JEG BLE SÅ GLAD!

annonselenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er visst ikke barebare å komme seg hjem til Oslo i dag. Alle fly var fullbooket da jeg sjekket i går, og alle togbilletter var utsolgt. Jeg måtte vurdere å bli igjen en natt til, da jeg var så dum og ikke bestilte tur/retur da jeg bestilte flybilletten hit. Jeg sjekket Norwegian i dag tidlig, og jammen var det ET sete ledig! Det gjorde dagen min – jippiii. Det skal ikke mer til for å gjøre meg glad og fornøyd, altså. Nå har jeg noen timer til her på det fine Sørland, før jeg flyr hjem senere i kveld. Jeg gleder meg til å komme hjem til fine leiligheten min, jeg. Er jeg teit? Haha! Den er jo så fin…

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Skjørt her / genser her / solbriller her / caps her / sneakers her

.     .     .

Gårdagen endte litt tidlig for våres del da min kjære bestie tilbringte noen minutter over doskålen. Haha! Vi planla å gå all in i går mens vi mimret tilbake til fjortisperioden da vi var på vårt aller verste når det kom til festing. Vel, vi kan vel si det slik at Michelle levde opp til forventningene! Haha, søtis. Jeg er i god form i dag, heldigvis! Vi er straks på vei ut dørene her, vi skal nemlig på en lunsjdate på fiskebrygga. Birgitte har skrytt noe voldsomt om hvor fint det er der, så mine forventninger er skyhøye! 😉

15 kommentarer
    1. Så bra å høre at du har kost deg i helgen. Det fortjener du 💜 Jeg elsker bloggen din, fast leser hver gang du legger ut noe nytt. Du er gull! 😊😊God tur hjem senere i kveld.

    2. Hei! Du har ikke skrevet noe om Pierre siden blogginnlegg den 25.06. Er det slutt? Isåfall, er leiligheten dere begges eller bare din?

    3. Kan du skrive et innlegg om hva du alltid har med deg i vesken? Og kanskje vise oss hvordan lommebok du har og hva slags deksel du liker best 🙂

    4. Jeg skjønner ikke hvorfor folk gang på gang spør om det er slutt mellom Isabel og Pierre. Det er ikke vår sak og vi har heller ingen rett til å få vite noe om det. Det er enkelt og greit Isabel sitt valg om hun ønsker å dele. For alt vi vet så er dette et sårt tema, og ikke noe man da ønsker å få bringet frem til en hver tid. La det ligge, så får heller Isabel om ønsket dele det når hun vil og er klar for det.

    5. Skjønner at du savner leiligheten din! 🙂 men kan du lage video eller innlegg med bilder av leiligheten?

    6. Bästa Isabel!
      Du skriver”Komme hjem till fine leiligheten MIN”” Varför inte vår?
      Är det inte bättre att klarlägga din relation med Pierre än att hela tiden få frågor om det.
      Din vän
      Henrik

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg