Uken som gikk…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS CRAVING

Fruktfat. Hva er greia med meg og frukt, egentlig? Det er en never ending story, ass. Jeg har cravet kokosboller, også!! Jeg var på en aldri så liten coffeerun for Mathias og Pierre, og da kjøpte jeg tilfeldigvis med to kokosboller til dem. Jeg spiste halve Pierre sin, for å si det sånn. Og jeg kunne lett spist 14 til… Jepp!

UKENS TANKE

Jeg har hatt forferdelig dårlig samvittighet hele denne uken. Følelsen av å ikke strekke til på de viktigste frontene i livet mitt. Familie og venner MÅ bli bedre prioritert i min hverdag. Jobb kan ikke overgå alt annet. Det er ikke okei, og det har tynget meg de siste dagene.

UKENS OPPTUR

Jeg kan ikke fortelle så mye (som vanlig, sorry), men det skjer sååå mye spennende på jobbfronten for tiden! Drømmene mine går virkelig i oppfyllelse, og det gir meg så utrolig mye giv og motivasjon. Herreguuud, jeg blir så giret av å tenke på det! Jeg gleder meg ekstremt til jeg kan fortelle dere alt -jeg kan garantere dere at dere kommer til å elske det! Det kommer dog til å irritere mine kjære kritikere noe vanvittig og det er gøy! Haha! Please, la tiden går foooort…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS NEDTUR

Som sagt, disse tankene og den dårlige samvittigheten har gjort denne uken litt kjip. Foruten om det har denne uken vært veldig fin, og jeg har fått gjort mye! Stressfaktoren har vel vært den største nedturen, da.

UKENS MEST LESTE INNLEGG

Dette innlegget: “må jeg i fengsel nå?”. Jeg fortalte om denne personen som prøvde å true meg med anmeldelse, noe jeg fant hysterisk morsomt. Haha! Les mitt svar til det i innlegget. 

UKENS SANG

Arigato – Julie Bergan. Den er feeet! Like fet som Julie herself. Jeg har virkelig fått sansen for sangene hennes – de er jo så fengende og bra! I love music.

UKENS BILDE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dette bildet fikk jeg så mange fine komplimenter på av dere, så ukens bilde må definitivt bli dette. Dere er for snille med meg! <3

23 kommentarer
    1. Åh, blir kjempe spennende å høre hva du har på fære 😀 Gleder meg på dine vegne, fine deg <3 klem

    2. Jaaaa enig, du er utrolig fin på det bildet! Nydelig smil og bare… stråler! Og antrekket var kjempefint på deg! Håper du har en fin kveld 🙂

    3. Hei Isabel!
      Lurte på om du kunne laga ein sminkevideo, og/eller ei liste av kva hudskifte du brukar? Synst du får det så veldig bra til:-)

    4. Syns også leppestiften på siste bilde var utrolig flott på deg!:) kan du skrive et blogg innlegg om sminke?

    5. Kjære Isabel du er verdens fineste jente jeg elsker deg du er den perfekte jenta første gang jeg så deg på PH så tenkte jeg WOWOWOWOW du er har en fantastisk fin kropp vet ikke hvorfor folk orker å slenge dritt til deg du fortjener ikke noe dritt fine fine Isabel jeg elsker deg jeg har lest bloggen din lenge nå og er helt gira på bloggen jeg må skjekke bloggen din vær eneste sekund siden jeg elsker innleggene dine.Innleggene dine har hjulpet meg mye for å si det sånn❤️❤️❤️❤️Elsker deg så jeg vil bare si at du er utrolig snill mot leserne dine elsker elsker elsker elsker elsker elsker deg😘😘😘😘😘😘❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    6. Jeg prøver for tredje gang.
      Er Shein.com en trygg nettside og handle klær fra? Hvilke erfaringer har du derifra? Har du noen dårlige opplevelser fra den siden?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg