Glamlife

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Slik har min dag sett ut så langt. Spennende, ikke sant? Regnskap må jo være det kjedeligste i hele verden… Nå er jeg heldigvis straks ferdig, og det ser ut som jeg klarer å sende alt til min regnskapsfører FØR helga. Er du stolt over meg nå, Geir??? 😉 Haha! Jeg er så surrete, og kommer så sent i gang med sånne kjedelige greier. Godt å være ferdig!

Nå kom akkurat Sidra og Rami hit. Vi skal fotografere alt jeg skal selge i nettbutikken min! Det er sååå masse, så jeg tror at hele dagen kommer til å gå til det. Jeg skal hvert fall ha en liten pause mellom slagene for å dra til beste Elin på Brow Rehab og fikse bryna. Det behøves!

Nei, nå må jeg se til å komme meg ut av morgenkåpen og inn i noe litt mer anstendig. Vi skrives senere, fine! Klem.

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg