så feil kan man ta

annonselenk

Jeg har på meg kjole her

Herregud, jeg skulle akkurat til å starte dette innlegget med å ønske dere en god helg. Really, Isabel? Det er visst bare tirsdag. haha… Jeg har, som dere kanskje forstår, en ordentlig helge-følelse jeg, da. Jeg har hatt en sove-morgen i dag hvor jeg virkelig har fått sovet ut. SÅ deilig! For en gangs skyld ble jeg ikke vekket av snekkerne som jobber utenfor soverommet vårt. Det var også deilig! Haha. 

Vel, planene i dag er fortsatt ikke spikret. Da jeg og P la oss i går brainstormet vi litt om hva vi kunne finne på i dag. Vi kom ikke frem til noe, så lite fantasifulle som vi er. Forslagene var de samme gamle, og det er ikke så gøy når vi vil finne på noe nytt. Vil dere hjelpe oss? Hva er gøy? Hva burde vi bruke dagen på? Jeg gleder meg til å høre deres forslag! 🙂 

Vi skrives senere, fine. Nå skal jeg i første omgang dra ut strikken P har laget en liten dott med på hodet… Haha, det er ikke fint!! Han går her å leker Zlatan mens han mekker lunsj. Sjekk min snapchat så får dere se selv! Haha. IsabelSraad heter jeg der. Klem. <3

 

20 kommentarer
    1. Kantarellene har kommet ganske tidlig i år, så hvis dere vil gjøre noe koselig sammen så kan dere jo legge ut på sopptur?

    2. Bowling? 🙂 Nei, vet du hva, er så dårlig til å komme på ting selv! Haha. Ender som oftest opp med å gjøre det samme gamle..

    3. Gå dere en fin topptur opp Grefsenkollen. Skal love deg dere ikke kommer til å angre! Vakker utsikt og særdeles bra restaurant på toppen av Oslo venter som belønning. 3km opp fra bånn. Ta trikken til Storo (12/13/17-trikken) for så å ta 56-bussen derfra og stoppe cirka fra der dere begynner å gå opp. Ikke “jukse” ved å ta bussen helt opp, da 😉
      … Eller drosje til “tennisbanen på Grefsen”, og gå! 😀
      Dette unner jeg dere!

    4. Grill, båttur, roadtrip, kosetid med familien, pokemon jakt hahaah. Litt mer planlagt kan dere dra på hyttetur, fallskjermhopping, zipliner osv. Masse å finne på!

    5. Dra på tusenfryd, gå tur i skogen, ta båten fra Aker brygge over til Nesoddtangen for lunsj/middag/bading/soling 🙂

    6. Kveldstur, nattbading,teltur,sove under åpen himmel, se solnedgang,gå toppturer, spadag, døgne osv.

    7. Seriøst? Må kanskje begynne med å ha faste tider for ting? Enten en jobb å gå til, eller faste tider for når blogge osv. Er jo ikke rart hverdagene blir kjedelige hvis man bare går rundt og surrer…

    8. Dra på en høyt og lavt park:) der for dere testa hvor tøffe dere er!:)
      Jeg skal dit i morgen og har vært der før:) går aldri lei

    9. Nordmarka! Ligger jo rett utenfor sentrum! Ta banen opp til Holmenkollen eller Frognerseteren og gå ned til Sognsvann gjennom skogen. Veldig enkelt og meget godt merket så man går seg ikke vill! Sykt digg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg