bloggen om meg

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Denne bloggen er basert på mitt liv. Mine handlinger. Mine opplevelser. Mine tanker. Ting jeg liker. Meg, meg, meg. Inni mellom skriver jeg om saker som opptar meg, om mote, sminke og om reiser jeg drar på. 

Utifra kommentarfeltet mitt å dømme er det noen som ikke skjønner seg på at jeg skriver så mye om meg selv. Hvorfor driver jeg en narsistisk blogg? Jeg vet ikke om dere som mener det har lest min blogg over en lengre periode, eller om dere er nye lesere. Om dere har vært faste lesere en stund vet dere at denne bloggen omhandler meg og mitt liv. Denne bloggen er ingen moteblogg, ingen politikkblogg, ingen matblogg og heller ingen mammablogg. Jeg skriver en blogg om meg selv og generelt om mitt liv. Derav blir det mye meg, meg, meg. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I blant vil dere få innlegg om tips, anbefalinger, hjertesaker og andre ting. Men det gjør jeg kun når det faller meg naturlig inn. Og det gjør det ikke så ofte. Og det synes jeg er helt greit, for det er tross alt en personlig blogg jeg skriver. Det blir feil for meg å skrive milelange innlegg om ting som ikke interesserer meg og som kanskje ikke en gang er aktuelt i mitt liv? Det blir bare … feil.

Jeg er selvfølgelig åpen for ønsker fra dere lesere. Om det er noe spesielt dere savner her på bloggen er det bare til å legge igjen en kommentar. Så skal jeg prøve å levere det dere ønsker, også. Men so far, so good? I hope so. 🙂 Det ser jo ut som dere liker innholdet her, og det gjør meg varm om hjertet.

10 kommentarer
    1. De fleste bloggere skriver om “meg, meg, meg”, men igjen tar denne bloggen narsissisme på et helt nytt nivå. Men en bestemmer selvsagt selv hva man vil blogge om. Tror bare det blir lite appellerende eller interessant for faste lesere i lengden.

    2. Hva tenker du om at Sophie Elise sier hun syns synd på deg som er blitt en “outsider” i bloggmiljøet? HVorfor tror du selv at du er blitt det?

    3. Hei Isabel, jeg ville bare stikke innom for å si at bloggen din er ett av mine høydepunkter i løpet av dagen. Når jeg står opp og når jeg legger meg, og ofte midt i mellom. Når jeg slapper av og kommer inn på tanken om å gå inn her, så går det en liten glede gjennom kroppen altså:) Det er bare noe med akkurat din blogg jeg finner veldig godt å lese. Vet ikke om det er fordi jeg kjenner meg igjen i tanker (som du setter ut i live, hoho) eller om det er fordi du er så crazy at det bare er spennende å følge med. Det er kanskje det at det jeg tenker, det gjennomfører du – og det tar bloggen din til et nytt narsissistisk nivå som nevnt over. Men det er ikke noe skam i det, det bare gjenspeiler hvordan samfunnet er blitt og hvordan vi unge tenker. Jeg synes ikke det er kjedelig å lese bloggen din, selv om den “bare” handler om deg, det er jo nettopp det som er moro å lese. I dag er vi så oppslukt i oss selv at alt annet går oss hus forbi, og da er det godt for meg som leser å gå inn her og se livet ditt, og hvordan du også “kjemper”, for å få litt fri fra mitt eget selvsentrerte hode. Dessuten kult at du har gjort blogg til et levebrød.. Jeg liker deg jeg, Isabel 🙂 stå på, og prøv å vær fornøyd med deg selv samme hvor hardt vær det skulle bli, for du er tross alt veldig pen.

    4. Jeg tror nok ikke folk mener at du skal begynne å skrive en politisk blogg, eller plutselig få noen “hjertesaker” som vi kan se rett igjennom kommer fra et falskt engasjement. Jeg tror enkelte bare blir forbløffet, over at interessefeltet ditt er så snevert og simpelt. At det ikke strekker seg lengre enn til sminke, klær og kropp. Men det helt okay, frontallappen din er ikke fullutviklet og forhåpentligvis blir det mer å hente der om noen år.

    5. Selvfølgeli det e jo ditt liv folk ska læse om.. hærte folk e jo heilt kokt oppi haue.. vil dpy av sånner folk 🙂

    6. Skjønner ikke hva folk klager om jeg. 80% av toppbloggerne handler jo om livet deres, så hvorfor så krass og slem mot Isabel for at hun gjør det samme? bare fordi hun er tøff nok til å ha et åpent kommentarfelt?
      Syns livet ditt er interessant jeg, så vil gjerne lese mer om det enn andre ting som egentlig ikke interesserer meg. STÅ PÅ, Fina!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg