Ukens spørsmål

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvordan er det mellom deg og Pierre nå?

– Vi er veldig, veldig lykkelige. Vi trengte denne nedturen for å komme enda sterkere tilbake, og nettopp det har vi gjort! Jeg tror at det å bli klar over hva som hadde en negativ virkning på forholdet vårt har hjulpet mye. Det har vi utesluttet nå, og brutt kontakt med mennesker som ikke vil oss to godt. Jeg er så forelsket i min kjæreste atte hjelp… Kjærlighet. <3

Har bare et lite spørsmål! Når kommer det video av leiligheten deres?

– Den kommer så fort vi har fått alt på plass. Basen i leiligheten er i boks, men vi mangler fortsatt å sette vårt preg på det hele. Pyntegjenstander, bilder og alt hva det er venter vi fortsatt på. Jeg lover at det kommer så fort helheten er klar! Gleder meg til å vise dere. 🙂

Kan du svare meg på DM på instagram? Eller, sjekker du DM i det hele tatt? 

– Du, det er jeg fryktelig dårlig på! Min innboks på instagram er overfylt, og jeg sjekker den svært sjeldent dessverre. Jeg kommuniserer best med dere her i kommentarfeltet, så om det er noe du lurer på lønner det seg mest å stille spørsmål her. Klem!

Så, hvem ser du på som trusler da? Du skrev aldri konkrete navn, bare at det er de som skriver personlig.

– Som jeg skrev – jeg ser på de som driver personlige, interessante blogger som “trussel”. Det finnes mange flinke bloggere, men de jeg synes er mest personlige er Sophie Elise og Anna Rasmussen. Flotte jenter med supre blogger!

Skal du kommentere noe angående Ulrikke fra SKAM sine uttalelser om deg?

– Av det jeg har fått med meg har det ikke vært noe direkte mot meg, men generelt mot PH-deltagere som oppretter blogg. Eller? Jeg har ikke så mye å si, uten om at jeg synes det er trist at man skal måtte dra andre ned i gjørma for å vise hvor “god” person man selv er. Eileen skrev et fint innlegg om dette på sin blogg som jeg sier meg hundre prosent enig i. 

Har du alltid hatt langt hår?

– Nei, ikke alltid! I 1 klasse på videregående hadde jeg skulderlangt hår, og før det hadde jeg enda kortere. Da brukte jeg ofte clip in extentions, og jeg husker hvor forbanna stress det var. Haha! Deilig å endelig ha langt, fyldig hår på den naturlige måten. 

Hvem av PH-deltagerne har du fortsatt kontakt med?

– Det er ikke så mange, du. Vi har alle mistet så og si all kontakt, dessverre. Alle er vel opptatt med sitt, tenker jeg. Livet går jo videre! 🙂 De jeg har kontakt med nesten daglig er Mathias, Pierre og Sara. Vi er og kommer alltid til å forbli veldig nære hverandre. Elsker dem alle sammen, og er så utrolig takknemlig over å fått muligheten til å bli kjent med dem. Fine, fine mennesker!


Spørsmål til neste ukens spørsmål? Still i kommentarfeltet!

30 kommentarer
    1. Du har virkelig misforstått ordet feminist. En feminist er en som vil ha like rettigheter for menn og kvinner. Du bør lese deg litt opp om saker før du spyr ut uriktige utsagn. Du er forhåpentligvis en feminist du også, og bør heie frem de jenter og kvinner som står på hardt hver dag for at du skal ha like rettigheter som mannfolka.

    2. Kan du fortelle ærlig hva som har skjedd mellom deg/dere og Ariel? Virker som hun har gjort noe ille, og tror flere leter etter svar – men jeg lurte om DU kunne fortelle så vi vet sannheta, og ikke rykter…?<3

    3. Jeg har et spørsmål bare av ren nysgjerrighet: Er du fornøyd med deg selv? Utseendemessig? Hjelper det å ta operasjoner? Har du fått bedre selvbilde og selvtillit? Føler du at du har den perfekte kropp, eller tror du det noen gang kommer til å skje? At du faktisk er helt fornøyd med kroppen din at det er ingenting du mener er galt med den? Jeg har alltid lurt på dette for jeg lurer sånn på om man faktisk noen gang kommer til dette punktet etter alle disse plastisk kirurgi operasjonene hvor man faktisk kan si seg 100% fornøyd med kroppen sin. For det må jo være en fantastisk følelse. Det er jo flere kjendiser som tar plastisk kirurgi også blir det bare flere og flere operasjoner og de finner bare flere og flere feil med seg selv, også blir resultatet grusomt. (Dette var ikke et eksempel om deg, forresten, for du har ikke gått såpass langt) Men jeg vil bare høre dine tanker og meninger og synspunkter rundt dette, og det hadde vært fint om du kunne laget et innlegg hvor du relaterer deg til de spørsmålene ovenfor. Takk på forhånd!

    4. Skal du noe mer til Rhodos i nærmeste fremtid? Reiser dit nå og hadde vært kjekt å møte deg/dere!:-)

    5. Hvordan forholder Pierre/Daniel/familien deres seg til at du og Ariel ikke akkurat er perlevenner? Hva sier f.eks moren til Pierre om dette? Har hun oppfordret dere til å skværet opp? Tar hun mer parti med den ene siden enn den andre?

    6. Hei, Isabell vil du svare meg på mailen jeg sendte deg den 6.juni ang hva sporingsnummeret er på pakken jeg bestilte fra nettbutikken din? Har fortsatt ikke mottatt noe i posten.
      Synes du gjør en utrolig god jobb med bloggen! Keep it up 🙂

    7. Kunne virkelig trengt både gode råd og en venn, en som deg som er
      ærlig og virker som man kan stole på. Håper du tar kontakt.

    8. Hvor er du egentlig kommer fra? Har hørt masse forskjellig som at du er perser og kurder, men håper du kan fortelle om dette. Mange som lurer på dette spørsmålet.

    9. Kan du skrive et innlegg om din mening angående rasisme/diskriminering i Norge, og dine tanker om polit brutalitet nede i USA og situasjonen der nede?

    10. Kan du svare meg på dette spørmålet:)?
      Synes du det var digg å ha sex med Pierre første gang dere hadde det?

    11. Hvilken iphone har du ?
      Tåler den fukt ?
      Hvordan gb har du ?
      Synes du at du selv er pen ? – jeg håper det ♡

    12. kan du skrive et innlegg om sexlivet deres? litt om tips til hvordan å beholde gnisten i et langtidsforhold, hva som er kjekt å prøve og hva som er krise osv? tror folk hadde syntes det blir kjekt å lese.

    13. Kan du forklare litt hva situasjonen er mellom deg og Ariel? Og hvordan Daniel og Pierre Som kommer så godt overens tar det at dere to ikke akkurat er de beste venner.. Og hvis Martine skal jobbe i salongen til Ariel og Daniel så skjønner jeg jo at det ikke akkurat er fristende for pierre. Men hva er greia med deg og Ariel, har det skjedd noe spess? 🙂

    14. For en stund tilbake nevnte du at du gledet deg til å fortelle oss leserne hvordan du får til å lage en sleek hestehale. Helt siden det har jeg gått og ventet i spenning på et innlegg, da jeg har en god del babyhår som stikker ut til alle kanter.. Så jeg lurte simpelthen på om du kunne avsløre hemmeligheten din i nærmeste fremtid? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg