En gravid posering

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hehe, jeg måtte le litt når jeg så hva resultatet av dette bildet ble. Det er jo rene gravid poseringen! Mannen står bak, holder rundt magen… Vel, denne frøkna er ikke gravid. 😉

.       .      .

Hvilket trist vær det er her i Oslo i dag. Det pøser ned, tordner og lyner om hverandre. Usch! Heldigvis har jeg ingen spesielle planer resten av dagen, så da kan jeg sitte inne med god samvittighet. Det er jo bittelitt koselig å benke seg i sofaen under teppet med tente stearinlys i hele leiligheten. Det finnes noe positivt ved alt – til og med det triste vær! Hehe. For første gang på lenge kjenner jeg at jeg har lyst til å være her i Oslo en stund fremover, uten å reise. Jeg føler ikke på denne rastløsheten for tiden, og det er fabelaktig. Husker dere hvordan jeg egentlig bruker å være?

Med en gang jeg kommer hjem fra en reise, og blir her i lille Oslo i kanskje to uker, får jeg helt panikk igjen. Ikke fordi at jeg mistrives her, men rett og slett fordi jeg vil oppleve noe nytt. Jeg elsker å reise, så det å oppholde meg her hjemme gjør at jeg føler at jeg går glipp av så mye og bare waster tiden min.. Endelig har jeg klart å finne roen. Jeg mistenker at det har noe med vår nye leilighet å gjøre – hehe. Jeg elsker å være hjemme ♥ Vi får se hvor lenge det medvarer, da! 

18 kommentarer

Siste innlegg