Meg i dag!

annonselenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeans – Topshop / Topp – utsolgt, lignende her / Sko – her / Veske – Céline

.  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 

Hellu! Først og fremst må jeg bare avklare at jeg ikke hadde selve oppkjøringen i dag, bare kjøretime! Jeg må friske opp minnet litt og få flyt i kjøringen på nytt. Til dere som lurer går jeg til Bryn og Brynseng Trafikkskole nå. Jeg har fått de anbefalt av en venninne, så da tenkte jeg like så greit å ta lappen her da de skal være veldig dyktige med elevene sine. Det behøver jo jeg, haha. Jeg hadde min første kjøretime i dag og det gikk over all forventning faktisk. Kjørelæreren min, Harald, er veldig avslappet og rolig. Jeg føler meg trygg med han ved min side, og jeg tror at dette kommer til å gå fantastisk! 🙂 Fingers crossed. Han har hvert fall troen på meg, hehe. Vi har blitt enige om å kjøre intensivt fremover, og ikke ta oppkjøringen før jeg føler meg 100% trygg bak rattet.

Dette blir spennende, dere! Jeg gleder meg til å få sertifikatet. Dere aaaner ikke hvor lenge jeg har slitt nå.. Kvinner i trafikken, ass. Edit: Isabel i trafikken, ass.

11 kommentarer
    1. Så bra at du ikke gir opp. Jeg strøk 2 ganger,jeg var absolutt ikke klar for å kjøre opp. Ventet i 2.5 år. Mistet troa på meg selv. Men jeg ville jo ha lappen så jeg kjørte masse med mamma og ett par timer med kjøreskolen. Jeg kjente at dette skulle jeg klare. Jeg tror man kjenner seg såpass godt at man vet når man er klar. 😊 lykke til og ha troen på deg selv.

    2. Fikk lappen første oppkjøring 2 måneder etter jeg fylte 19. Slet med kjøreangst helt siden en dårlig opplevelse når jeg var 16 og kjørte, noe som førte til at jeg ikke satt meg bak rattet før over 2,5 år senere, så overlykkelig over at jeg klarte det! Tok meg ca. 4mnd fra jeg startet, før jeg var ferdig med alt av teori, kjøretimer, og fikk førerkortet.
      Man blir bare så mye tryggere på kjøringen sin når man faktisk har lappen.
      Lykke til, har trua på at du også får det til 🙂

    3. Til anonym her over: big sleeves er in igjen om du ikke har fått det med deg;-) super fin genser, Isabel!

    4. Kan jeg spørre hva du strøk på de to gangene du hadde oppkjøring? Skal selv ha oppkjøring om bare en mnd og lurer litt på hva man kan stryke for 🙂

    5. Har du virkelig berre ei svart bukse? Det er lissom det alle outfitene går ut på! Du kan da bytte litt. Andre farger? Du kler alt så kom igjen!

    6. Er ikke noe vits i å snakke om at kvinner er dårlige til å kjøre bil, ass, hvem er det som hjernevasker deg til å tro det? Pierre? ALL forskning gjort fra tidenes morgen på dette viser at kvinner er mye tryggere sjåfører enn menn. Og det er da vitterlig ikke så vanskelig å kjøre bil, det er bare menn som vil ha oss til å tro det. Ække kjernefysikk, liksom.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg