i dag er jeg goals

Pjuh! Jeg er sliiiiten med stor S. For en lang dag dette har vært, men shit så fort den har gått! Jeg har gått på autopilot helt siden 08 i dag tidlig med en hel del på agendaen. Og vet dere? Vi fikk gjort ALT som skulle gjøres i løpet av disse 24 timene. Klapp på skulderen, Isabel! Vi var på Ikea i utallige timer og kjøpte alt av nødvendigheter som vi mangler i leiligheten. Altså – hvor kjedelig er det ikke på Ikea da?! Jeg ville dø, haha. Det er virkelig ikke min greie… Men likevel klarte vi å svi av nærmere 20.000 kr på… vet ikke. Alt mulig, I guess. Dyner, puter, bestikk, tallerkner, gryter, speil, en kommode og nytt trekk til sofaen. Det er bare hva vi ikke kjøpte, for å si det sånn. Jaja, nå har vi hvert fall kjøpt alt vi trenger for å komme på plass her. 🙂 


 

Ikke nok med det! Vi har til og med fått aaalt av flyttelass fra den gamle leiligheten inn i den nye. ALT er på plass, og deilig er det! Det gikk overraskende fort – vips var vi ferdige! 

Konklusjon: i dag er jeg faen meg goals. Produktivitets goals.

20 kommentarer
    1. Åhh få unnagjort masse er så deilig, så produktiv dut har vært. Du burde slappe litt av nå sånn at det ikke blir for mye for kroppen på en gang. Elsker blogger din og tar daglig flere titt innom den

    2. Gratulerer så mye med leiligheten!! Gleder meg masse til å se bilder!
      Så flinke dere er, helt rått! Bare husk å slappe av litt også, det er viktig:-) nyyyt tiden fremover, blir så spennende!
      Stå på videre Isabell, du er fantastisk!
      Klem:-)

    3. Når du liksom har så mye penger ken jeg ikke fatte og begripe hvorfor du kjøper ting på IKEA?! Hvertfall ikke dyne og puter? Det er jo myyyye bedre på på kvalitetsbutikker.

    4. Jeg gråter innvendig når jeg leser dette. Sliten, av hva da for faen?? Handle på IKEA?! At det er mulig. Jeg spyr av sånne bloggere som deg. Skaff deg en ordentlig jobb, så skal du få se hva det vil si å være sliten.

    5. Det skal visst ikke mye til før du blir sliten. Mange som jobber like mye som dette ( og mer ) hver eneste dag. Skjerpings

    6. Enig med de to siste kommentarene… jobber og sliter hver dag som student med TO jobber, og likevel er det faen meg over et år siden jeg har hatt råd til å kjøpe meg nye klær.

    7. Var sliten idag jeg og, etter å ha gått rundt på et hardt gulv på jobb i nærmere 9 timer. Hadde med glede byttet ut det med shopping. Du er ganske heldig:)

    8. Regner med at noen av de over som har kommenter fortsatt bor hjemme hos mor og far. Å flytte er slitsomt, de som ikke vet det har kanskje aldri flyttet selv(?). Eller så har noen andre hjulpet dem med flyttingen, men da har de heller ikke noe å klage over 😉
      Gratulerer med ny leilighet Isabell!

    9. Er normalt og bruke 50 tusen for den slags skyld også. Hvertfall når du skryter av at du har så mye penger så er det ganske Harry gå og kjøpe dyne og puter på IKEA

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg