Isabel tipser – gutter og sex

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· THEM BOYS ·

Gutter kan være fantastiske å ha i livet, men de kan også være en eneste, stor pest og en plage. Vi har alle støtet på noen ufyselige frosker, og jeg vet at mange av dere sliter med dem akkurat nå. Jeg får mailer av dere lesere hvor dere spør meg om råd og tips om alt mulig, blant annet gutter og forhold. Jeg tenkte å gi dere svar på noen av gjengangerne! 🙂 Jeg håper dere tar mine råd på alvor, for hey! Vi jenter skal ikke tilpasse oss en gutt som behandler oss som søppel. De er bare teite og dumme! 😉

.      .      .

 “Han kommer til å endre seg for meg”.

Innrøm det. Det har du tenkt mange ganger, ikke sant? At han kanskje har behandlet deg super dårlig, men i etterkant har han lovet å endre seg? Å ikke gjør det igjen? Det er en usunn tanke, jenter. Hvorfor vil du i det hele tatt være med en du i utgangspunktet ser deg nødt til å endre på? Det gir ingen mening. Det kommer mest sannsynlig ikke til å skje. Slipp det, move on og ikke sløs tid på å være noen forelder når du egentlig skal være en kjæreste.

 “Jeg vil ikke ha sex men han, men han maser og maser…”.

Et ord: idiot. Dump han! Han respekterer deg ikke nok til å forstå at et nei er et nei. Om man dater, og du ikke vil hoppe til sengs med en gang skal du ikke føle deg tvunget til det på noen som helst måte. Da går det en varsellampe, kjære deg.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 “Han hører bare av seg når han er full, eller sent på kvelden”.

Han vil bare ha sex med deg og/eller har en annen jente ved siden. Vil han bare ligge med det? Go for it så lenge du ikke selv ønsker noe mer seriøst. Ønsker du noe mer seriøst? Slutt å svar han helt og holdent. Om han ikke tar kontakt med deg under normale omstendigheter/tider er han ingenting du vil ha. Vil han ha deg kommer han til å høre av seg. Om ikke? Han var tydeligvis kun en ussel fuckboy.

 “Han vil slå opp. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!”.

Jeg vet det gjør vondt, men still deg dette spørsmålet; hvorfor vil du være med en som ikke vil være med deg? Du er fortsatt ung, og du kommer til å møte på flere gutter som faktisk setter pris på deg og vil være sammen med deg. Det er jo det som er det beste med å være i et forhold, at man skal kjenne seg elsket og behøvd. Verdsatt. Du kommer til å bli ulykkelig om du forsøker å holde en igjen som egentlig ikke vil være med deg. Og husk en ting! Det er ikke deg det er noe feil ved – alle passer helt enkelt ikke alltid sammen. 

 

18 kommentarer
    1. Bra innlegg! Flere av de! Men les gjennom innleggene dine for skrivefeil og oppbygging av setninger. Blir bedre kvalitet da!

    2. Den siste der Isabel. Den trengte jeg virkelig å høre i dag! Takk for kloke ord på en ellers smålig trist dag<3

    3. Fint innlegg! Tror mange bare trenger å “høre” (lese) slikt. Dog skal sies, da jeg var 16 og møtte kjæresten min, var han en turbulent drittunge haha. Noen dumme gutter går det bra, men det tok lang tid og det var mye krangling og gråting. Heldigvis endret han seg, og vi er kjempelykkelig nå 2 1/2 år etter. Men tenkte mange ganger, er det verdt det? Og hvis forholdet skader deg mer enn det gjør deg lykkelig – da er det ikke verdt det

    4. Åh, kunne ønske jeg leste det her for noen år siden da jeg var i den knipen selv! haha! Nå er jeg snart i mitt 3 år som lykkelig forelsket i en fantastisk gutt 🙂
      Supre tips, Isabel! Håper og tror dette hjelper mange unge sjeler der ute <3 For kjærlighet kan være så vond noen ganger atte fy.

    5. Heisann! jeg lurte på om du kunne lage sminkevideo ?? føler du ikke har lagd noe sminkevideo enda?? håper det blir noe av .

    6. Du har virkelig skjønt det!❤️ Helt fantastisk at du bare sier ting som det er isteden for å “holde på” ting som at et nei er et nei! Du er en stor inspirasjon for mange Isabell, helt herlig at du har holdt ut så lenge og bare fortsetter å være sterk!!❤️ Stå på Isabell, unner deg alt godt, uansett!!❤️

    7. Du er kjempe flink med tipsene dine og en god blogger. Dette er tips jeg håper kan følge en dag, men akkurat nå sliter jeg med det nå som jeg elsker en fyr utrolig mye, men egentlig burde dumpet han. Kjærligheten er ikke lett, men takk for tipsene

    8. Veldig bra innlegg! Tenkte spesielt på det siste du skrev, for jeg har akkurat vært igjennom det. Ordene dine hjalp enda mer:)

    9. Skrivespråket ditt er ikke godt. Tenker det er greit å få en tilbakemelding på det med tanke på at du lever av å blogge.
      Det største feilen av alle er vel at du formulerer setningene dine som om du skulle vært svensk, ikke norsk.
      Eksempel (finnes masse, men sånn i farta)
      “Hans mamma” “hører av seg”
      Selv om du bor med en svenske så er ikke det unnskyldning nok å ødelegge skriftspråket ditt som trolig skal være bokmål.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg