IT´S BIKINI SEASON!

annonselenker

1. her / 2. topp her, truse her / 3. her / 4. topp her, truse her / 5. her / 6. her

.       .      .

Bikinisesongen er her for fult, og jeg som har noen ferier i vente, behøver litt nytt til bade-garderoben! Bikinier kan man jo aldri få nok av. Jeg elsker å kunne bruke en ny badedrakt eller bikini hver eneste dag når jeg er på ferie. Det er jo minst like viktig å variere på dette feltet som det er med alt annet. Disse over her har jeg akkurat klikket hjem! Gleder meg til å sprade rundt i dem. Og dere? Badedrakt er HOT!

8 kommentarer
    1. Åh, har så lyst på badedrakt! Men føler ikke jeg har kroppen til det 🙁 er ikke stor, men har mye lovehandles som jeg føler ikke blir noe pent på meg da. Men bikini er alltid safe uansett 🙂
      Du er nok kjempefin i alt!
      Klem <3

    2. Kan du lage innlegg eller fortelle om favoritt leppestiftene og linerene dine. Alle de nude du bruker så fiiine!!

    3. Skjedde med videoen som skulle få oss til å knekke av latter som du skulle legge ut igår? Har du lagt den ut på youtube-kanalen deres eller her på bloggen?

    4. Hei, sist du la ut innlegg om at du hadde shoppet på shein, la du ut ett par solbriller, jeg lurte på om du hadde fått de? kan du evt legge ut ett bilde med de, er spent på hvordan de ser ut, siden jeg har bestilt de samme men får de ikke før om en god stund :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg