Min oppskrift på hvite tenner!

annonse

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Er du lei av gule tenner? Kanskje har de blitt misfarget av all kaffe, te eller vindrikkingen? Isåfall – les videre. Jeg har tidligere skrevet om min tannbleking favoritt, og nå tenkte jeg at det var på tide å gjøre det igjen. Jeg er veldig påpasselig med hva jeg tipser mine lesere om, og jeg gjør det overhodet ikke dersom jeg ikke er super happy med det selv. Jeg har takket nei til mange annonsører da jeg helt enkelt ikke har kunnet gå god for deres produkter. Om det hjelper på troverdigheten så testet jeg denne tannblekingen da jeg var i Mexico på PH-innspillingen. Dette uten å reklamere for det på noen som helst måte. Jeg ble overraskende fornøyd med resultatet det ga, og derfor takket jeg ja til å annonsere for det her på bloggen. Dette tannblekingskitet er virkelig helt supert!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Siden sist jeg tipset dere om denne har jeg bleket tennene to ganger til. Jeg liker å gjøre det en gang i måneden, men det kan variere litt. Det kommer helt an på behovet til hver enkelt. Selv foretrekker jeg det såkalte “Colgate” smilet, og derfor liker jeg å vedlikeholde den hvite fargen på best mulig måte. Jeg har fått både mamma, Pierre og to av mine næreste venninner like hekta på dette som jeg selv er. Det er ikke bare jeg som synes det er så fantastisk bra! 🙂 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det som er så bra med dette kit-et er at det er et profesjonnelt tannblekingssett for hjemmebruk. Resultatet er akkurat det samme som du får om du utfører det hos tannlegen, bare at du får det til en myeeee rimeligere pris! Med Premium White får man dessuten et LED lys for blekingsprosessen som gir et supert hvitt resultat.

· HER ER BILDER FRA TO MÅNEDER TILBAKE SAMMENLIGNET MED NÅ ·

Og nå til det beste med hele dette innlegget! Jeg har fått et supert tilbud til mine lesere. Nå kan du bestille det hjem til kampanjeprisen 449,- (før 1190,-).

Du kan kjøpe det her!

12 kommentarer
    1. Hei : hvorfor sluttet du med vippe extenisons? vurderer og ta, å vil gjerne høre fordelene og bakdelene med det

    2. Hei,jeg lurer bare på om det ikke kan skade tennene å bleke de så ofte? Jeg fikk beskjed av tannlegen min at emaljen blir tynnere av bleking og at en derfor ikke bør gjøre det mer enn noen ganger i løpet av livet.Han sa også at det er viktig å sjekke tennene hos tannlegen før man bleker de,for om man har et hull i ei tann,så kan blekemiddelet drepe nerven i tanna. Nå er det riktignok noen år siden han sa det,så det kan være at blekeproduktene er blitt forbedret siden den gang.Vet du noe om dette,har du snakket med tannlegen din om det?Man er jo veldig redd for tennene sine,det er jo ikke som med håret,at det vokser ut igjen,he he.
      Du skriver veldig bra,jeg digger bloggen din,får stadig gode tips av deg som jeg setter pris på.

    3. Jeg bestilte i går, men har enda ikke fått noe bestillingsbekreftelse på mail? Hvor lang tid pleier det å ta før man får den? Blir nesten litt bekymra for at jeg skrev feil e-postadresse.

    4. Det som funker for meg er å stikke til tannlegen og få slipet vekk smuss! De blir helt hvite og skinnende. Mye bedre enn å bruke falske midler, for grunnen til at de er “gule” er jo bakterier!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg