jeg forstår at dere er nysgjerrige

annonselenke

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ah, nå føler jeg meg 20 kg lettere. Det var så ufattelig deilig å åpne meg opp for dere og endelig fortelle alt som har pågått den siste perioden. De fleste av dere hadde jo allerede skjønt at det var noe på ferde mellom P og meg, og det var mange spekulasjoner. Jeg måtte egentlig bare smelte alt på egenhånd først, før jeg var klar for å dele alt med dere. Det har vært en ekstremt vanskelig periode som har resultert i en meget nedstemt Isabel. Det som betyr mest for meg er Pierre – jeg er så forbanna forelsket. Jeg har aldri elsket en person så høyt som det jeg gjør med han. Disse følelsene styrer meg noe veldig. Går det dårlig mellom oss, fungerer jeg ikke. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er godt å dele alt med dere, og det at dere har en såpass stor forståelse gjør meg så varm om hjertet. Jeg har virkelig de beste leserne i hele verden! Det er sikkert og visst. <3 Nå er ting på vei til å bli bra igjen, og vi er overlykkelige over det. Vi kjemper på uansett hvilke motganger vi måtte støte på – og det kaller jeg ekte kjærlighet. All denne tiden vi legger i å holde på hverandre, og for alt i verden ikke gi slipp på det fine vi har til hverandre.. Åh, nei dere. Det jeg har med Pierre går ikke å beskrive. Det er så forbanna mektig at det både gjør vondt og godt på en og samme gang. 

34 kommentarer
    1. Det er veldig godt å høre! Dere er perfekte for hverandre, drit i hva andre sier❤️ Heier på dere<3

    2. “bare smelte alt på egenhånd først” Hæ? Hva slags formulering og bruk av norsk språk er dette?

    3. Skjønner at det tok litt tid før du kunne fortelle hvis du måtte smelte alt på egenhånd først ja :-/

    4. Liker å se at dere står sammen i tykt å tynt! Det er så fint å se at det er ingen som klarer å knekke dere❤️ Det finnes bra ekle mennesker her i verden som bare er ute etter å ødelegge!.. Det at dere faktisk har stått sammen i stygge fæle situasjoner, å takler di både vondt å bra kalles faktisk ekte kjærlighet!! Dere kler hverandre så godt❤️ Å elsker Måtn du skriver innlegg på, du skriver di så himla bra! Stå på å hold på hverandre! Dere begge to virker som noen herlige personer! Å er så koselig å lese bloggen din når den er både seriøs å litt tøysete innimellom ! 🙂 håper du får en fin kveld vidre 🙂

    5. Bästa Isabel och Pierre!
      Glädjer mig stort över att ni har löst problemen och är tillbaka i varandras armar!
      Pierre tar fortfarande bra bilder. Inte svårt med en sådan vacker kvinna.
      Lycka till på den fortsatta resan genom livet.
      Henrik

    6. Dere er goals. Rett og slett. Det er utrolig å se hvordan
      dere to klarer å holde sammen i tykt og tynt.
      Det er så mye drama som har foregått og foregår,
      men dere er fortsatt sammen,
      og sterkere enn noen sinne.
      Det kaller jeg soul mates.

    7. Ikke-offentlige personer kan også slite med forholdene sine. Før jeg kom inn i et seriøst forhold selv, trodde jeg at et forhold med problemer var et forhold man bare måtte komme seg ut av. Etter å ha møtt samboeren min (som jeg nå har vært sammen med i 5år) har jeg skjønt at alle forhold møter utfordringer etterhvert, og det er evnen til å jobbe med forholdet/problemene i forholdet som avgjør om forholdet vil vare. Samboeren min og jeg har måttet jobbe en hel del med forholdet vårt oppgjennom de 5 årene vi har vært sammen. Mest fordi vi begge har forandret oss en del fra begynnelsen til midten av 20-årene,og kanskje ikke passer like godt sammen som vi gjorde før. Det har allikevel vært så mye kjærlighet mellom oss at vi har kjempet for forholdet og fått det til å funke.
      Tror det jeg vil fram til er at det gjør forholdet sterkt å jobbe seg gjennom problemer,så lenge man kommer seirende ut av det.

    8. Det e dessværre kjæmpe vanskeli og drite i ka andre si når man ikje e vant me det.. Så æ syns dåkker ska prøv og tænk på dåkker sjøll en periode og drit i alle de negative før og så se kordan dåkker får det ætter en mnd eller to, det vil endre sæ, æ låve 😀 Æ snakke av erfaring 🙂
      ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

    9. Er dere ment for hverandre burde det ikke vært så mye problemer, samt at dere er av og på annen hver uke! Dere mangler tydeligvis tillit og forståelse for hverandre.

    10. Kjærlighet skal ikke gjøre vondt eller være vanskelig. Offentlig eller ei. Jeg og min kjære har vært sammen i 9 år. Klar vi har diskusjoner. Klart vi har vært uenige. Men kjærligheten har aldri opplevdes canskelig eller vond.
      Jeg hr hatt tidligere forhold med drama. Det verste med drama er at man føler så sterkt når tibg ordner seg at man ikke ser hvor destruktivt det er. Gang på gang på gang.
      Det er godt å være i et forhold som er så trygt og stabilt. Og jeg er fortsatt inderlig forelsket i min kjære! Kjærligheten skal ikke kjempes for. Den skal komme av seg selv – uavhengig av ytre faktorer.

    11. 17:01
      Altså, det er ikke sånn at selv om deres forhold er sånn, så er det fasiten på et langt forhold. Jeg er selv i et forhold som har vart lenge, er gift og har barn, men visst faen gjør det vondt av og til – i dårlige tider! Men du verden så godt det er når det er bra <3 Det er mye som kan gjøre vondt i kjærlighet, det er sterk følelser i sving når man elsker hverandre, og man gjør og sier feil ting til tider, noe verre enn andre. Anywayzzz, lykke til og nyt hverandre, Isabel <3

    12. Det er ikke så mange kjærestepar som har fått en så tøff start som dere har. Dersom dere kommer dere gjennom dette, så er jeg sikker på at dere er “meant to be”. Da kan dere jammen meg flytte fjell sammen og takle énhver situasjon og utfordring senere i livet. Dette fikser dere sammen. Lenge leve kjærleiken.

    13. Smelte? Du som har blogg som jobb, hvorfor leser du ikke gjennom innlegg før du poster? Så enormt mange skrivefeil i hvert innlegg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg