naughty Bella

affiliatelenker

Denne frøkna har vært ulydig og shoppet litt… Kremt! Jeg skal ikke engang begynne å brette ut om mine dårlige unnskyldninger. Jeg står for det jeg har gjort! Haha. Uansett – jeg klikket hjem det under her. Nelly har fått så mye fint i det siste! Kanskje det utkonkurrerer Shein etterhvert? Hoho..  Her er iallefall innlegget jeg lovet dere på snapchat storyen min. Og ja, jeg har fått dilla på caps. Klems!

.  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 

1. her / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her / 6. her

1. her / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her / 6. her
 

12 kommentarer
    1. Du har jo sagt at du ikke gleder deg så lenge over klærne du bare handler sånn på impuls, og at du allerede skal selge mye av det siste du kjøpte, så hvorfor handler du så mye? Selv har jeg vært storhandler (mammas pengbok, huff) og har ikke telling på hvor stor andel av Fretex sine klær som er sponset av meg. Ting jeg bare har kjøpt, som jeg eegentlig ikke ville bruke. Både dyre og billige plagg. Nå har jeg faktisk kvittet meg med over halve garderoben og funnet ut at less is more. Det jeg ikke bruker innen ca en uke kaster jeg ut altså, og det føles så mye bedre å ha klær for praktisk skyld istedenfor en masse overflødig og som ser billig ut.. Poenget er at mye penger går i dass, da. Verdt å ta til seg uansett om man er aldri så rik:-)
      Kul den blå capsen, resten syns jeg så litt jalla ut.

    2. Jeg liker din ærlighet men blir fysisk dårlig av all shoppingen din. Du har noen fine innlegg, men etter at du sa du ble kvalm av din egen shopping etter å ha sett en video, og likevel fortsetter som før… Da er det på tide å finne andre blogger. Ønsker deg alt godt likevel.

    3. Mye fint 😀
      Ja nelly har fått alt før mye fint 😮 men dritt når de aldri har størrelsene inne.. haha.. :-/

    4. Jeg elsker å lese bloggen din men irriterende når man skriver spørsmål og aldri får svar.. Gjort det på andre innlegg også.. Der får meg til å tenke på om jeg skal følge andre istedet med de samme shoppingvanene dine for det er interessant å lese sånn blogg men ikke når man har mulighet til å spørre om noe og aldri får svar..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg