istedenfor VG-LISTA

Hei fra et fult hus!

Nå oppdaterer jeg dere direkte fra rommet hjemme hos mamma. Det er stappet fult her med venner og familie, mamma feires av alle oss som er så glad i henne. Hun ble så rørt da jeg kom med kaken Pierre baket til henne. Herreguuud så god den var! Fun fact: P gikk kokkelinjen på VGS – der har han hans matlagingsskills fra. Lucky me! 

Vi har besøk av familievenner fra Stavanger. Det er så koselig å være samlet igjen! Jeg mener, det er mangfoldige år siden vi så hverandre sist. Nei, dette har vært en super fin dag! Det eneste som er litt kjipt er at VG-Lista er i kveld, og der skulle jeg egentlig vært… Pierre har en bra date likevel, John Arne Riise, så får han representerer meg også. Hehe! Jeg gleder meg til å høre om kvelden senere. Det var naturligvis ingen spørsmål om hva som skulle prioriteres for min del i dag. Mamma kommer først, selvsagt. 🙂 

Nå skal jeg tilbake til partyet og sosialisere meg litt. Så lenge mamma koser seg er jeg happy! Vil dere forresten at jeg skal skrive et innlegg om hva hun fikk i bursdagsgave fra meg? 🙂 Hihi! Hun ble veeeeldig glad. Vi skrives senere. Kyss!

29 kommentarer
    1. Ja please kan du vær så snill og lage et innlegg om gave du kjøpte til henne please mamma fyller selv 50 neste år så kanskje det kunne vært til hjelp fordi jeg aner virkeig ikke hva jeg skal kjøoe til henne!

    2. Du er nydelig <3 kos dere!!
      Jeg bare lurer på hvorfor du tar taxi overalt hvor du skal? Går det ikke tbane/trikk der du bor?

    3. Ja. Vær så snill å skriv et innlegg om hvor dyr, overfladisk og fantastisk gave du har gitt til mor.

    4. Hei! Kan du ikke få P til å skrive et gjesteinnlegg der han forteller om hvordan livet har vært etter at han la ned bloggen? Hadde vært interessant lesing 🙂

    5. At det går an å spytte ut seg så mye fælt hver eneste dag mot EN person, har så vanskelig å forstå at det finnes så onde mennesker der ute jeg. Vinner dere så utrolig mye på det eller hva er greia?
      Du er fantastisk, Isabel! Så utrolig snill mot familien din og herlig at du setter de først 🙂 Flere mennesker som deg skulle det vært! Jeg vil gjerne se hva du kjøpte til din mor <3

    6. Anonym 24.06.2016 kl.23:08:
      Det heter sammenheng. Ikke rett noen når du skriver feil selv. Nå gjorde jeg dette for å vise hvor liten feilen hennes var. 😉

    7. Angående John Arne Riise; han er sikkert en grei fyr, men han er også Norges største riksklyse. Du er sikkert for ung til å ha opplevd alle de flaue tonene han har gjort, men det er bare å Google. Men som sagt, sikkert en grei fyr, men en som definitivt mangler selvinnsikt. God helg!

    8. Du er virkelig heldig som har fått ting så bra til for deg selv! Jeg har ikke råd til en ferie på 5000 kr med mine barn engang:( mens du får 200,000 i månedslønn:o du er flink! Stor fan hilsen 23 år gammel mamma:)

    9. Lag gjerne innlegg om gaven 🙂 men det som ville gjoet det enda bedre var om du kom med forslag til hvordan vi med 20 000 i månedslønn og ikke 200 000 kunne fått til noe lignende. 🙂 prøvde ikke å mene noe frekt med det, men regner med at du ikke kjøpte en pyntegjenstand fra nille til 300kr :/ og du er så kreativ å flink også 🙂

    10. hvordan får du så mye i månedslønn? har to barn selv og vi bor i campingvogn. du burde være stolt av deg selv, Gud hvor mye jeg hadde gitt for bare et lite hus. sparer til de begynner på skole, men gråter hver natt fordi de ikke har et hjem. jeg hadde gitt alt jeg eier (som er ingenting nesten) for ei lita leilighet bare, huff. stå på Isabel, sett pris på det du har

    11. Tips til når du starter klessalget ditt igjen, bestillte fra det sist forresten og er veldig fornøyd (!!), legg med en liten lapp/kort og takk for at vi kjøper fra deg, så blir det litt mer personlig og koselig. Sånn som Kylie Jenner gjør når man bestiller LipKits osv fra henne. Tror det er noe leserene dine hadde satt pris på! Jeg hadde hvertfall likt det. Ønsker deg en fin helg videre. 🙂

    12. Til du som bor i en campingvogn: men får ikke alle i Norge et sted å bo av NAV? eller jobber du kanskje? mener ikke dette frekt, men ble bare veldig trist over dine vegne

    13. Sammenhrng er lik tastefeil. Sosialisere/være sosial er to ulike begreper til hvert sitt bruk. Men uansett – hvorfor bry seg? Slutt å vær så jævlig pedantisk. Det kler folk lite.

    14. Som igjen betyr du er akkurat samme FORDI du bryr deg like mye. Så da er du vel litt pedantisk du og da. Hehe. Flaut ja. Tror alle skjønte hva Isabel mente! Det går an å si det, selv om det er feil. Jeg sier det, og jeg vet det er feil. “Nei, no må e gå å sosialisere me”

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg