min aller første gang…

en annonselenke

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Shorts – Dr. Denim, her / Topp – House Of cb

.     .     .

JEG HADDE SEX

Det var en nokså grei opplevelse, faktisk. De fleste husker ikke sin første gang da mange mister jomfrudommen når de kjører en real grøftefylle. Jeg ventet til jeg var 18 år, faktisk. Mitt mål var å ikke miste jomfrudommen min til en randon fyr på fest, liksom, så jeg ventet like så greit til jeg fikk meg kjæreste. Jeg husker det gjorde vondt.. Haha. Det var godt å få overstått da! Jeg er veldig glad for at jeg ventet så lenge som jeg gjorde, selv den dag i dag. 

MIN FØRSTE LEILIGHET

Min første leilighet var en super fresh leilighet på Bryne, litt utenfor Stavanger. Den var ny, lys og fin! Jeg husker jeg var sååå stolt over å bo i den, haha. Jeg flyttet ut for meg selv og inn i den da jeg var 17 år. Det var et fint år i min første leilighet med mange vorspiel, narspiel, jentekvelder, kjærlighetssorg og eksamenspugging. Jeg lærte utrolig mye i denne perioden. Alt fra klesvask til oppvask til matlaging til å ha ansvar.

FØRSTE MØTE MED SMINKEN

Veeel. Jeg var den største fjortisen av dem alle med pudder mer oransje enn en gulrot, lys (her snakker vi den lyseste) dekkstift på leppene og fem kilo maskara. Cute_girl94. Jeg husker hvordan guttene i klassen ertet meg for den “fine” leppestiften min. Jeg gikk rett i forsvarsmodus og løy om at det var en salve som gjorde leppene mine myke. HAHA! Ass if. Lurer på om de gikk på den? Jeg har mine tvil. Det verste er at jeg ikke kunne fatte og begripe hvorfor de andre jentene i klassen ikke ville prøve den fantastiske dekkstiften? Den var jo så fin?! Altså, jeg DØØØØR. 

GODE GJERNING

Jeg vil tro at jeg har vært et nokså godt menneske opp igjennom årene. En spesiell hendelse husker jeg dog veldig godt. Vi var i barnehagen da en av jentene begynte å plukke blomster. Jeg fikk fullstendig panikk, løp mot henne og tryglet henne om å stoppe. “Du må ikke gjøre sånn, de får vondt og du dreper dem!”, forklarte jeg henne. Mamma hadde nemlig lært meg dette. Haha, liten og søt. 🙂

.    .     .     .     .

Håper dere likte dette innlegget! Jeg har skrevet to innlegg til om andre punkter som du finner her og her.

22 kommentarer
    1. Isabel,jeg forstår ikke,jeg vet ikke om du lyver eller hva som er greia?
      Du sier du er heldig endelig på kjøkken,kan ikke lage nnoe enn fondant? Så lurer jegbpå, hva spiste du når du bodde alene egentlig? For der hadde ikke du pengerbtil å gå ut hver dag og spise på fridays?
      Lært å alt fra matlaging og klessvasking? Serr, er det moren din som vasker klærne dine. Du burde være flau as, vasker hun boksene til pierre også eller? .

    2. Du lærte å vaske klær når du var 17 år men likevel er det morra di som vasker klærne dine den dag i dag

    3. En annen kommentar til Kaja: hun kan nok lage fler ting. Det er et uttrykk.. “Bare det”. Selvom man lager mye annet også.

    4. Det er ikje mange som ikje pula før dei er 18 år så det er jaffal bra at nåen kan spare seg til en gutt de liker godt☺👏

    5. “Litt utenfor Stavanger” lættis! Du må begynna å innse at du e fra Jæren, suns du det e så kult å sei at du e fra Stavanger elle e du flaue siden du komme fra bondelandet?

    6. Isabel du er så pen du er forbildet mitt om du vet det jeg er utrolig glad i deg du fortjente å vinne PH med Pierre dere er det søteste paret dere er bare så søte sammen elsker dere begge Pierre er heldig som har en så snill dame som deg❤️❤️Elsker deg vær stolt av deg selv og aldri gi opp du fortjener ikke hat❤️❤️

    7. Her sier du at i din første leilighet lærte du alt fra klesvask til matlaging. I dine tideligere innlegg skriver du at din mor tar klesvasken din, fordi du ikke får det til selv. Hva er greia med å lyve, Isabel?

    8. Anna: Alle VET vel hvordan man setter på en vaskemaskin, og DET lærte jeg meg. Det jeg derimot ikke er så flink på er å vaske de rette fargene sammen som resulterer i misfarging = derfor hjelper mamma. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg