AKKURAT NÅ

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

· CURRENTLY ·

Slik ser det ut hos meg for øyeblikket! Jeg er i full sving med å pakke og sende avgårde bestillingene deres. SÅ mye av klessalget har blitt klikket hjem av dere. Det er så gøy å se at dere liker klærne jeg ikke lenger har bruk for. Dere finner nettbutikken min her. Jeg har besøk av lillebroren min, Rami. Han hjelper meg gledelig hver gang jeg behøver en ekstra hånd. Det er en fin liten jobb når man bare er 12 år, hehe.

Jeg skal prøve å få sendt av gårde alle bestillingene har har mottatt hittil, i verste tilfelle må jeg ta det jeg ikke rekker i morgen. Mamma venter på oss – hun har stelt i stand en real familiemiddag. Vi blir visst liiiitt for sene, som vanlig… Sorry mams – jeg skal kjappe meg!

14 kommentarer
    1. Bor dere i første etasje? Ser veldig sånn ut, men er ikke det veldig kjipt eller syns dere det går bra?

    2. Så du kjøpte en sånn fin blå kjole på Nelly her om dagen, så på snapchat! Kan du ikke legge ut bilde av deg med den på når du får den? Har lyst på samme 🙂

    3. Kan du linke til kjolen din som du hadde på snapchat?😍
      Du er så utrolig vakker og virker som et veldig omsorgsfullt menneske😊

    4. Tenkte jeg bare skulle si ifra at det er en mann sin stemme som kommer opp og forteller han skal lære meg og tjene penger og hele den regla der, når jeg går inn på bloggen din.. Litt irriterende når jeg må slå av volum/musikk for å lese bloggen din, hehe:)
      Ha en fin dag!

    5. Hva med å donere pengene til en veldedighet siden du uansett har fått sponset mye av klærne pluss du skryter av inntekten din? Helt sikker på at noen der ute hadde fått mer bruk for det.

    6. Ååå koselig ♡
      Men du ? – Hvordan har du laget nettbutikken din ? 🙂 Jeg trenger også nettbutikk et sted, så håper du kan svare på min kommentar eller lage et innlegg om det 🙂 Tusen takk, søta ♡♡♡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg