Jeg er med i et nytt program!

I dag kom episoden jeg er med i i programmet Ærlige Norge ut! Det var veldig morsomt å være med – jeg elsker jo å spille inn TV. Det finnes virkelig ingenting gøyere! Det er her jeg trives som best, og virkelig storkoser meg. Vi spilte inn programmet rett etter at jeg kom hjem fra neseoperasjon, og hevelsen hadde begynt å gå ned. Jeg husker hvor nervøs jeg var for å returnere til kameraene med ny nese, haha. På den tiden var jeg overhode ikke komfortabel med mitt nye ansikt. Alt var uvant! Heldigvis så jeg noenlunde normal ut likevel, hehe. 

Hva synes du om programmet? 🙂
 

24 kommentarer
    1. Hei 🙂
      Lurer bare på noe om vippene dine; Er de ekte eller bruke de vippeextensions? Synes du er så nydelig!

    2. Hva syns du om at Martine legger ut snap og ler av det faktumet om at du har kjøpt følgere? Og er det sang? 🙂 elsker bloggen din

    3. Kleo: Hehe, hun får gjøre hva hun vil 🙂 Det er ikke sant, nei. Det programmet og den løgndetektoren er ikke på ekte – den gir svar utifra hva den “vil”. Noe vi fikk beskjed om på innspilling. Takk! Klem <3

    4. Peen du er! Og søt! Jeg bare lurer på om du har mistet følelsene i nesa etter operasjonen, eller om du kjenner noe der nå? Jeg vurderer nemlig neseoperasjon, men vil jo helst ikke at nesa skal “dø” heh. Det står nemlig på nettsidene til enkelte klinikker at man kan miste følelsen i nesa permanent.

    5. Hva elsker du med å være på tv? men riktignok, dette kan du ikke kalle tv – siden det ikke går på tv..

    6. Haha det at Martine uttaler seg om at du har kjøpt følgere, blir bare helt feil da hun tydelig har kjøpt følgere selv. Er lett å se det på alle de falske kontoene som følger henne, i tillegg får hun absolutt ikke nok likes som kan måle seg med antall følgere som hun har. Patetisk!
      Så og si alle disse ” Instagram kjendisene ” har kjøpt følgere , og det er egentlig ikke noe i veien med det, men blir feil av henne å rakke ned på andre når hun har gjort akkurat det samme selv .

    7. Hehe… Enkelt å høre når noen lyver. Hele kroppsspråket og stemmen blir helt forandret! Morsomt program 🙂

    8. Må ærlig si at jeg ble positivt overrasket!! Kjenner deg jo selvfølgelig ikke, utenom gjennom bloggen.
      Likte utstrålingen du hadde, og du er nydelig!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg