vi venter en spesiell gjest!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Goood morgen superstars!

I dag er vi tidlig oppe, altså. Moppen skal svinges, klær skal ryddes på plass og leiligheten skal shines opp. I dag venter vi en spesiell gjest, og derfor skal leiligheten være slikket! Gjesterommet skal innvies for første gang av… svigermooor! Jippi 😀 Nettan (Anette) kommer på besøk og blir til over helgen. Vi gleder oss til å vise henne alt Oslo har å by på! Vi tenker i første omgang å ta for oss Frognerparken og Aker Brygge. Det skal bli noen super hyggelige dager, og vi gleder oss masse! Mamma og svigermor skal møtes for første gang også, hihi. Jeg føler meg brått så voksen, dere. Får nesten forlovelses-vibes, liksom. Men det er det ikke, altså! Det blir en god stund til, men frem til da har de hvert fall rukket å bli ordentlig kjent. Fine familien vår 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå får vi altså prøvd oss som verter. Hvordan tror dere det kommer til å gå? Haha. Med mine ryddekunnskaper og Pierres matlagingsskills er jeg helt sikker på at det blir top notch. 😉 Sengen på gjesterommet skal visst nok være super comfy, så vi får krysse fingrene på at det stemmer… Har ikke testet den enda, hehe.

Nå skal jeg fortsette å rydde her, dere. Før vi henter Nettan i byen skal vi innom mamma en tur. Vi skrives plutselig igjen! Og forresten – senere i dag kommer en video. Dere kommer til å knekke av latter – jeg lover! Haha. Stay tuned. Klem!

13 kommentarer
    1. Ååh, dere må kose dere masse!! Høres ut som du har det veldig bra nå, og det håper jeg du har. Du virker så sprudlende på måten du skriver på! Dere må ha en kjempe fin helg sammen <3

    2. Så utrolig koselig! Det er så herlig når man går så bra overens med svigerfamilien altså 🙂 Håper hun og dere får en herlig helg <3
      Klem

    3. Tipper det er ei anna ei som sitter i et viss studio og er grønn av sjalusi. Muahaha… Kos dere fine <3

    4. Spiller du inn en serie nå? Jeg så deg og Pierre på IKEA ikke så lenge siden der en kameramann fulgte dere.

    5. Jeg og har en ganske lik morgenkåpe i knallrosa silke som jeg vil ta bloggbilder med 🙂 Tenkt på det så lenge nå. Så hyggelig at svigers kommer på besøk da! Kos dere 🙂

    6. Kan du slutte å skrive dere etter hver jævla setning, du skriver det alt for ofte. Så irriterende å lese.

    7. Morsomt at du kaller henne svigermor, men dere er ikke i nærheten av å forlove dere.
      men kos dere masse!

    8. Hei! Regner med dere får noen flotte dager. Må bare si at jeg ikke fatter hvorfor Ariel skal være så sur og grinete på deg. Hva har du gjort henne liksom? Skal hun liksom hate deg pga det som har skjedd mellom deg og Martine? Helt idiotisk grunn i såfall. Umodent. Glemmer liksom alle at Pierre var involvert i dette? Hun skal digge han som sin egen lillebror, men hate deg. Hva er fornuften i dette? Må da være mye bedre å være venner. Er vel bedre om dere to kan omgås når dere er sammen med brødre. Fatter bare ikke hva hun tenker med denne væremåten sin? Må da være slitsomt for Daniel og Pierre? Håper du og Pierre klarer å la være å la dere påvirke av alle kommentarer og dritt dere får, slik at dere klarer å holde sammen. Kos dere med svigermor på besøk. Tenker svigermor digger deg mest ❤👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg