I dag reiser jeg!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Visste dere at jeg er ekstremt spontan av meg? For det er jeg nemlig! I går kveld fikk jeg et innfall om å rett og slett bare booke flybilletter til Kristiansand. Jeg og mine to besties fra Stavanger skal kose oss masse! Jeg har savnet dem så ufattelig mye, så dette skal bli så gøy. 🙂 De beste to jentene som har vært med meg helt fra starten! Started from the bottom now we’re here 😉 Hahaha, neidaaa! Vi har så mange fine minner sammen fra tiden da vi herjet på videregående. Fjortissfester hvor vi stod å fistpumpa med TicTacen i å hånda, russetiden, guttetrøbbel… Alt har jeg opplevd med disse to. Jeg ser frem imot å lage nye minner sammen med dem denne helgen. Etterlengtet 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det skal bli deilig å komme meg bort litt. Få tankene over på noe annet, og ikke minst være omringet av mine næreste. Det har vært mye den siste tiden som dere nok har merket. Dette lille avbrekket er gull verdt for meg, og jeg kan nesten ikke vente. Jeg behøver å få puste ut. 

Det er jo Palmesus i helgen også! Dette blir min første gang – gleder meg til å få oppleve det med favorittjentene mine! Nei, dette blir gøy dere. Jeg er så giret! 

43 kommentarer
    1. Hva synes du at Martine skal begynne å jobbe i studioet til Daniel og Ariel? Siden Pierre er medeier, som jeg har forstått. Sann at dem kanskje møtes titt og ofte? Er det derfor du er så nedfor?:-)

    2. Anonym: Det er like tragisk som hele den studioen har blitt. Det er vår kommentar til det, dessverre. Pierre er ikke lenger medeier, han trakk seg ut for en stund siden. 🙂

    3. Julie: Det er det så absolutt. Men det er jo fortsatt sårende at ens bror skal ansette eksen hans med tanke på alt som har vært. Det tror jeg hadde vært slik for de aller fleste. Takk for det! 🙂

    4. Kan ikke du skrive hva produkter du bruker på håret? Du har sakt flere ganger at du skal, har aldri gjort det! Elsker håret ditt’ vil vite alt 🙂

    5. Forstår deg godt jeg..det er nok sårende for deg at de ansetter henne. Samtidig hadde det vel vært sårende for de fleste at eksen ble sammen med en av dine beste venniner også.

    6. God tur ☺ deilig å ha gode venner rundt seg når ikke ting er så lett! Synes du er flink og står på fordi jeg. You go girl!

    7. Hei, jeg har fulgt deg og bøoggen din helt siden paradise. Å jeg vil bare si at jeg syntes du er helt fantasik❤️ Du er også kjempe pen! Men lirer på en ting, det er greit om du ikke vil svare. Men lurer på om du fortsatt er sammen med Pierre, virker ikke helt sånn på bloggen og Snapchat lengere😔😔 håper det ordner seg for deg snart❤️

    8. Bra at du tar deg tid til “gamle” venninner! Det er viktig det 🙂 God tur og god helg! Kos deg masse.

    9. Er du og pierre sammen? Eller har dere en pause?ikke kjekt å se at du er så nedafor. Kos deg i Kristiansand med venner ♡

    10. Enjoy palmesus! er kjempegøy 🙂 men virker også som du flykter fra problemene dine og drikker de vekk. Da snakker jeg om problemene du tydeligvis ikke vil dele med oss 🙂 men noe skal man jo også holde for seg selv 🙂 Håper alt går bra med deg tross alt <3

    11. Kära Isabel!
      Ett par frågor jag gärna vill ha svar på:
      1. Hur har Pierre det?
      2. Har ni slått upp?
      3 Bor Pierre fortfarande i lägenheten?
      Jag tror att anställa Martine var ett ytterligare sätt fär Ariel att få bort Pierre. Ariel och Martine är gamla vänner och var på gemensam photoshoot i veckan.
      Jag hoppas att jag får svar på mina frågor.
      Ha det bra i Kristiansand.
      Bästa hälsningar.
      Henrik
      3

    12. Må si det er sporty av deg å svare på kommentarene ang studioet og Martine, dette er noe som beviser at du er ærlig og gir av deg selv😊 Tror nok du kommer til å tjene på det i lengden ved å holde på leserene dine😊 Kos dæ på palmesus!! Hilsen Kristiansand’s jente😄

    13. Hei, håper alt går bra med deg<3 ville bare si at Ariel og vennene hennes går litt for langt nå syns jeg, hun skriver på insta under et bilde" jeg stenger kommentarfeltet på bloggen..klikk deg inn for å lese hvorfor jeg velger å gjøre det! Så skrove beste vennen hennes *yourjojo* " För @isabelraad är en hora som som trenger en eller annan hjuling #wasntme " oså ler noen andre venner av henne av dette.. Ser ut som hun har "prøvd" å tagge deg, men har sikkert skrevet feil med vilje fordi hun ikke tørr å skrive rett så du ikke skal se det..Ikke noe kjekt om hun går å snakke om dette til alle og hele venne gjengen hennes støtter henne og det der er mobbing på nett til om hun virkelig mener det så hvorfor tør hun ikke si det til deg, og kor gammel er de dritt ungene som snakker om hjuling? Ariel virke som en misunnelig hora selv.. Sorry for språket men virker som hun er sjalu på deg og prøver å bli beste venn med Martine bare fordi hun ikke liker deg.. Og ka tror hun at Pierre kommer til å gå tilbake til Martine/ eller prøve å gjør deg sjalu .. skjønner ikke at Daniel ikke sier noe til henne, viser han ikke respekt mot broren sin? Hvis han gjør det så burde han få damen til å holde kjeft og ikke la Martine jobbe sammen med de når hun er da eksen til Pierre og uansett om Pierre ikke skal jobbe der så er de jo brødre så det er normalt at han besøker han der inni mellom.. Men det må ikke verr noe kjekt for Pierre heller og at han ikke kan besøke sin egen bror på jobben.. Det er så sund at det er sånn mellom 2 brødre og damene istedenfor at dere kunne ha blitt venner alle sammen og faktisk bli en familie.. Lurer på hva moren til Pierre sier til alt dette?!

    14. Så leit med alt dramaet rundt salongen til Ariel og Daniel! Forstår godt at du blir lei deg over at de har ansatt eksen til Pierre – tror alle hadde reagert likt! :/ Hvordan blir det med familiemiddager etc når du og Ariel ikke kommer overens? Jeg har inntrykk av at du har et veldig godt forhold til moren til Pierre, hva tenker hun om av svigerdøtrene hennes ikke kommer overens? :/ Ariel og Daniel er vel forlovet også?
      Håper alt ordner seg for deg <3

    15. Håper du koser deg søte elsker deg utrolig mye håper at du for tankene dine på noe annet enn bare det som skjer i livet ditt eg elsker deg utrolig masse søte.Klem❤️

    16. Synes det er dumt at mennesker er slik . Du virker som en fantastisk og ærlig person . Jeg kjenner deg ikke , men tror på alt du sier pga du har vært ærlig gjennom hele tiden du har blogget.du er penere enn ariel og Martine . De er bare sjalu , hvorfor skal de ellers gjøre sånn ? Bare stå på for ærlige mennesker vinner uansett om ikke nå så til slutt 😉

    17. Begynner virkelig å mislike Ariel mer og mer hun tørr faen ikke å stå for det hun gjør og sier istedenfor stenger hun kommentarfeltet fordi hun ikke vett mer hva hun skal si.. Og foresten enten Ariel eller venninnen hennes selv har slettet kommentaren som hun hadde skrevet om deg på insta, uups er de kanskje redd for å true deg nå plutselig eller kanskje Ariel vil ikke at Pierre skal se det .. Og jeg følger med på henne nå bare pga nysgjerrighet, blir egentlig kvalm av hele jenta på kor falsk hun er, prøve å være lik alle andre ikke seg selv! Hun kommer bare lenger og lenger på blogglisten hver gang folk skriver navnet hennes på din kommentarfelt, så klikke dine lesere seg inn på hennes profil av nysgjerrighet som jeg også gjør, hun tjener goe penger over å bruke ditt navn.. Renner ren sjalusi av hele jenta..

    18. Amen er virkelig ikke et pent svar når du først svarer på kommentarer. Uansett hvilken kommentar som kommer inn. Jeg synes det rett og slett er frekt.
      Skulle gjerne vært spontan jeg også, hadde jeg hatt en jobb som kan gjøres hvor som helst, som din jobb!

    19. Fulgt med på bloggen din lenge , jeg er egentlig ikke glad i og lese blogger , men bloggen din er ganske så interresant 🙂 stå på videre kjære deg , så håper jeg det ordner seg med alt tullet , det suger jo energien når det holder på !! Syntes du er en flott jente 🙂 og sånn ariel holder på blir jeg bare satt ut av .. Det sier mer om hu enn om deg ! Stor klem fra meg <3

    20. God morgon Isabel!
      Du har ju inte velat svara mig på bloggen tydligen. Om du vill kan du maila mig på [email protected]. Jag kommer inte dela med mig av dina svar.
      Ha en bra dag i Kristiansand.
      Med värme,
      Henrik

    21. Stakkars pierre og deg! Jeg hadde blitt Kjempe sara om min bror hadde gjort noe sant I mot Meg:( haper dere klarer a heve dere over det! Ha en fin Helg I kristiansand. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg