Jeg føler meg som en mann

annonselenker

Hallo i luken! Nå er jeg straks klar for å dra til flinke negldesigneren min, Therese (totsiee på instagram). Jeg har gått rundt å følt meg som en mann i en liten periode nå, uten negler. Haha! Det er merkelig hvilken forskjell negler utgjør. Jeg skjønner ikke at jeg klarte meg uten før?! Jada, jada – nå er jeg overfladisk igjen. Men det er fanken meg lov, hvert fall på denne bloggen! Hehe.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi har som sagt besøk av familie fra Køben, så etter negltimen min drar jeg til mamma. Jeg vil tilbringe mest mulig tid sammen med de før de reiser igjen. Hva har dere gjort i dag? Jeg har tatt det helt med ro i hele dag, sammen med min kjære. Vi har sett på Originals og kost oss i hverandres selskap. Søndager er gull verdt!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

jeans her  / sko her / topp her

Sykt kult å se hvor mye dere har shoppet på nettbutikken min, forresten! Det er gøy å se at dere liker klærne jeg har lagt ut for salg. Det er fortsatt masse fint igjen! Link finner du hvis du scroller et innlegg ned. Klems!

14 kommentarer
    1. Du er såååå pen, Isabel! DU er forbildet mitt og du kommer alltid til å være det. Selv om du har det vondt, og hva du enn føler, så må du tenke at det er folk som ser opp til deg, og ser opp til det du har fått til. Det finnes kun en Isabel som er akkurat som deg, og det må du være jævlig stolt av!
      Jeg har lenge tenkt på operasjoner selv, og da jeg så at en som deg gjorde det, så økte det veldig mye interessen for bloggen. Hvordan var det? Det fikk jeg jo svaret på, svart på hvitt. Og det må jeg si – det var veldig veldig kjekt å få vite. Jeg føler meg mer og mer klar for å oppnå kroppen jeg alltid har ønsket, og det er takket være deg.
      Elsker deg og bloggen din, gjerne lag mer innlegg om hvordan kroppen din har det etter operasjonene, for det er ikke bare meg som vil vite dette. Kanskje du også har noen sommeroutfit tips? Det kunne jeg trenge!
      Uansett, du er en fantastisk person, vær stolt av den du er og hold hodet høyt. Alltid.
      Klem Renate

    2. Heeei pena !! 🙂
      Lurte på en ting ang shein, hva må man betale i frakt og er det noe grense for å sleppe moms/toll og sånt? 🙂
      Btw looooveee youuree stylee !!

    3. Ville bare fortelle at jeg er ferdig med å kommentere her. Jeg skriver til deg NESTEN hver dag, hvor pen og vakker du er, og støtter deg i alle hat-kommentarer som du får. Jeg får ALDRI noe svar fra deg 🙁 ser omtrent alle i et kommentarfelt får svar, men mitt står der uten noe. Syns det er litt trist når jeg bruker tid til å skrive hyggelige ting til deg. Ta litt bedre vare på lesere i framtiden er du snill! Jaja, du er hvertfall nydelig fra innsiden og ut <3 Hade bra.

    4. Skjønner ikke hvorfor folk sier at isabell er så fantastisk person ,hun er bare en idiot som gidde å svare folk når det passe hun

    5. Kjære Isabel. 🙂 Uansett hva du hadde gjort for å se ut som en mann, så hadde du aldri klart det. 😉 Og du har lov å være så overfladisk som du bare vil og ønsker her, for det er DIN blogg. Det er viktig å føle seg vakker, samt å pynte seg. Det gjør jeg selv også. Man vil jo ta seg best mulig ut for mennesker man møter i omverdenen. Klem.

    6. Kor er toppen fra? 🙂 var veeeldig fin.
      Linken du har “lagt til” toppen er ikkje samma topp..
      Ha ein fin dag!

    7. Det er jo ingenting annet ved deg enn utseendet og overfladiske greier. Du er jo dønnkjedelig! I stedet for å investere så mye i utseendet ditt, kan du ikke begynne med å kanskje investere i en personlighet og litt egne meninger? Det er sikkert fint å være pen, men når det ikke finns noe personlighet til ei pen jente, så blir det bare kjedelig og dere byttes ut ganske fort.

    8. Blir oppgitt. Er stor fan, men du svarer meg aldri. Så nå er jeg ferdig her 🙁 Trist, men er kjedelig og ALDRI få svar på lange fine kommentarer jeg skriver til deg hver dag. (jeg som skrev som anonym ovenfor her og, glemte bare å skrive inn navn)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg