dette er sjeldent til meg å være

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

JUUUHU! Hvordan har dere det i dag, fininger? 🙂

Dette er fryyyktelig tidlig, dere. Haha, det er ikke ofte jeg er så pigg og våken så tidlig på morgenen. Vanligvis på denne tiden har jeg kommet meg opp fra sengen og muligens i morgenkåpen, liksom. Men ikke i dag, folks! I dag har vi ingen tid å miste, for i dag er den O store interiør-shopping-dagen! Målet er å få alt vi behøver på plass innen dagen er over, og det tror og håper jeg at vi klarer. Det gjelder bare å være produktive, noe jeg tror vil gå fint da vi allerede har notert alt av nødvendigheter. Jeg ser spesielt frem imot å kunne organisere garderoben min. Da er det så mye lettere å sette sammen antrekk. Frem til nå har jeg ikke hatt noe oversikt overhode – det har vært helt elendig. Nei, dette skal bli fint! 🙂 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå er det ikke lenge til vi drar til Ikea og videre til Plantasjen og til slutt vår gamle leilighet! Jeg må bare finne kortet mitt (som vanlig, surrer det ALLTID bort). At jeg aldri lærer.. Det verste er at det ikke går en eneste dag der jeg ikke river meg i håret av irritasjon over meg selv. Et større surrehue skal man lete lenge etter.

Jaja! Vi snakkes senere. Ha en super dag!

14 kommentarer
    1. God morgen til deg også! Her var jeg selv oppe klokka 6 og løp intervaller 🙂 hehe, slitsomt men utrolig godt etterpå!
      Ha en fin dag videre, fine du <3

    2. Dere får vel kun alt i dag om dere handler på IKEA som har alt på lager. Bolia, Habitat, Hay og andre steder som er dyrere har jo ikke alt lagret og møblene blir laget på bestilling, med derfor lang ventetid. Husker vi måtte vente 17 uker på vår sofa fra habitat! Men om du vil ha alt fra IKEA er jo det en fair sak det og!

    3. Hei jeg lurte på hva som var poenget med programme du skal være inni, når løgnmaskinen ikke virker? Kan du svare vær så snill. Vil dere at alle skal tro at dere har kjøpt følgere på instagramm og hus.

    4. Hei! Jeg er fast leser og har fulgt med deg hele veien. Elsker utseende ditt da og nå. Du er en stor inspirasjon for meg. Elsker stilen din også! Gratulerer med ny leilighet til dere begge. Håper dere får en fantastisk sommer og koser dere masse i nytt hjem. Gleder meg til å se innlegg av interiøret, når den til kommer. Lurte på hvor buksen din er fra? Den passet deg superbra! Kjempe fin farge på den. Ha en flott dag videre❤️ Stor klem!

    5. Hei Isabel! Lurte på om du kunne hatt en innlegg om hvilke produkter du bruker i håret ditt? Trenger litt tips, har gått tom for ideer 😀

    6. Hadde likt bloggen din mye bedre om du skrev vanlig og ikke skrev som om du sa det. Er så utrolig irriterende å lese. Tar det ikke så seriøst liksom ;p du er jo over 20 år liksom ;D

    7. Hei! Når du var på Rhodos sist, husker du om de hadde anastasia sine liquid lipsticks på sephora der da? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg