Tenk at denne dagen er her…

I dag fyller den mest fantastiske damen i verden år. Min elskede mamma! Jeg kan ikke fatte å begripe at mamma fyller hele 50 år. Tenk det… Denne dagen er stor, ikke bare for henne, men for alle familien.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Takk for at du er så fantastisk som det du er, mamma. Takk for at du ofrer alt for meg, takk for at du er en fabelaktig mor, takk for at du alltid stiller opp og støtter meg. Takk for at du viser forståelse selv om du er uenig i mine valg, og takk for at du heier på meg og motiverer meg. Jeg sitter her med tårer i øynene – det å tenke over alt du har gjort for meg gjør meg så ufattelig rørt. DU er amazing, mami!

Nå skal jeg straks kaste meg i taxien for å dra å feire henne sammen med resten av familien og hennes venner. Dette blir koselig! Jeg skal se til å gi deg den beste feiringen ever. Det fortjener du! 

Elsker deg, og gratulerer med dagen mamma. <3

9 kommentarer
    1. Dette gjelder såklart ikke dette innlegget 🙂
      Men sånn generelt; jeg lurer på om du kan begynne å blogge litt mer om:
      -Personlige ting
      -Spørsmålsrunder
      -Min første gang type innlegg
      -Ting vi ikke vet om deg
      -Hva du brenner for, som ikke vi vet
      -Hva du skal i sommer
      Osv.
      Bloggen er utrolig overfladisk- og lite spennede for tiden! KONSTRUKTIVT ment, jeg vet at du er flink til å skrive, det er bare innholdet som er velidg under gjennomsnittet for øyeblikket!! <3

    2. Gratulerer med dagen te ho 😀
      Hipp hipp hurra 🎂🎁🎈🎉💖
      Håpe ho får den bæste bursdagen og gaven nån sinne 😀

    3. Hei isabell. Kan du begynne og skrive om ting som faktisk betyr noe, jeg gjesper snart av disse innleggene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg