TAKK FOR MEG!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God ettermiddag, fine lesere!

Herlighet for en fin dag vi har hatt på fiskebrygga. Og om fiskebrygga levde opp til forventningene? Jepp! Det var sååå koselig og idyllisk. Her skal jeg definitivt nyte flere måltid de neste besøkene. Vi spiste på Bølgen & Moi, og nå sitter vi mette og gode i sofaen hjemme hos Birgitte. Vi skal straks kjøre til flyplassen, for nå skal jeg fly hjem igjen. Mitt kjøre Oslo 🙂 Det har vært en fantastisk morsom helg her i Kristiansand, og jeg har virkelig nytt hvert eneste sekund med de beste jentene jeg vet om. Det må ikke bli lenge til neste gang, girls!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi skrives når jeg har landet. Stor klem fra meg!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg