Uken som gikk…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS CRAVING

Pink Lady epler oppkuttet med masse vaniljesaus over. YUM! Om dere ikke har testet det MÅ dere love meg å gjøre det! Pierre var veldig skeptisk da jeg fortalte hva jeg drev å mekket til oss, men med en gang han fikk smake det forstod han alt dette maset mitt om hvor godt det er. Hihi! Oppskrift her.

UKENS TANKE

Jeg og P har tenkt mye på å flykte til en øde øy. No joke, liksom. Det har vært så forbanna mye drama rundt oss denne uken, med folk som har intensjoner om å komme imellom oss for å ødelegge. Hvor deilig hadde det ikke vært å flytte til en øde øy, slippe alle ufine mennesker og bare kunne være i fred? Åh. En reise til en øde øy må det hvert fall bli, om ikke annet.

UKENS BILDE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Min søte morgengretne elsk. <3

UKENS OPPTUR

Det må garantert være at jeg har fått tilbake humøret mitt og livsgleden. Forrige uke var jo ikke noe spesielt hyggelig, noe som resulterte at jeg gikk i kjelleren. At vi har klart å løse alle problemer, å kommet oss enda sterkere ut av den nedturen er fantastisk! Ellers så jeg The Legend Of Tarzan på kino, og den var suuuuper bra!!!

UKENS NEDTUR

Jeg trodde at jeg hadde blitt ferdig med en traumatisk del av mitt liv som barn, men tydeligvis forandrer ikke mennesker seg – selv om det kan se slik ut. Jeg har fått en aha-opplevelse og innsett at jeg ikke kan forandre mennesker, og at voksne må kunne opptre som oppegående mennesker.

UKENS MEST LESTE INNLEGG

Dette innlegget: Kjærligheten. Jeg fortalte dere om alt som hadde skjedd mellom meg og P, og hvorfor vi hadde en tøff periode. Han ble ikke nevnt her på bloggen en periode, og da reagerte selvsagt dere. Hehe. En liten (laaang) oppklaring var på sin plass! 🙂

UKENS MÅLTID

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vin, ostefat og dessert. What else? YUM!

8 kommentarer
    1. Du forteller jo nada om denne såkalte traumatiske hendelsen, så jeg skjønner ikke helt hva du vil jeg skal lese her? Det interessante hadde vært å lest hva faen det var. Ikke at du gang på gang forteller at du har opplevd en hendelse du ikke forteller noe om. Lol. Skjønner ingenting jeg.

    2. Skjønner deg fryktelig godt.jeg er syk på 3 året og begynner å bli temmelig drittlei.ønskedrømmen er en gang en øde øy,med uttrekkbar bro,så da bestemmer vi hvem som er velkomne.hehe.og forholde seg til mennesker som svikter,fryktelig tøft,for de er grunnen til at du sliter,mn samtidig må vi aldri bli det menneske.det er lett å skrive det,men samtidig skal man ikke finne seg i dritt heller.man kan ikke velge sin familie,mn kanskje man finner andre mennesker som er bedre enn familie,gode venner.stå på det du tror på kjære deg.

    3. Skjønner veldig godt hva du mener med at selv om man er i familie så betyr de ikke alt. Opplever det samme selv, noen forandrer seg bare ikke. Trist! Men vit at du ikke er alene 🙂

    4. Har dette noe å gjøre med din eldre søster? Vet at du har fortalt at du står din mor nært, og at hun ikke hadde noe skyld i at barnevernet var innblandet. Du er tøff Isabell! Stå på 🙂

    5. Enig med anonym over her. Det blir som de som sjekker inn på sykehuset på facebook uten å fortelle hvorfor. Eller de som skriver “verdens verste dag” på statusen uten å si hvorfor det har vært verdens verste dag.. Skjønner du? Helt i orden om du vil holde den traumatiske opplevelsen privat, men da er det på en måte ikke så mye vits å nevne den for oss heller..? Eller?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg