Slik ser dere meg aldri!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hooold dere fast, folkens! Tror dere deres egne øyner nå? MEG, på kjøkkenet? Ha ha. Jepp – i dag har jeg overrasket både meg selv og Pierre. Det er ikke ofte jeg er å se på kjøkkenet, hvert fall ikke lage et helt måltid. Dette høres kanskje dumt ut for noen av dere, spesielt om dere er nye lesere. Men det har seg nå hvert fall slik at jeg er elendig på kjøkkenet. Jeg overdriver ikke – jeg er udugelig. Jeg vet at potensialet finnes, det eneste jeg behøver er kanskje et par matkurs. Uansett! Dette måltidet ble overraskende nok en stor suksess. Gutta sitter mette og fornøyde i sofaen nå, så jeg sier meg fornøyd. Haha!  

Forresten.. Vi har vlogget i hele dag. Jippi! Vi er back on track. Den klippes ferdig senere i kveld, så mest sannsynlig kommer den ut allerede i morgen. 🙂

18 kommentarer
    1. Jeg tror egentlig du kan være veldig flink på kjøkkenet hvis du vil! Søstern min flyttet til Danmark for å studere og innså at hun måtte lage mat selv, noe hun var elendig på. Men nå er hun kjempeflink! Det handler bare om å ta seg litt tid på kjøkkenet, jeg tror du kunne blitt kjempeflink.

    2. Hahaha, drit bra Isabel, men du kan da ikke være like udugelig som meg, lol jeg klarte å svi popcornet jeg hadde i mikroen her om dagen.. Huff hahah

    3. Veldig kjipt at dere ikke kan være samlet alle 4! Utrolig synd du og Ariel ikke kommer overens. jaja! Ikke alle kan like hverandre

    4. Du flyttet jo ut ganske tidlig, og du bodde Vel noen år alene, og før bloggen ble så stor hadde ikke du råd til å spise ute hver dag. Lagde du aldri mat da heller?
      Hadde vært morro om du viste oss det du spiser i løpet av en dag. Alle måltidene, dor lurer litt på hva du spiser til frokost og kvelds?

    5. Må være skuffende å være en mann med ei dame som ikke kan å lage mat…
      Om du begynner å lage mat selv og “øver” på dette i stedet for å bare spise ute hele tiden, vil du bli bedre og du vil oppdage at det faktisk er ganske gøy!

    6. Ehm.. Koke spagetti, steke kjøttdeig, bland i vann og pulver? Stek baguetter? Seriøst, kaller du det å lage et helt måltid? Altså, det er jo et måltid. Men det krever INGENTING annet enn å kunne måle opp desiliter eller hva det er i sånn pose.

    7. Mååå du stå på tærne på hvert eneste bilde? Også når du lager mat? Kompleksene dine synes tvers igjennom. Vær kortvokst og stolt.

    8. Hei! Ser ut som at buksen er fra dr denim. Leter etter den samme. Hvor kjøpte du din? Kunne du lagt med en link? Tusen hjertelig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg