neste operasjon: forminske hodeskallen

Gårdagens mys på Aker Brygge. I går nøt vi en flaske vin på Onda. Det var vår første gang her, og vi ble så godt tatt vare på! Plassen er jo fantastisk fin – rett ved brygga og havet. Helt nydelig! Vi satt å pratet til langt utpå natt under hver vårt teppe. Ah, det må være en av de koseligste kveldene på lang tid. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Var ikke kjolen jeg hadde på meg fin, vel? Jeg har forelsket meg i den! SÅ fiiin. Dere skulle sett meg når jeg skulle ta den på meg, da. Det var ikke like fint, for å si det sånn. Hah! I det jeg skulle tre den over hodet stoppet det helt opp. Uansett hvor mye jeg røsket og dro så ville den ikke tres over… Altså.. Er det noen andre som har samme kjole? Isåfall, får dere den over hodeskallen? Er det bare jeg som har en så gigantisk skalle? Gud – som vi lo! I mellom latteranfallene presterte jeg å legge frem forslaget om en neste operasjon. Nemlig å forminske hodeskallen! Haha! Godt med selvironi, dere. Etter mye om og men fikk vi trikset hullet større, og kjolen fikk jeg på. 

20 kommentarer
    1. Haha!! Hadde en sånn kjole engang, fikk den på med et nødskrik – men måtte klippe den av igjen 😀 så du er ikke den eneste med stor hodeskalle. LOL!

    2. Har en sånn kjole selv. Men om du syntes den er vanskelig og tre den over hode tar du bare og vier den ut når den er fuktig. Det funket på meg;)

    3. Hadde vært ålreit om du kunne lage ett innlegg om hvordan du lager hestehalen så stram og uten babyhår

    4. Du som skriver at hun skriver om noe nytt hele tiden. Hun skriver om Pierre i nesten hvert eneste innlegg, hahha ikke så nytt spør du meg

    5. Kan du snart gi oss dette tipset med å få alle babyhårene til å ligge pent? Dette er noe jeg sliter med, haha

    6. hei, jeg lurte på om det er noen måte å få sendt deg en mail eller noe lignene, trenger noen råd som jeg føler bare du kan gi meg. håper at du kan svare meg 🙂

    7. ONDA?! Kanskje Oslos dårligste restaurant!! De får enere på enere på enere, og nå er det blitt så ille at de faktisk legger ned etter sommeren! Du bør virkelig få hjelp til å finne restauranter av noen som faktisk er kjent i Oslo, så slipper du å ende opp på fridays eller som nå, Oslos dårligste restaurant.

    8. Ååå, nå begynner jeg å bli litt lei av clickbait. Synes du har en veldig bra blogg, men jeg synes den kunne blitt så mye bedre hvis du slutter å skrive misledende overskrifter. Jeg skjønner at dette er jobben din og at du tjener mer penger på at folk klikker seg inn, men jeg tror nok folk blir litt lei etterhvert og slutter å klikke seg inn. Plis ikke se på dette som hate, men bare som ren feedback. 😉

    9. Fikk du betalt for å omtale onda så pent? Den blir jo totalt slaktet av både anmeldere og enkeltpersoner

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg