10 ting du ikke visste om vårt forhold

· VÅRT TURBULENTE, MEN FANTASTISKE FORHOLD ·

· Vi har et forhold som kan sammenlignes med både et bestevenn-forhold og det mest klissete, romantiske forholdet man kan finne. Vi startet jo som bestevenner før vi ble sammen, og deretter utviklet det seg til noe mer. Vi kan tulle og tøyse med hverandre uten at det blir sure miner (sett borti fra gårdagens hendelse…), men samtidig kan vi være sååå romantiske i neste øyeblikk. 

· Normalt sett er det gjerne kvinnen som står på kjøkkenet og kokkelerer (sorry feminister), men hjemme hos oss er det omvendt. Pierre står for maten så og si hver dag, med mindre vi spiser ute, noe som skjer like ofte som vi lager mat her hjemme. Dette er av to grunner: 1. jeg suger på kjøkkenet. 2. Pierre er fantastisk flink, og dessuten liker han å kokkelere. Happy wife!

· Vi har begge to ekstremt gode forhold til hverandres familier. Pierre går supert overens med hele min familie, og det samme gjør jeg med hans mamma og hans bror. Vi var forresten å hilste på hans pappa også, og familien på den siden var like hyggelige! Dette er noe jeg anser som veldig viktig, og derfor gleder det meg stort at vi begge trives med hverandres familier.

· Vi overrasker støtt og stadig hverandre med søte overraskelser. Alt fra at Pierre kommer hjem med en kokosbolle til meg (som han har lest på bloggen at jeg har cravet), til en booket reise til Maldivene. 

· Ikke bare er vi et kjærestepar og bestevenner – vi er også et business team. Vi har flere prosjekter på gang som kommer til å bli store suksesser. Vår framtid ser vanvittig lys ut, og det gjør oss så ufattelig stolte og motiverte! Det er fantastisk hva vi får til sammen når vi legger våres skaller i bløt.  

· Vi sovner alltid i hverandres armer. Vi klarer aldri å sovne uten å ha nærkontakt med hverandre. Jeg våkner som regel alltid med den ene foten over hans og med en arm på hans magemuskler. 

· Vi er begge veldig seksuelle personer. I løpet av en dag har vi sex opptil 3-4 ganger. Vi starter alltid vår morgen slik, og vi avslutter den på samme vis. Too much information? Heh!

· Vi er hverandres største motivatorer og heiagjeng! Ingen gir meg så mye pågangsmot som det Pierre gjør. Er jeg uinsipirert eller demotivert er alt jeg behøver noen få ord fra han, og vipps – stå på-viljen er tilbake!

· Det vi krangler mest om er hvem som skal rydde hva, at jeg sitter for mye foran mac-en og hvem som skal ligge på høyresiden i senga.

· Vi ble samboere før vi ble kjærester. Det allerede da vi var i Rhodos i fjor sommer. Han kom til Rhodos i juli, og da flyttet vi inn i samme leilighet ganske kjapt. Dette var ganske smidig, vil jeg påstå. Vi lærte hverandre å kjenne på godt og vondt allerede før vi hadde romantiske følelser for hverandre. Det har gjort hele prosessen enklere for oss! 🙂

61 kommentarer
    1. De fleste mannfolk lage mat også
      Så er ikke bare normalt at kvinnfolk står på kjøkkenet,sånt er det kanskje i din verden men mange har det sånn at begge kjønn er på kjøkkenet

    2. Ærlig talt Isabel, jeg tror folk begynner å bli rimelig lei av at du skriver om Pierre nesten hver dag. Nå synes jeg må du begynne å skjerpe deg og skrive om ordentlige og litt mer seriøse ting. Du skriver om Pierre når du ikke har noe annet å skrive om.
      Jeg skjønner at bloggen din skal handle om deg og ditt liv, og at Pierre er en stor del av ditt liv, men det begynner å bli rimelig kjedelig. Jeg sier ikke dette for å være slem eller rakke ned på deg, jeg elsker bloggen din og synes du er en fantastisk person. Men siden du skriver så mye om Pierre og deres forhold så er det mange som begynner å klage og du får mindre lesere. Hvis du ikke har noe å skrive om utenatt Pierre, skriv om f.eks hva dine fremtidige planer er, eller om du brenner sterkt for, eller noe som er i media for tiden.
      Dette ble en veldig lang kommentar, hehe. Husk at dette bare er noen tips, ikke for å rakke ned på deg.

    3. Ærlig talt Isabel, jeg tror folk begynner å bli rimelig lei av at du skriver om Pierre nesten hver dag. Nå synes jeg må du begynne å skjerpe deg og skrive om ordentlige og litt mer seriøse ting. Du skriver om Pierre når du ikke har noe annet å skrive om.
      Jeg skjønner at bloggen din skal handle om deg og ditt liv, og at Pierre er en stor del av ditt liv, men det begynner å bli rimelig kjedelig. Jeg sier ikke dette for å være slem eller rakke ned på deg, jeg elsker bloggen din og synes du er en fantastisk person. Men siden du skriver så mye om Pierre og deres forhold så er det mange som begynner å klage og du får mindre lesere. Hvis du ikke har noe å skrive om utenatt Pierre, skriv om f.eks hva dine fremtidige planer er, eller noe du brenner sterkt for, eller noe som er i media for tiden.
      Dette ble en veldig lang kommentar, hehe. Husk at dette bare er noen tips, ikke for å rakke ned på deg.

    4. Jeg synes du er veldig dårlig til å ta tips fra leserne dine, jeg har sett mange som gir deg tips om hvordan bloggen din kunne blitt bedre, men alt som kommer et enda et innlegg om Pierre. Bloggen din blir bare dårligere og dårligere.

    5. Jeg likte dette innlegget! Heller slike innlegg enn at du forteller noe Pierre har gjort for deg. Liker sånne “lister”. Ellers så virker det som dere har et sterkt forhold og er veldig avhengig av hverandre på en god måte.
      Men jeg lurte på en ting, du skriver at dere har sex 3-4 ganger om dagen, så kan du skrive et innlegg om hvordan holde sexgnisten? Hva dere gjør for at det ikke skal bli “rutine”? Er jo vanlig å ha sex litt oftere i starten av et forhold, men dere holder det enda. Ellers så håper jeg alt går greit med deg, du virker som du jobber hardt for å oppnå det du ønsker. Bare husk å ta vare på deg selv, ikke la jobb kommer før deg selv. <3

    6. Bästa ni två!
      Det var väldigt vad anonym blivit irriterad på att du skriver om Pierre och era känslor för varandra. Eftersom din och Pierres relation är viktig, vilket ju är något härligt, så skriv så mycket du vill om den. Det är ju positiva saker. Det finns så många andra bloggare som försöker lösa världsproblemen, med föga framgång.
      Det verkar som om andra människor är avundsjuka på er och er relation och därför skriver som anonym gjort, två gånger till och med.
      Följ era hjärtan och njut av livet tillsammans.
      Klem!

    7. Lol, går det ikke ann å ha litt privatliv? Hvorfor skal vi vite hvor mange ganger dere har sex? Herregud. Så flaut.

    8. Folk må chille! La hun få skrive det hun vil, liker du det ikke, IKKE LES DÅ! Herregud, hvor langt har vi kommet i verden? Tydeligvis ikke så langt. Btw synes det bare er utrolig koselig å høre om deres forhold 🙂

    9. jeg er faktisk veldig glad for at du skriver at dere har sex jeg. det er en normal ting, hvordan ellers ble du, ditt lille nett troll som gjemmer deg bak anonymitet- til? altså virkelig, let’s be real. Alle har sex. Mange bloggere skriver at de har sex, at de hadde sex i det kostymet, at de hadde sex på toppen av ett fjell. Men med en gang isabel skriver hvor mye hun og pierre har sex, BOOM. da klikker det plutslig? altså really. Jeg syns det er bra jeg, vil faktisk gjerne høre hva dere gjør for å holde det sånn. Meg og kjæresten har bare sex en gang når vi er med hverandre om dagen, jeg vil gjerne ha mer liksom, men vi er lat etter 3 år. Men i guess det blir ikke sex om man kun vil ha det, men ikke gjør en innsats for å ha det. Det syns jeg er viktig å tenke på.
      Syns dette er bra jeg isabel, sex er viktig for at ett forhold skal fungere. uten sex, hadde alle forhold hatt en liten sannsynlighet i å fungere langsiktig. Men jaja, person til person. men i mine øyne er sex det som er det mest fineste og private du kan gi av deg selv til en person, og det blir så fint når du gjør det med noen du elsker.
      hvis små 13 åringer blir påvirket av at du skriver hvor mye du og pierre gjør det om dagen, da lurer jeg virkelig. For det er så forskjellig fra person til person.

    10. For meg blir det underlig at en blogger ikke kan skrive om sex? Sex ligger naturlig i oss mennesker og er et sterkt behov de aller fleste trenger! Og hva er da ikke bedre enn og ha sex med den man elsker og har følelser for?
      At Isabell forteller at hun har sex med Pierre, er i utgangspunktet bare supert og et tegn på at forholdet deres fremdeles er så bra at de tenner på hverandre seksuelt og følelsesmessig.
      Synes du se super Isabell, og jeg synes du fremstår som en nydelig person. Stå på og la aldri noen knekke selvtilliten din.

    11. Eneste som har alltid irritert meg er hvordan sex blir sett på som det ‘viktigste’ i et forhold, og definerer hvor bra et forhold er. Dette vil si at de som ikke kan ha sex kan aldri ha et godt forhold med noen, noe jeg synes er nokså trist. I Norge er det for eksempel flere hundre tusener som ikke kan ha sex av forskjellige grunner (sykdommer, handikapp etc.), og å bli hele tiden fortalt at sex er det VIKTIGSTE i et forhold er ikke et særlig godt budskap.
      Dette er selvsagt ikke det du skriver Isabel, sier det bare som svar på enkelte andre kommentarer og for å minne folk på at det faktisk er viktigere ting i et forhold enn sex 🙂 Man kan bli elsket på andre måter enn bare fysisk, og akkurat det emosjonelle båndet synes jeg er mye finere, og noe enkelte fysiske par aldri vil oppnå!
      Hilsen noen som har jobbet på klinikk hvor jenter på også din alder har søkt hjelp på grunn av seksuelle hindringer!

    12. Tror ikke du helt vet hva “Feminist” betyr. . .
      Feminism is the radical notion that women are people !!!!
      Feminisme er en fellesbetegnelse for ideologi, idétradisjon, etikk, politikk, og akademisk virksomhet som handler om frihet, likestilling og rettferdighet for begge kjønn.
      Selve ordet feminisme kommer opprinnelig av det latinske ordet feminia, som betyr kvinne. Det å være feminist handler om å være stolt over å være kvinne, samt kjenne sine rettigheter.
      Feminismen har flere ideologiske retninger, men felles står målsetninger om at menn og kvinner skal ha like rettigheter, muligheter og ansvar.

    13. Trur egentlig at de fleste som komentere negative komentara på bloggen din e sjalu på dæ😌👋🏽 å d at alle heng sæ sånn oppi sex? SEX ER NORMALT folkens! Nei vetuka.. Æ syns du e en utrulig dyktig blogger Isabel! E jo såklart en grunn føt at du e så høyt oppe på topplista? E jo fordi du skriv om ting som du vet trekk oppmerksomhet! Å d e syyykt dyktig av dæ❤️ Stå på Isabel, du er kongee❤️☺️

    14. Sex 3 ganger om dagen? Når dere er nyforelsket? Det er ikke så mye, egentlig… blir litt rart å si dere er veldig seksuelle personer bare pga det…

    15. ^ For noen kan jo sex være det viktigste, for andre ikke 🙂 Det er jo flott at man er forskjellige ikke sant? For meg er også sex viktig, men mye annet som er viktigere! Sex er så naturlig og for mange er det en fantastisk måte å koble fra hverdagen og bare ha hovedfokus på sin elskede!
      Syns det er flott du skriver om det jeg Isabel, sex er normalt og det vet 13 åringer nå i dag meget godt uansett!
      Klem <3

    16. Ærlig talt skjønner jeg ikke dere “haters”. Synes dere bloggen blir dårligere og dårligere, så slutt å les. Ikke no vanskeligere enn det. Pierre har ikke vært et tema i bloggen de siste dagene og plutselig kommer et innlegg og BOM, så kommer det masse lange tekster om hvorfor det er et dårlig innlegg. Dette er Norge og man kan skrive “hva man vil”. Men JEG skjønner dere hvertfall ikke. Btw, til deg Isabel, leser bloggen din hver dag og liker den kjempegodt <3

    17. Flott at dere har sex altså.. Men det blir litt rart de dagene du skriver at du har det SÅ travelt og at du virkelig har jobbet beinhardt for bloggen og for å komme dit du er i dag. Da er det litt rart at du har tid til å ha sex hele dagen?

    18. Hei, jeg her helt uenig om at det blir for mye av Pierre her på bloggen. Det at du skriver om sex er ikke på noen måte flaut. Om jeg så hadde syntes dette hadde jeg ikke lest denne bloggen, men det gjør jeg jo. Jeg syntes bloggen din e kjempe spennende og liker det du skriver om<3

    19. Ikke hvis man er over 12? Hva faen er å si? den seksuelle lavalderen i Norge er da fortsatt 16? Vil du at dine små søsken skal tenke på sex og ha sex?? Ettersom de er over 12 år

    20. Hvordan har hun misforstått feminisme? Feminisme handler om likestilling mellom menn og kvinner. Det inkluderer også at vi skal gå bortifra den “stereotypiske” kvinnen som for eksempel skal stå på kjøkkenet å lage mat (som Isabel beskriver her), og tjene mindre enn menn osv. 🙂 🙂

    21. Vis dette er hvordan du beskriver forholdet mellom deg og pierre, da lurer jeg hvirkelig på hvordan dere kan ha gått på enn sånn smell som som dere gjorde? Tror ikke dette er hele sannheten nei 😉

    22. Hmm… tror det er sånn at både kvinner og menn finner seg selv i kjøkkenet, lille venn.. du skal alti undertrykke kvinner på bloggen din og sette oss på en slags undertrykkende level? Sånn for eksempel om kjøring og sånn… kvinner og menn kan gjør like mye om de har lyst, kanskje du burde videreutdanne deg? Eller er det noe bare menn kan gjør? ..

    23. Du skriver at du og Pierre er et business team, og at dere har mange prosjekter på gang. Kan du skrive et innlegg om det?
      Synes du har en kjempe flott blogg og du skriver på en måte som gjør bloggen din interessant å lese. Fortsett med det du gjør! 🙂
      Hilsen fast leser 🙂

    24. Søte deg Isabel jeg elsker deg og bloggen din du og Pierre er utrolig søte sammen når jeg ser på dere så er noe bare med skjermen som gjør at dere to er det søteste og fineste paret❤️På et av bildene Pierre har legget ut på IG så ser dere som kjærestemodeller dere ligner virkelig på kjærestemodeller eller kjærestekjendiser elsker deg og Pierre utrolig mye begge dere to er søte<3

    25. Hei Isabell☺ først vil jeg si at jeg er ikke noe stor fan av bloggere, men må innrømme at din blogg må jeg innom nesten daglig😉 Du har en bra blogg, liker å inn å lese og jeg er ei jente på 33🙈
      Må innrømme at jeg blir helt satt ut av kommentaren her😱 dere som har så mye negativt å si og blir irritert på bloggen hennes, slutt å les den da! Nå må det bli slutt på denne dritt sleningen! Stå på Isabell💕🍀

    26. Dama til broren til P er så misunnelig på deg at hun snart ikke klarer og stå på to bein. Derfor forholdet deres har blitt sånn… Du lykkes mer enn henne og det tåler hun tydeligvis ikke! Du lykkes med bloggen din, leilighet og har råd til rumpeoprasjon;) Noe som hun ikke har mulighet til! Og når hun i tillegg skriver et eget innlegg om deg for en tid tilbake, så er det kun for hun er grønn av misunnelse. Hadde faktisk ikke trodd det om henne. Men så feil kan man ta! Stå på, det går vel kanskje over engang og dere kan bli venner. Tenk så kjekt det hadde vært for alle dere fire:)

    27. Ærlig talt, sex mellom to personer er noe som skal være privat, ikke noe for en hel verden. Stakkars Pierre

    28. Feminister er for likestilling mellom alle, uansett rase eller kjønn. Så og si alle burde jo egentlig være det. Så det at du uttaler feminist som sånn “beklager for det”. Du burde jo selv være feminist 🙂 du virker jo som om du elsker alle mennesker, og vil ha lik rettighet for alle 🙂

    29. når dere har sex 3-4 ganger om dagen viser at dere ikke har noe liv. dere har ikke engang fast jobb!! det viser at det eneste dere gjør er å pule og gå ut og spise osv.. så laime

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg