måtte vente langt lenger, men plutselig fikk vi tlf om at den var klar til overtakelse. Ellers var det å delta på mine småsøskens skoleavslutninger veldig fint og rørende. Mine småkids som brått ikke er så små likevel…

UKENS NEDTUR

Denne uka har det ikke vært noe særlig kjipt som har hendt, tror jeg? Jeg kommer ikke på noe, og det er jammen et godt tegn! Jippi! Flere slike uker, takk! 😉

UKENS MEST LESTE INNLEGG

Dette innlegget om kroppen min. Dere har lenge stilt meg spørsmål angående min kropp – hvordan jeg holder meg slank, om jeg trener, hva jeg spiser. I det innlegget forteller jeg om alt. Jeg brettet ikke ut om hele den greia med operasjonene, for det vet dere jo allerede. Jeg svarte på spørsmål om hvordan jeg holder den formen jeg har, og det er jo ikke ved hjelp av inngrep. Snarere tvert i mot – puppene og rumpa har jo bare gjort at jeg har fått mer formen og blitt «større». Hehe.

UKENS SANG

This one is for you – David Guetta, Zara Larsson. Jeg har blitt heeelt hekta på denne. Jeg mener, den går på repeat dagen lang. Zara er så forbanna rå, dere! For en stemme, og for en kvinne. Hyll!

UKENS BILDE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Glede! Stolt storesøster. 🙂
 

10 kommentarer

Siste innlegg