Vi krangler for mye

Vel, innredning er ikke bare bare. Spesielt ikke når vi er to stykk som skal komme overens over hva som er fint, hva som skal være plassert hvor, hvilke farger and so on.. Jeg og Pierre har hatt noen kamper de siste dagene!

SAMSUNG CSC

DE SENESTE FIGHTENE

· Fargekoder på innredningen.

· Hvor det store speilet skal plasseres.

· Hvem som skal ha høyresiden i sengen.

· Om vi skal bytte ut bordet i stua eller ikke.

· Hvilken TV vi skal ha på soverommet, og hvilken vi skal ha i stua.

· Hvilke farge på gardiner vi skal ha på soverommet, og hvilke vi skal ha i gjesterommet.

.  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .

Jeg har tapt de fleste fightene, men jeg har vunnet de jeg har brydd meg mest om. Hehe! Det er viktig å bli enige, og at begge to skal ha like mye å si når det kommer til hjemmet vårt. Vi skal jo tross alt gjøre dette til vårt hjem, og da er det viktig at vi begge to synes at det er fint her. Jeg skal innrømme at Pierre har overrasket meg når det kommer til innredningen. Jeg trodde ikke at han ville være særlig engasjert da det kanskje kan være litt kjedelig, men han har definitivt vist større engasjement enn meg! Det hadde jeg ikke trodd – og det gleder meg. Det at han legger så mye energi på å gjøre det hjemmekoselig og fint er veldig hyggelig for meg 

Jeg elsker deg selv om du vil ha beige og jeg vil ha hvite gardiner. <3

16 kommentarer

Siste innlegg