kjærligheten

Det har vært mye frem og tilbake den siste tiden mellom meg og P. Det er ikke akkuratt en hemmelighet… Det som er kjedelig er at det ikke er en av oss som forårsaker problemene, men en utenforstående. Vi har latt ubetydelige ting komme imellom oss og skape tvil til hverandre, og det er ikke okei. Jeg har blitt veldig såret, og det samme har han. 

Kjærlighet er ikke enkelt i utgangspunktet, og da kan dere jo bare forestille dere hvordan det er som offentlige personer i tillegg. Det gjør ikke akkurat saken lettere – det kan jeg love dere. Det er mange som skal mene og “synse” hele tiden, media hit og media dit. Folk skal blande seg inn og prøve å ødelegge. Vi har vært svake i perioder, og latt det påvirke det vi har. Vi har latt det ødelegge for oss, helt enkelt. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tenk dere bare hvordan omstendighetene var da vi ble sammen. Vi falt for hverandre når alt kaos stod på som verst. Det var ikke det ideelle utgangspunktet man gjerne vil ha når man inngår i et forhold med hverandre. Vi var ikke to ukjente personer som akkurat hadde truffet hverandre – vi hadde kjent hverandre en stund. Jeg hadde hatt mine relasjoner og han hadde hatt sine, mens vi begge to var fult klar over hverandres handlinger, samtidig som vi begge alltid hadde vært tiltrukket av hverandre. Det førte med seg et lass av sjalusi allerede før vi i det hele tatt hadde påbegynt noe. I startfasen av et forhold, når man ikke helt er sikker på hva man vil med hverandre, forestill deg da å se hverandres sosiale medier bli bombadert av tusentalls personer fra alle slag. Han så hvor mange gutter som skrev til meg, og jeg så hvor mange jenter som la an på han. Det var døds vanskelig for oss å komme over den humpen på veien hvor vi endelig kunne slå oss til ro med at den andre ikke kom til å gå bak ryggen på den andre. Jeg var helt sikker på at Pierre ville ha meg, men samtidig var jeg like sikker på at han ville ha flere. 

Det her er kun en liten andel av alt man går gjennom. Det er så utrolig mange stressfaktorer som gjør at man begynner å tvile på hverandre, og lurer på om det er verdt det eller ei. Det er en psykisk påkjenning å hele tiden måtte være på vakt. Dere aner ikke hvor mange historier jeg får sendt daglig. I går for eksempel fikk jeg beskjed om at Pierre hadde lagt an på ei jente, men det hun da ikke visste var at han var i Sverige, og ikke i Oslo. Vi er fult klar over at folk finner på disse historiene, men det betyr ikke at det ikke får oss til å tenke dumme tanker likevel. Paranoia.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dette er det absolutt beste og fineste forholdet jeg noensinne har hatt, men det er også det vanskeligste og tyngste. Jeg har aldri før vært en offentlig person når jeg har vært i tidligere forhold, heller ikke vært sammen med en som er offentlig. Nå er vi to stykk om det, hvilket byr på dobbel dose med hindringer og vansker. På et sett er det bra, for da kan vi forstå hverandre. Hvor mye vi enn stoler på hverandre, er det likevel tusen greier som har skjedd tidligere som vi vet om hverandre som alltid kommer til å ligge som en tanke i bakhodet. Ting Pierre har gjort skremmer meg, og det samme gjør ting jeg har gjort for han. Det er små ting som skaper veldig stor innbilning. Nesten som små illusjoner som man skaper i sitt eget hodet. «Tenk om, tenk om»…

Det å bygge et stabilt forhold i en livssituasjon som vår er ikke det letteste. Det har vist seg å være mye, mye vanskeligere enn vi noensinne kunne forestilt oss. Et lite feilsteg, og hele media-Norge kan få det til å se ut som en forferdelig katastrofe. Man må forholde seg til tusentalls personer med tusentalls forskjellige synspunkter og meninger når man egentlig bare trenger sine egne. Det skaper millioner av unødvendige mistanker. I blant går de inn på oss, for plutselig tenker man en tanke om den andre som man egentlig aldri ville tenkt. Plutselig endres stemningen oss imellom, og en ny diskusjon skapes. Man lar seg automatisk påvirkes av alle andre, uansett hvor lite man egentlig ønsker det, som resulterer i å gå utover oss to.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi hadde blitt veldig takknemlige om alle ville slutte å skrive greier til oss. Jeg tror ikke dere som sender disse falske historiene egentlig er klar over hva som er resultatet av det dere skriver. Det er kanskje bare en morsom greie for dere, kanskje bare en liten spøk. Men jeg tror ikke dere riktig forstår hvor vondt det er å sitte å lese det. Kjærlighet er en ekstremt mektig følelse, og påfølgningen av det dere skriver kan gi utrolig vonde følelser. Da er det ikke en liten spøk lenger. Forestill deg selv å sitte med dine allerede så urolige tanker, for å så få det krydret på med enda fler. Det er helt jævlig. Jeg skulle selv aldri villet gå inn for å prøve å ødelegge noe fint mellom to andre mennesker. Det er rene ondskapen. Jeg har selv sittet å grått etter at jeg har lest gjennom noen meldinger fra ukjente, og deretter anklaget Pierre for saker han aldri i livet ville gjort mot meg.

Men, med alt positivt kommer det negativt, og med alt negativt kommer det positivt. På veldig kort tid har vi gått gjennom saker de fleste forhold aldri kommer til å gå gjennom, hvilket gjør at vi på veldig kort tid har lært å kjenne hverandre inn og ut. Jeg vil påstå at vi har kommet til et punkt hvor vi har blitt veldig obs på alt dette. Vi har endelig blitt klar over hva det er som skaper usikkerheten vi til tider har til hverandre. Det er jo ikke handlinger vi selv gjør. Det er det faktum at vi tillater oss selv å bli påvirket av alt og alle. Vi elsker hverandre over alt på jord, og vi kommer aldri til å gi slipp på hverandre. Han er den mannen jeg alltid har drømt om, og det kommer jeg aldri til å la gå. For bare en liten stund siden holdt han rundt meg og sa det samme. Vi er ment for hverandre, og vi har begge to funnet vår soulmate. Uansett hvor klisjé det høres ut, så er det sant.

104 kommentarer
    1. Du er faktisk veldig flink til å skrive, det skal du ha! Syns det har vært mye fjortis tekst den siste tiden, men dette var nydelig å lese 🙂

    2. Utrolig fint innlegg Isabel! Du og Pierre er veldig sterke sammen, og jeg vet at dere går igjennom mye vanskelig, stå på videre begge to. Dere fortjener alt det beste<3

    3. Forresten om en jente faktisk har ligget med pierre så hadde hun aldri fortalt til deg. Kanskje slutte å fikse på utseende ditt ? Jeg vet at han liker naturlig og han vil ha naturlige barn. Men lykke til . Dette forholdet varer ikke fordi endag så finner du sikkert ut av det. Men leken kan vare så lenge to personer vil holde det skjult 😉

    4. Tror nok ikke hele media Norge hadde brydd seg om dere, men kanskje seher.no
      Lykke til på ferden videre!

    5. Utrolig fint og sterkt innlegg! Du skriver veldig bra og du når ut til dine lesere(ihvertfall meg da) Heier på deg og Pierre❤️

    6. Jeg heier så ekstremt på dere to!! Måtte dere aldri la noen utenforstående idioter ødelegge for dere😍

    7. “Jeg skulle selv aldri villet gå inn for å prøve å ødelegge noe fint mellom to andre mennesker. Det er rene ondskapen. ”
      Vel heer tror jeg du må tenke deg litt om. Mener å huske du stjal typen til bestevenninen din.

    8. Fint innlegg isabell:) godt at dere holder sammen <3 kan tenke meg at det ikke er lett. Kjærlighet er verdens vakreste og grusomste ting til tider. Men hold fast på det vakre:) har hatt veldig vondt av deg idet siste:( så håper dagene skal bli bedre for dere begge:)

    9. Denne gangen måtte jeg også legge igjen en kommentar, for første gang! Dette innlegget Isabel, det var ærlig og åpent og jeg skjønner virkelig hvor vanskelig dere har det og hvor store utfordringer dere har. Jeg kjenner meg igjen i usikkerheten, og dere opplever det ganger ti. Stå på, kjærligheten er verdt å kjempe for! Jeg heier på dere <3

    10. Kjempe bra skrevet! Du er så reflektert:-) Dette ordne seg, håbe bare aldri Pierre er utro mot deg…

    11. Nå bør du virkelig få deg en korrektur på disse innleggene dine! Så mye skrivefeil at man får vondt! Det skrives ikke “fult” men “fullt”, ganske obligatorisk norskgrammatikk egentlig.

    12. Dere er sykt sterke, det var akkuart det jeg ville lese hos deg jeg håpet gjennom hele innlegget og ikke lese og at dere har slått opp og jeg er så glad for at dere begge stoler på hverandre helt vilt mye, noe jeg håper dere gjøre til døden. Når kommer pierre forresten tilbake fra svergie? Vil ha fler bilder av dere sammen!!

    13. Denne ene personen du skriver om som har påvirket deres forhold, er dette Ariel? 🙂
      Flott innlegg!! Klem <3

    14. Er så feil at du skriver “Jeg skulle selv aldri villet gå inn for å prøve å ødelegge noe fint mellom to andre mennesker. Det er rene ondskapen. ” For du har jo faktisk gjort det, du stjal bestevennen din sin kjæreste. Uansett om de hadde slått opp, er det faktisk SYKT ekkelt å gå ligge med eksen til bestevennina di. Sånn gjør man bare ikke.

    15. Nydelig skrevet Isabel <3 herregud, sitter nesten med tårer i øyekroken. At noen kan være så slemme og finne på historier for å ødelegge, hvorfor finnes det så ondskapsfulle mennesker? Jeg ønsker dere alt godt og håper virkelig dere kommer sterkt ut av dette <3 For dere er virkelig et pent par som bare fortjener det beste 🙂

    16. Benedikte, haha… Hvorfor skal du bry deg om skrivefeil? Er du norsklærer?:)
      Veldig åpent og ærlig uttalelse av deg Isabell, dere fortjene hverandre.
      Første gang jeg legger igjen en kommentar, du fortjener ikke all hets du får. Lykke til videre!

    17. Anonym: Bestevenninne? Vi hadde kjent hverandre i knappe to måneder. Og det i Mexico på Paradise Hotel. Jeg vet ikke hva du definerer som bestevenninne eller en nær venninne, men da har vi isåfall to forskjellige definisjoner på det. 🙂

    18. Hei. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke er din største fan, eller det kan jeg ikke si fordi jeg kjenner deg ikke, så beklager, men dette innlegget gjør meg skikkelig sint og litt lei meg, egentlig. Du må for all del ikke ta alle meldinger du får om hva Pierre gjør eller ikke gjør på alvor! Tenk deg om, de menneskene som faktisk prøver å ødelegge mellom dere, om det er spøk eller alvor er ren ondskap. De som skriver dette sier ikke dette fordi de er din venn og vil deg vel, de vil dere vondt. Mennesker som oppriktig er ute etter og såre andre, er usikre bitches som har det så fælt med seg selv at det bruser inni dem av ulykkelighet. Hvis du føler at du har det bra med P og han behandler deg som en dronning, hvorfor tvile ? Fordi han har feilet tidligere ? Alle mennesker feiler, så lenge han viser deg at han elsker deg så ville jeg ikke tvilt ett sekund på han. Alle mennesker feiler, men den bagasjen må man legge fra seg om man har valgt å være med en. Tenk heller til neste gang at du får heller tvile om du får oppriktig og konkrete beviser, om ikke ville jeg bare sett på det som tull. Skjønner det er vanskelig, men ikke bruk tiden din på å være redd for å være naiv. Bruk heller tiden din på elske og ta vare på han du har valgt. Ble langt dette, men følte det var nødvendig.

    19. uff kanskje for det du gjorde mot martine som skaper all den usikkerheten? skjønner at du ble sammen da han var singel, men tenker på at du lå med han mens de var sammen !

    20. Det viktigste er at dere vet hva dere føler for hverandre. Dere må ikke forklare forholdet deres.dere to vet hvordan alt startet,Mn noen vil alltid vri og vrenge på det.men i det lange løp,så er det de som taper på det.kjærlighet er aldri enkelt for noen.det kreves masse jobbing.sier som jeg har sagt til min mann.forhold og det å Være foreldre er de 2 tingene man må jobbe mest med her i livet.så lenge dere vet at dette er dere vil,så skal ingen klare å bryte båndet mellom dere,dere må bare stole på hverandre.det er hardt arbeid å Være 2,men noen mennesker er bare verdt det.

    21. Flott innlegg. Og jeg forstår problemene. Men når sant skal sies er du også veldig ung. Du er en offentlig person, men det overgår ikke faktum at du ennå er ung og har mange erfaringer og tøffe tider foran deg. Selv om du mener deres forhold har vært igjennom perioder andre ikke kommer til og gå igjennom på en livsstid så må jeg skuffe deg. Livet er fullt av opp og nedturer, og du har kun vært innom noen av de. Om du mener media og jenter og gutter som prøver og sette ett stikk i siden på dere er noe av det tøffeste som fins så har du mye og lære om livet og forhold videre. Hold på de sunne holdningen om og stå ved hverandre uansett så klarer dere nok mye sammen. Men kjære Isabell, deres oppstyr i media og at dere er offentlige personer handler ikke om noen av livets tøffeste faser 😊 Ønsker dere lykke til. Fokuser på hverandre og kjærligheten. Vær glad for hverandre. Stor klem fra en av dine litt eldre lesere.

    22. Er ikke fan men here goes: Tusen takk for oppløftende ord. Du har helt rett.. Det gjelder å fokusere på alt det fine, istedenfor å la andre komme oss imellom. <3

    23. Desverre kommer det alltid til å finnes miserable mennesker der ute som prøver alt de kan for å ødelegge. Det har jo egentlig ingen hensikt å gå rundt å være redd for at den andre skal være utro? Jeg skjønner at du uroer deg,fordi jeg har vært der selv. Men jeg tror det kommer til selvsikkerhet. Hvor sikker er du på deg selv? Samsvarer handlingene dine med verdiene dine? Er du den beste versjonen av deg selv? For sannheten er den at om Pierre vil være utro kommer han til å være det. Dere er jo ikke samme person? Du kan bare stole på at Pierre er den personen han sier han ønsker å være! Jeg heier på dere 🙂 Ønsker dere masse vel. Litt sund om et så fint forhold skal bli ødelagt fordi folk allerede vet hva de skal si for å ødelegge? Fuck them all! Det kommer alltid til å finnes fine damer/menn, samme hva en gjør så kommer vi alltid til å tilrekkes av det motsatte kjønn. Det betyr fortsatt ikke at vi vil være sammen med dem eller ligge med dem. Regler funker sjeldent, og det ender bare opp med usikkerhet og overdrivelse. En blir til og med noen ganger besatt av det. Dette må du såklart komme frem til selv, og det har du kanskje også. Igjen, Lykke til dere to. 🙂

    24. Haha! Det er så sykt gøy å se alle de tullete kommentarene som liksom skal tråkke deg ned søla:P dere ELSKER denne bloggen fordi den gir dere alt, men dere er så jealous at dere bare må slenge piss! Skaff dere et liv og bedre selvtillit. Hvis dere er så sykt bastante på det dere sier hva må å si det til henne enn å sitte som små troll, dere slenger sikkert dritt til alle topp bloggere. Og Btw man kan få naturlige barn selv om man har fikset på utsende, hadde du lest deg opp på litt anatomi så skjønner du kanskje at barn er et produkt av DNA til sine foreldre og ikke hva du velger å ordne på senere! Stå på Queen !!

    25. Greit nok at du ikke er venn med Martine lenger og alt det der, men du kalte henne faktisk for din beste venn, og det samme gjorde henne for deg. Dere var jo ganske gode venner, og selvom det bare var to måneder så var det faktisk sånn det var. Er vel en grunn for at det ble en stor greie ut av det. Blir dumt å ikke stå for det. Men ellers så ønsker jeg dere lykke til, og husk å ikke la andre påvirke synet ditt og kjærligheten din for Pierre.

    26. Ok.. Jeg er ikke spesielt fan av Pierre, men jeg syns du fortjener en ærlig og lojal kjæreste. Husk å være ærlig med deg selv først. Du er kjempe vakker, så ikke tenk på noen som helst måte at om du går glipp av dette så er det verdens ende, tro meg jeg vet godt hvordan du har det. Pass på deg selv og respekter deg selv. Håper virkelig du finner lykken, syns bloggen er flott når du er i topphumøret, masse lykke til.

    27. Hei Isabel! Veldig fint innlegg. Jeg skjønner ikke hvordan dere holder ut, og bøyer meg i støvet over at dere står på og holder sammen.
      Mitt aller beste råd til dere et å slutte og omtale forholdet deres på bloggen. Folk elsker sladder og så lenge du forteller om krangler, diskusjoner og drama vil ting bare eskalere og folk vil fortsette å ønske å ødelegge for dere.
      Lykke til framover! De fleste forhold har sine utfordringer. Men husk at dere har virkelig fått tildelt noen flere enn det som er vanlig. Jeg ville skjermet privatlivet, særlig kjæresteforholdet, for alt det er verdt.

    28. Ble utroooolig lettet nå! Er så glad dere holder ut, dere er sterke! Synes dere er så utrolig fine sammen og virker som et super-par:-) all dritt folk slenger må dere ikke ta til dere! De er bare misunnelige og skal ødelegge… Men skjønner utrolig godt at det er vanskelig… Det setter i gang tankene..
      Det viktigste er at DERE stoler på hverandre og har det fint sammen! Stå på videre, dere er herlige <3

    29. Er det verdt det å være en offentlig blogger og leve av bloggen når det skaper så mye vonde følelser i hverdagen? Hva med en vanlig jobb og hverdag hvor ikke alle legger seg oppi det du driver med, hvordan du ser ut eller ikke ser ut, og ingen kan skrive masse dritt til deg og samboeren din? Blir nesten stressa selv av å lese om det! :-/ ærlig innlegg, da.

    30. Folkens til dokke som skriv at Isabel var frekk mot Martine hun var jo ikkje det da bare tenk deg du har en bestevenninne som har en kjæreste og du e forelsket i kjæresten huns så slår de opp og du vil gjerne ha eksen til bestevenninne di men tør ikkje fordi du ikkje vil såre venninna di men det fins også en ting å gjør du kan forklare alt du kan si til hun at du er forelska i eksen huns kanskje hun takler det fint eg sier ikkje at man skal såre en venninna men det fins ting å gjør og det er heller ikkje greit at en person du har likt lenge så gir du slipp på han for en venninne men eg sier at deg er ting å gjøre du kan forklare deg for venninna di kanskje hun takler det fint og ekte venner gjør jo det og Isabel har akkurat ikke ødelagt noe mellom Martine og Pierre.Pierre og Isabel begge var singel når de møttes og de lå ikke sammen når Pierre og Martine var sammen Isabel er ikkje sånn og det samme er heller ikkje Pierre begge elsker hverandre så om noken sier at Isabel prøvde å ødelegge mellom Pierre og Martine da syns jeg ikke dere vet helle historien bak dette❤️Ønsker deg og Pierre alt lykke videre dere begge fortjener hverandre håper forholdet går på å gifte seg også❤️Glad i dokk

    31. Jeg må helt ærlig si at jeg ikke er så fan av deg, men da må jeg også helt ærlig si at dere ikke fortjener at noen skal ødelegge mellom dere. Det er forferdelig dårlig gjort. Håper dere kommer over alle idiotene som sender slike meldinger og at dere holder sammen.

    32. Trist og kjedlig at det er sånn. Men du sier at dere har det så mye verre for dere er offentlig personer osv.. Synes det blir helt feil å si. Dere har det på ingen måte verre enn andre, bare fordi folk gjennkjenner dere fra TV. Dette er problemer vanlige forhold har. Ingen har hørt noe i media og kommer nok ikke til å gjøre det heller. Ikke frekt ment, og jeg kjenner til følelsen av å vere så jævlig forelsket selv etter flere år, men du får det til å virke så jævlig mye større enn alle andre forhold fordi du har en blogg og kjent fra tv.
      Glad for at det er på bedringens vei, kjærlighet er fint og dårlig på samme tid. Det gjør vondt å vere så forelsket også er det noe som fucker til og det blir konflikter og tid uten hverandre.

    33. Anonym: Da mener jeg at ved å være offentlige er det mange utenforstående som skal blande seg inn. Da er det liksom ikke lenger kun omgangskretsen, om du skjønner. Takk for det, klem <3

    34. Julie: Det er verdt det, ja. Vi må bare bli flinkere til å ikke la det påvirke oss i like stor grad som det det har gjort. Vi lærer så lenge man lever, hehe. Klem!

    35. Maria: Hun er ikke lenger et tema jeg kommer til å ofre et sekund på. Den negative delen av vårt liv er vi ferdig med, og vi har tatt avstand fra hele henne. Takk for det, søte. Klem <3

    36. Jeg syns det er dumt at folk gidder å gi hat kommentarer! Dere ble forelsket og det er det som teller! Så lenge dere elsker hverandre skal dette gå helt fint! Jeg heier på dere❤ Klem

    37. Kanskje dere bør slette alle sosiale medier en stund ?:) Det kan funke:) sosiale medier er rota til mye vondt dessverre

    38. Hei – jeg må si noe nå- jeg leser mange blogger og på hver av de ser jeg at det er hat… Hun stjal ikke noen sin kjæreste- de hadde slått opp- han kom ned på Rhodos- hvet dere hva jeg ser her- et sterkt ungt par som liker hverandre – og at dere siere noe sånt- jeg blir sjokkert- har dere ikke noe bedre å gjør enn å hakke ned på andre sine liv- ja hun publisere det for hele verden – men betyr fremdeles ikke at hun eller andre bloggere fortjeneste hat- moren min sier alltid – har du ikke noe fint å si så kan du bare holde kjeft rett og slett- jeg støtter deg 100% jeg sitter og leser kommentarene på bloggen din- jeg syns du er tøff og sterk som orker tørr og ha et sånt yrke – jeg støtter deg stå på- ❤️ PS du og Pierre e så søte sammen 😻 Hilsen meg!

    39. Syns du får urettferdig mye hat.. Skjønner meg ikke på de som lager opp historier som ikke er sant engang. Ikke la sånne folk knekke dere! Stay strong <3

    40. Håper så virkelig det ordner seg for dere. Syns dere er så fine sammen, samtidig som dere virker veldig like som personer! Aldri gi slipp, det blir alltid bedre så lenge man har håpet oppe <3 klem fra en som kjenner seg veldig igjen på alle måter

    41. Har tidligere vært i et forhold som hadde en stor andel usikkerhet og mistillit i seg i begynnelsen, og selv om dette ble bedre med tiden som årene gikk så hang det alltid over forholdet som en grå sky. Jeg trodde helhjertet at det forhold, tross alle de problemene og alle smertene, var rett for meg og jeg ble i det i 3 år.
      Det er først nå som jeg er i et forhold uten snev av tvil og usikkerhet at jeg vet hvor utrolig feil det forholdet var for meg, og at det forholdet aldri ville blitt et bra forhold.
      Et forhold skal ikke være så problematisk.

    42. Som et tankeeksperiment kan dere, neste gang en av dere blir usikker, tenke: hva er det verste som kan skje? Er det at den andre personen ligger med en annen? Og 2: er det egentlig så ille? Så lenge man bruker kondom er det ikke nødvendigvis det. Seksuelle følelser kan komme og gå, men kjærligheten dere imellom kommer til å være med dere i deres hjerter resten av livet. Å gi av sin kjærlighet er også noen ganger å gi frihet. Når man unner andre denne friheten, kjenner man seg også lettere selv. Som i at man ikke bare er sammen fordi det å ikke være det utløser panikkangst, men fordi begge deler – både og være alene/med venner og å være sammen – er en berikelse.

    43. Hah, skal snakke med deg om 10 år.. 😊 man tror man er sååå voksen i en alder av 24 år.. bare vent til problemene blir store som hus, det dere krangler om er bagateller.. lykke til 👍🏻

    44. Nyydelig skrevet ♡♡♡
      Æ kjenne følelsen, men ikje via forhold, men det og få mye dritt og bli påvirka av alt det folk si.. man bli dritt lei sæ og det e ingen god følelse.. :-/
      Men æ håpa det endre sæ no før dåkker ♡
      Gla i dåkker, Isabel og Pierre ♡♡♡

    45. Kjærligheten kan som du sier både være det vakreste og det verste på en gang, spesielt når den er så sterk. Er det en ting jeg har lært er det at det er du og din kjæreste som vet best. Dere kjenner hverandre bedre enn noen, og vet innerst inne hva som er sant og ikke. Det vil alltid være noen som skal forsøke å ødelegge med å skape usanne rykter osv. Steng heller de ute, enn å steng hverandre ute! Dere er et kjempepar 🙂 Heier på dere videre!

    46. Først og fremst vil jeg bare si at du er blitt en utrolig dyktig skriver og bruker mange “voksne” ord i innleggene dine – veldig bra! Men når jeg leste gjennom kommentarene på dette innlegget, kom jeg over en kommentar der det sto at Ariel hadde vært en liten del av det som påvirket usikkerheten i forholdet deres. Kan jeg få spørre om hva det var, eller er det en privatsak?:)

    47. kanskje du bør slutte å prøve å være en offentlig person å jobbe me forholde deres? Du sier det det er så tungt men det er ingen som tvinger deg til å blogge, slutter du å blogge er ikke media etter deg. Folk glemmer hvem som er med på PH, å du som var med for lenge siden hadde ingen brydd seg om om du sluttet å blogge

    48. Hei fineste du!! Den situasjonen du er i nå er 100% forståelsessfull for min del! Jeg går akuratt gjennom det samme som deg, bare jeg ikke er en offentlig person da (hehe), og jeg er enig med deg. Det å ødelegge noe fint 2 har er ondskap, for å si d mildt. Kjærlighet er en mektig følelse og kan være det beste som finns, men også det mest vonde og grusomme følelsen. Det er sykt. Jeg vil fortelle litt av min situasjon da jeg vil dele det med deg (om du leser denne så klart) den siste uken har jeg vært HELT knust, og dette inlegget fikk meg til å ikke føle meg så alene om det lenger. En gutt jeg har vært sammen med i rundt 5-6 månder, vi bestemte oss for å ta en pause en stund, da vi følte det var best akuratt der og da. DAGEN etter begynte min ALLER beste venn å “henge” med han, og jeg ble knust. Ikke akutatt i frykt for at jeg ikke stolte på han, men for at hun var der med han, istede for å støtte meg å være med meg. Det hadde gått noen dager, og jeg ser at hun legger ut bilder av at de kysser og holder runt hverandre. Jeg brast ut i tårer og lå å grein i flere timer av frustrasjon over hva som var grunnen for dette.. Jeg var helt knust, og har aldri vert så lei meg og nedfor i hele mitt liv. For denne gutten elsker jeg. De dro på kino, var med hverandre ver dag osv.. Jeg tenkte at jeg ikke klarte mere, livet var liksom helt dødt. Jeg følte meg så ensom. Gutten jeg stolte så sterkt på, gutten som sa han elsket meg hver dag, han sviktet meg. Vi har fortsatt kontakt og vi prøver å få det til å fungere. Jenta sier hun ikke vil miste meg. Dette er det vanskeligste jeg har opplevd, og som du sier, der er vanskelig når folk forteller ditt og datt heletiden. Men alt i alt håper jeg det fungerer fint mellom deg å pierre og jeg håper dere får det fint i tiden som kommer. Dette var et ærlig inlegg, od det likte jeg! Stå på! Hilsen en knust 15 åring

    49. Kjære Isabel håper alt går bra nå du har vært gjennom mye og du skal ikke føle deg dritt i det hele tatt du skal føle deg som en prinsesse for du er en fin søt prinsesse som fortjener bare det beste❤️Men jeg lurte bare på hvor har du kjøpt den gråe singleten du har på deg fra?Jeg spurt mange ganger og har ikke fått svar kan du bare si hvor du kjøpte den gråe singleten fra jeg elsker den jeg er helt forelsket i den gråe singleten du har på deg på bildene håper du svarer har spurt utrolig mange ganger og håper jeg for svar denne gangen?Håper du svarer

    50. Hvor har du kjøpt den gråe singleten din fra Isabel?Og hva heter den?Håper du svarer vil gjerne ha svar har spurt om deg om hvor du har kjøpt den gråe singleten og hva den heter lenge nå så håper du svarer?

    51. Tusen takk for at du svarte meg❤️❤️❤️Elsker deg❤️❤️Men hva heter singleten?Elsker deg takk for svar❤️❤️Håper dus varer på denne også

    52. Det er synd at dette skal gå så inn på dere, men det hadde det gjort på meg og. Så jeg har full forståelse til det. Bare fortsett og være glad i hverandre og ha det bra! Jeg heier på dere
      og at fremtiden skal bli god for to så nydelige mennesker som dere! <3

    53. Det er ikke mulig å STJELE noens kjæreste. Stjele er å ta noe fra noen, mens Pierre gikk frivillig fra Martine.
      Om de var bestevenninner eller ikke, folk gjør hva faen de vil, man kan ikke styre følelsene sine og vil man noe nok, så får man det også. Det nytter ikke at flere sitter og kommenterer “du stjal” og du gjorde ditt og datt.

    54. Skjønner godt at det er hardt og skjønner godt at det er hardt å se bort ifra alt som blir kastet deres vei. Slik jeg tenker hadde aldri Pierre orket å brukt så mye tid og energi på deg hvis han ikke tok det seriøst. Han hadde heller ikke ville introdusert deg for hans familie. Dere er i et så oftentlig forhold så hvis han hadde vært utro, så hadde du visst det! Ta vare på det gode dere har, lev livet og kos dere.
      Han jeg er sammen med idag har jeg vært sammen med i flere år, jeg gikk konstant å var bekymret for at han skulle såre meg, for det hadde skjedd med eksen min, klisje jeg vet, men han såret meg aldri , og hvorfor skal jeg bruk det ene live jeg har fått på å bekymre meg for noe som aldri kommer til å skje?
      Og hvis det skjer, så får jeg heller ta det da, ikke forberede meg og grue meg til at det skal skje.
      Lykke til, kos dere, ha det gøy, elsk hverandre og lev i nuet!
      J22

    55. Hærregud da folkens! Kjenner jeg blir irritert på enkelte som kommenterer her.
      Hun har da for faen ikke stjelt en ex. Hvordan kan man stjele en ex? Han kan ikke kalles for en ex før dem har slått opp!!
      Jeg har selv et barn med exen til hun som var bestevennina mi. Har ikke angret et sekund på det heller. Vi ble sammen etter at det var slutt mellom dem, så jeg har heller ikke stjelt noe ex…
      Blir så oppgitt av enkelte!
      Stå på Isabel, du vet at størst av alt er kjærligheten ❤️

    56. Kjære deg.. Sjalusi er lowelife, ikke bry dere. Ikke la visse folk ødelegge for dere i det hele tatt.. Lett å si for meg, men hev dere over det så godt dere klarer. Ingen vet bedre enn dere to hvor mye dere elsker hverandre og bryr dere om hverandre 🙂 Jeg heier på dere. Stor klem fra meg.. Hilde 🙂

    57. Wow! Så sykt bra skrevet, Isabel. Stå på, du og Pierre er meant to be. Ikke bry deg om de negative kommentarene, tenk bare på hvor mange positive du har fått og hvor mange som heier på deg!<3 Hver gang jeg får med meg på Snapchat storyen din at du har lagt ut et nytt innlegg, klikker jeg meg inn 🙂 Elsker bloggen din! Klem <33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg