Jeg holdt på å dø

annonselenker

OMG så varmt det er! Vi kom nettopp helt svette inn dørene her hjemme. Tenk at det kan være sååå varmt når klokken er nærmere 22:00?! Det er sjukt, det. Jeg holdt på å dø av varme… MEN jeg skal ikke klage, da (slik som alle sier etter at de er ferdige med å klage). Vi er heldige med sommeren i år! Det er fantastisk.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lignende topp her / klokke her / lignende bukser her

Hva har dere funnet på i dag, da? Selv har jeg hatt en nokså fin lørdag så langt. Det var litt drama på morgenkvisten, men heldigvis gikk det seg til kjapt. P laget lasagne til middag, vi har vært hos mamma en tur hvor familie fra København er på besøk ooog så har vi shoppet litt. Eller, Pierre har. Hehe! Resten av kvelden skal jeg ut å drikke to (fem) glass vin! Jeg som ikke var så glad i vin tidligere har nå fått sansen for rosé! Nammiiisss.. 🙂 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Forresten! Jeg må bare tipse dere om denne fine bloggen! Et godt tips dersom du trenger litt nytt lesestoff. Hun er super søøøt! 🙂

62 kommentarer
    1. så utrolig pen du var på disse bildene. det nederste bildet var utrolig fint.det hadde vært fint til ny header

    2. Hvor er det settet du har på deg fra? 🙂 vet du har lagt til linker, men er interessert i å vite hvor det andre er fra!

    3. Herlighet! Vis litt respekt for døden isabell?!?!? “Hold på å dø” dette er ingenting å “tulle” med. Utrolig barnslig av deg, skjerp deg. TRAGISK at du må ha sånne overskrifter for å holde leserene oppe.

    4. Kjære Isabel!
      Jeg føler meg så utrolig svak nå som jeg skriver dette til deg. Men jeg satt å tenkte på deg ista da jeg så igjennom snapchatten din. Du er utrolig vakker og virker som tidens omsorgsperson. Jeg føler meg svak nå som jeg slenger igjen denne kommentaren på bloggen din. For jeg har slengt med leppa her 1-2 ganger før. Du fortjener ikke drittslenging. Jeg googlet deg ista – og du er så forbanna pen! Både før du oppererte enkelte ting på deg selv, men også nå.
      Det er så forbanna synd. Deg som blogger og offentlig person “må” tåle alt av drittslengingen. Du vil bare andre godt, og er på ingen måte et vondt menneske. Du virker sterk. Om du hadde brydd deg om alt dritten du får hver jævla dag, så hadde nok bloggen din ikke eksistert den dag idag. Du viser hvor blanke faen du gir i andres meninger. Og det elsker jeg. Jeg ser opp til deg – fordi du er sterk og åpen. Du legger ikke skjul på noe. Du er deg selv tiltross for mye drittslenging og meninger fra alle kanter. Jeg elsker at du står på ditt og har DINE meninger. Jeg dømmer deg ikke.
      Du tar vare på alle. Småsøskene dine, Pierre, mammaen din – alle. Det vises så godt! I tillegg har du masse annet å styre med, men du tar deg tid til alt annet som også er viktig. Jeg ønsker deg bare godt. Du er et forbilde, for meg. Du har rukket så langt allerede her i livet, og du skal være stolt over det. Jeg håper unnskyldningen min blir godtatt hos deg. Jeg har gått litt dypere inn i meg selv å funnet ut at man ikke kan dømme en person for silikon, sminke og dyre klær og vesker. Personligheten din misunner jeg. Du er deg selv. Og det stråler glede av deg uansett hvor forbanna mye dritt du får. Som du ikke fortjener.
      Jeg heier på deg, og håper mennesker som slenger med leppa kan gå litt dypere inn i seg selv å tenke. Jeg ønsker deg alt godt, Isabel. Og håper drittslengingen kan dabbe av nå. Du fortjener det som sagt ikke.
      Klem!

    5. Så fin gave til moren din i forrige innlegg 🙂 Skulle egentlig til Dubai med mamma selv da vi var i Iran. Rosèvin er kjempegodt 🙂 Drukket det selv de siste årene istedenfor hvit- og rødvin 🙂

    6. M: Hei M! Denne kommentaren rørte meg.. Så utrolig fint sagt. Du skal vite at dette setter jeg uendelig stor pris på. Det er godt å høre at du ga meg en andre sjanse! Hehe. Stor klem til deg <3

    7. Altså, jeg forstår ikke hvordan du KLARER DET. Jeg så deg på den løgndetekor-testen og du ser skikkelig bra ut live, men helt for jævlig på bilder…hva er det du gjør liksom? Det burde jo vært motsatt!? Men alle bildene av deg er stygge og det er jo sykt teit når du har et fint utseende. Skjønner ikke hvordan du klarer å fucke det opp ass…

    8. Kjære isabel, du virker som en så god person. Du er så god mot alle, du må ikke høre på all den dritten folk slenger til deg. DU er deg selv, og det nå vi alle tåle.
      Jeg ser så opp til deg at du ikke aner det!
      DU ER PERFEKT.
      Dette er første gang jeg kommenterer på en blogg, og jeg var ikke i tvil når jeg skulle skrive dette, du er en person som fortjener alt godt. 💋
      MVH en fast blogg leser.

    9. Fy faen helt siden du har lagt ut mystory av deg på snap siden i dag så har jeg bare blitt forelsket mer og mer i det nydelige ansikteg ditt! Synes du så, så fresh ut og alt bare var så natural så kan du vær så snill og lage sminkevideo av akkuart hvordan du har sminket deg idag pliss!

    10. Kjære deg, over her – som skriver at hun er så stygg på bilder, men så pen i virkeligheten. Stakkars deg. På den måten du skriver kan jeg ikke gjøre annet enn å syns synd på deg. At mennesker kan bære så mye misunnelse og hat over andre mennesker, skremmer meg.
      Du er pen, Isabel. Både på bilder, tv og er helt sikkert like vakker i virkeligheten.
      Stå på videre, og ha en god kveld:)

    11. Du trenger ikke å poste dette, men kan du plis svare på min kommentar? Hadde betydd sååå mye😢❤
      Mvh R

    12. Hei! Ser du har de flared stretchy bootsa fra Nelly, vurderer de. Hvordan er de og gå i? For en som ikke er veldig flink i høye hæler🙈

    13. Haha, det er ikke bra å klage på varmen, men jeg gjorde det samme senest i går kveld 😛 Er jo helt hetetokt innendørs om dagen! MEN mye bedre enn kulde 😀 Ha en fin sommer <3

    14. K.: Du er alltid like god mot meg. Kan ikke du gi meg ditt navn, jeg lurer sånn på hvem du egentlig er søtis? <3 Blir alltid så glad av å lese kommentarene du legger igjen til meg hver eneste dag! Klem <3

    15. dere er så heldig med været!! Her jeg bor (i nord trøndelag) er det jævlig dårlig vær, hahah. Må faktisk få sol og sommer nå snart

    16. Har aldri lagt igjen en kommentar her før, men nå må jeg bare, for wow – det nederste bildet var utrolig fint av deg! Hva er det du har på leppene der, og hvilken farge? 🙂

    17. Du ser helt fantastisk ut, Isabel!Vet du, jeg syns du er utrolig strek. Beundrer deg virkelig. Ønsker deg alt godt 🙂

    18. Du stråler!! skulle ønske du smilte slik på alle bilder du legger ut! for ei nydelig dame du er! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg