jeg er nervøs

God kveld, fine.

Jeg titter visst innom igjen, jeg. Jeg vet ikke hva som er greia, men jeg virkelig elsker å skrive til dere. Selv om jeg ikke alltid har så veldig mye spennende på hjertet, synes jeg likevel det er givende å sette meg ned for å oppdatere dere. Jeg vil se til at det hele tiden er nytt innhold her, slik at dere ikke blir skuffet når dere tar dere tid til å klikke dere inn her. Jeg lever for å levere – og det håper jeg at dere synes jeg gjør. 🙂

Nå rabler jeg ut her.. Jeg og P sitter for øyeblikket i sofaen med hver vår mac i fanget. Vi jobber bittelitt til, før vi tar kveld og finner senga. Det har vært en super fin dag hvor jeg blant annet har fått prøvd meg som kokk, vært på handletur (mer av det vil dere få se i vloggen) vi har hatt besøk av broren til Pierre, Daniel, og nå avslutter vi den med litt produktivitet. Ikke verst! Jeg sitter her med litt nervøsitet innfor morgendagen, da. Jeg skal nemlig på kjøretime igjen… Æh! Jeg har som sagt prestert å stryke på oppkjøring to ganger tidligere, så med andre ord er jeg ikke noe racer-sjåfør, akkurat. Det kan jo bare gå en vei, da. Jeg prøver å tenke sånn – haha. Jeg får helt enkelt bare ta så mange kjøretimer som overhodet mulig frem til jeg og min kjørelærer føler at jeg er klar for en ny oppkjøring. For den skal jeg søren meg bestå! 

28 kommentarer
    1. Hei, jeg liker bloggen din veldig godt, og skjønner det er vanskelig å komme opp med nye innlegg flere ganger daglig. Men har noen ting jeg gjerne vil lese om! Kan du ikke skrive et innlegg om hva Pierre arbeider med for tiden? Hadde også vært interessant å høre om hva du kunne tenkt deg å gjøre dersom du ikke skulle arbeidet med blogg, hvilke yrker/utdanninger du syns virker spennende. Det er også alltid spennende å høre om operasjonene dine, eller hva annet du kunne tenkt deg å operere, men forståelig om du ikke skal operere noe mer og dermed ikke kan skrive et sånt innlegg.

    2. Tips:
      Det er ikke noe som heter “rabler ut”. Jeg tror du mener “legger ut om” eller “babler i vei”?
      Det går heller ikke an å si “innenfor” i setningen “jeg sitter her med litt nervøsitet innenfor morgendagen.” Du bør erstatte “innenfor” med “på grunn av”, “grunnet” eller “i anledning”.
      Dette er bare ment som hjelp,ikke kritikk ☺

    3. Hei! For en stund tilbake snakket du om en nettside du handlet på som var veldig billig og hadde mye fint, hva het denne? 😀 Å kostet frakt mye?

    4. Det er bare å stå på! Å husk ikke gi opp vist det skulle gå feil vei! Jeg måtte prøve 3 gager før jeg fikk det til på det 4 forsøket! Bare ta det med ro! Da går det nok bra! 🙂 Tror du blir å bestå med Glans 🙌🏻😁

    5. Itte ass joben seie du d isje e sånn kim rompe, men nei d e kansje isje d.. men du så seie du der “keeping up with the karadashien” der vvise d faktisk hu isje har operert rompå! Å siden hu e forbilde ditt? Så tren dg t d for f***

    6. Jeg irriterer meg også litt over den dårlige norsken din. Det forstyrrer leseropplevelsen. Tror også du påvirkes en del av at Pierre er svensk. Eksempler:
      – litt nervøsitet innfor morgendagen.
      (ikke innenfor. det heter “innenfor husets fire vegger”. du kan ikke være innenfor i morgen. nervøs før morgendagen heter det)
      – Hvilket trist vær det er her i Oslo i dag.
      (ikke hvilket. dette er svensk. “for et trist vær” er riktig på norsk)
      – Husker dere hvordan jeg egentlig bruker å være?
      ( ikke bruker. man kan ikke bruke å være. på svensk heter det “jag brukar vara”. på norsk heter det “pleier å være”)
      – Vi får se hvor lenge det medvarer, da!
      (ikke medvarer. det heter vedvarer.)
      Tips for en bedre leseropplevelse 🙂

    7. Reis nå bare til en annen by å ra oppkjøring. En som kansje er litt lettere å kjøre i enn oslo. Ikke sikkert du erså dårlig sjåfør forde. Oslo er jo drit å kjøre i

    8. Du lever for å levere? Levere hva da..? Korte, upersonlige og dårlige innlegg? Med feilformuleringer og skrivefeil? Ja grattis 😅

    9. Jeg strøyk selv to ganger på oppkjøring. Det som hjalp meg var å bytte kjørelærer og sensor! Vil anbefale det 🙂 Da blir det en ny snart. Jeg vil også anbefale å ta prøveoppkjøring før selve oppkjøringen. Lykke til!

    10. hei:) hvorfor svarer du ikke på noen av de kommentarene der de “hjelper” deg?😊 de skriver jo dette for at bloggen din skal bli bedre enn den allerede er. hilsen meg😚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg