MY FAVE GEAR

annonselenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Shorts Levis her / sneakers Adidas her / topp lignende her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole her / Heels Zara

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeans her / topp House Of CB – lignende her og her / heels Asos / klokke her / veske Céline

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp her / skjørt her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeans her / topp her / heels her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp her / skjørt her / heels her 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole lignende her / veske her / sneakers her / solbriller her

 

27 kommentarer
    1. Du har så rar kroppsfasong? Bukser sitter så annerledes på deg. Jeg har helt lik svart bukse fra dr denim og de har så fin fasong og sitter helt smashing på de fleste, men de passer ikke deg. Tror det gjelder generelt bukser med høyt liv kanskje? Har du prøvd bukser med kort liv? Eller kommer det kanskje til å fremheve enda mer de korte bena dine og ekstremt lange overkroppen?
      Jeg syntes det skjørtet med Moschino beltet over passet deg veldig fint! Da ser man ikke kroppsfasongen din så veldig og overkroppen ser ikke så lang ut.
      Kult med outfit bilder!:-)
      Du får ha en fortsatt fin dag videre<3

    2. Hvis du skulle tatt en ny plastisk operasjon, hva skulle d vert? Er litt enig med anonym angående at bukse kanskje ikkje passer deg. Du har en siperflott kropp, men handler mest om å kle seg etter fasong 🙂

    3. Stilen din er så Cheap? Du har masse fine plagg men jeg tror ikke du klarer å bruke dem rett, hadde jeg hatt like mye penger som deg og tilgang til så mye sponsing osv av klær hadde stilen min vært AMAZ.

    4. Herregud folk er ufine, håper ikke du tar til deg kritikken du har en flott kropp. Liten og nett har jeg alltid drømt om å være så drit i kjipe kommentarer. Et lite tips skal du allikevel få, når du går med sorte bukser blir bena seende kortere ut om du bruker hvite sko til, blir finere med nude eller sorte sko. Men smaken er som baken;)

    5. Oj dette var mange fine men tilsammen litt dyre antrekk hele 11031 kr faktisk men man du har råd til det så kos deg<3

    6. Fy søren så stygge noen kan være. Akkurat som om noen av dere ikke forstår det at Isabel er akkurat som meg og deg. Hun like mange følelser og tanker som deg. Hun er noens datter, søster og kanskje en dag noens mamma. At dere kan få dere til å skrive sånn om ett menneske er helt ufattelig. Det er ikke rart så mange har idiotiske komplekser! Jeg vet at du som sitter bak tastene å smiler mens du skriver sånne ting for å rakke ned ikke kan ha det helt fint med deg selv om du føler deg bedre med å si sånne ting. Og jeg vet at du som kler det pent inn med typisk “ikke vondt ment” er oppdratt bedre enn det her. Lurer på hva familien din hadde tenkt om de viste hva du skriver. Husk at det en gang kan være din herlige datter eller sønn som får slike ting slengt mot seg en dag. Hvordan føler du det med deg selv da?
      Med det sagt kjære Isabel, så er du vakker. Kroppen har du, ansikte har du og jammen har du personligheten også <3 håper ikke du tar noe av det negative til deg. For du er vakker, på innsiden og utsiden. Sender deg en stor varm klem <3 og håper du og Pierre koser dere i kveld 🙂

    7. Milana: Du er god! Tusen takk for super fin kommentar. Jeg tar ikke til meg disse kommentarene som er stygge, men dersom det hjelper disse stakkarslige menneskene å skrive sånn til meg så skal de få lov til det 🙂 Stor klem til deg, og takk for fine ord! <3

    8. Du kler så mye!! Du er utrolig pen! Og være stolt over det!!! Gud som jeg misunner deg!! (Jeg er fornøyd med meg selv og assa, haha)❤️

    9. Det er faktisk veldig godt å høre 🙂 blir så lei og oppgitt av jenter som syns det er okey å gjøre. Anyway, det skulle bare mangle <3 Ønsker deg masse lykke og kjærlighet i livet 🙂 og måtte disse jentene/guttene som rakker ned på deg også finne lykke og kjærlighet. For noe er i veien for at de kan finne det greit å skrive.

    10. Hei Isabel! Første kommentar fra meg 🙂 Jeg syns det nederste antrekket ditt er det mest classy, jeg har slik stil selv. Du er utrolig flott, det skal du ha! Jeg syns imidlertid at stilen din for øvrig er litt Kim Kardashian før Kanye. Kim etter Kanye er veldig mye mer classy, og det tror jeg du hadde kledd veldig godt!

    11. Hei. Kjempefin kjole fra Nelly 🙂 Men den er veldig lang på deg i forhold til bildene som ligger på Nelly! Elsker lengden sånn den er på deg 🙂 Kan jeg spørre hvilken størrelse du har?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg